Posted: Fri Feb 21, 2003 9:19 pm Post subject: En het 100ste lid is... Gwendelin!!
Ze is gearriveerd! De honderdste inwoner van Raganorck!
Bij deze, zeer hartelijk welkom in de stad, Vrouwe. We waren juist aan het bedenken op wat voor wijze we de 100ste bewoner van onze stad zouden moeten gaan vereren... Voorlopig maar virtuele champagne, tot iemand een inval krijgt
Posted: Sat Feb 22, 2003 5:27 pm Post subject: re:100ste inwoner van raganorck
ha dit vind ik wel grappig. ik was net aan het piekeren dat ik nooit eens een prijs won ofzowiets en opeens dit vin ik wel lol moet ik mijn karakter voorstellen ofzoiets? of mezelf?
Posted: Sun Feb 23, 2003 4:02 pm Post subject: Martin
Sorry dat ik het even hier plaats..maar het was misschien niet de moeite om een nieuwe draad te openen...Ik zag opeens een zekere Martin in de barnsteen/ijzer draad in de wilde wouden staan...ons 101e lid misschien?Want ik had hem nog niet eerder gezien bij mijn weten...
Posted: Sun Feb 23, 2003 8:16 pm Post subject: Martin
Lid numero 101 is een zekere Sammykins, dat is een spammer die hier recent een (engelstalige) oproep plaatste om naar zijn (engelstalige) site te komen. Wreed als ik ben heb ik die post gedelete en sindsdien is Sammykins in het niets verdwenen...
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum