View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Sun Jan 26, 2003 3:29 pm Post subject: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel |
|
|
Het lijkt heel flauw, maar ik heb dit op een ander forum gedaan en er kwamen soms best wel leuke dingen uit... Okee, dit is het idee. Ik begin met het posten van een vraag en iemand geeft antwoord en post tegelijkertijd een nieuwe vraag. Het moet gaan over... hmm, wel dingen zodat we elkaar leren kennen enzo. Dus ik begin bijvoorbeeld:
- Wat voor weer is het buiten?
En X ziet als eerste deze vraag en antwoordt: "De zon schijnt" en post tegelijkertijd een nieuwe vraag, bijvoorbeeld: "Welke kleur hebben je ogen?"
En iemand anders beantwoordt dat weer. Okee? Daar gaan we! De eerste vraag!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wat voor sokken heb je aan? ~ Samara |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Dorum Iasha Nachtdwaler
|
Posted: Sun Jan 26, 2003 6:13 pm Post subject: Re: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel |
|
|
:P geinig idee
Ik woon in Emmen(als je weet waar dat is) En tja.. hoe is het hier.. maak mij niet zoveel uit zolang de computer het maar doet:P
Wat is je favo band? Edited by: Dorum Iasha at: 1/26/03 7:13:37 pm
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Jan 27, 2003 7:38 am Post subject: Re: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel |
|
|
WOOOOO! Emmen rulez! daar ben ik geboren!
mijn favoriete band... Ik twijfel tussen de Cranberries en K's Choice, dat doe ik al jaren en ik heb nooit een keuze gemaakt.
wat is je grootste hobby? ~ met z'n blauwe badeendje |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Jan 30, 2003 12:33 pm Post subject: vragenspel |
|
|
(( hmmm, okee, toevoeging van de regel: je mag zo vaak antwoorden en vragen stellen als je wilt )) ~ Samara |
|
Back to top |
|
|
Rasham Duister als de Nacht
|
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Thu Jan 30, 2003 9:45 pm Post subject: Re: vragenspel |
|
|
antwoord: mijn levensovertuiging en relatie met m'n Maker
vraag: omschrijf je ideale vakantiebestemming en -invulling! |
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
Posted: Fri Jan 31, 2003 9:39 pm Post subject: Re: vragenspel |
|
|
Héhé, ideale vakantiebestemming? Daar waar er lekker veel regen is en alles groen ziet. (Hou nu eenmaal van de regen) Als invulling: pruimen, hmm, verkeerd soort vulling. Zoveel mogelijk met de fiets weg.
vraag: Waar studeer je?/ Waar werk je? |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun Feb 09, 2003 1:09 pm Post subject: uriel |
|
|
Hmm welke bijnaam? Die waaronder ik schrijf of die van de karakters die ik speel?
Goed allebei is misschien wel leuk.
Uriel: Aartsengel van aarde en dood. Ik speel al een flinke tijd vampier de Masquerade en leidt nu ook mede een Live groep. Lezend in de achtergronden van de scheppers van de vampier wereld dook deze naam op bij de vervloekingen van Kain.
Mirko Magnificiusus: Voornaam is van iemand die ik ken en die naam vond ik wel geschikt. Achternaam is om zijn flamboyante karakter aan te geven en daarbij de traditie in ere houdend dat geleerden vroeger hun naam verlatijnsden. De dubbele verlatijnsing is een grap.
Borgas Barnsteen: dubbel en dwars uit m`n duim gezogen.
Valentijn: Ik breng post rond als bijbaantje en dit is een achternaam die ik als voornaam gebruik omdat me die wel toepasselijk leek.
Dasu: verzonnen
De Gepokte: ook wel onder andere namen bekend, maar deze figuur maakt zijn eigen naam wel duidelijk door zijn door de pokken aangetaste gelaat. (Overigens gebasseerd op een karakter uit een boek dat ik ooit gelezen heb al is de titel me even ontschoten.)
Kind van de Koude: M`n nieuwste karakter. Over deze naam wil ik nog niet zoveel zeggen, maar wie de geschiedenis van Raga kent....
Wie volgt? |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sun Feb 09, 2003 2:35 pm Post subject: Re: uriel |
|
|
Mijn andere Personages:
Manon van Drübeck: Wilde een vrouwelijke vampier maken voor Raga..toen was net Manon Thomas op TV,..dus het werd Manon..de achternaam heb ik uit mijn duim gezogen en wilde het semi-Duits laten klinken.
Valiant Kraakwater: Valiant is iemand die ik persoonlijk ken,..en ik vind het gewoonweg een mooie naam. Kraakwater komt van een Odm personage van mij die uit de woestijn komt,..hij was nimmer op het ijs geweest en had nog nooit een winter meegemaakt...daarom noemde hij ijs kraakwater.
RAT: Tsja,..wat moet ik zeggen.....Hij heeft zijn echte naam verdrongen,..en RAT is iets wat wel wat heeft voor een misvormde gebochelde grafdelver...ook uit mijn duim gezogen...
Medarion Kraakwater: Medarion is de Zwart-Magiër van een vriend van mij binnen Odm,...hoe hij aan de naam komt weet ik niet. Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
|
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Sun Feb 09, 2003 2:46 pm Post subject: faranyell |
|
|
dan zal ik ook maar volgen zeker oké,hier ga ik....:
Faranyell Amaleo:Heb een tijd geleden een lijst opgesteld met namen die gewoon in mijn hoofd schoten (ja,ik krijg zo van die momenten...),en deze zat ertussen.
Cleffel(de postduif):Tevens uit m'n duim gezogen..
Laila Inoran:Laila,afgeleid van de naam van m'n zus..Leila. Baster(t) Inoran:Was in die tijd met bomen bezig,inderdaad...Baster(t) komt gewoonweg van Bast,en omdat zijn moeder toch vaak met kruiden bezig was vond ik dit wel toepasselijk.
Morcos Verleand:voornaam..opgekomen in m'n hoofd...achternaam komt van Verleend,hij verleend werk aan anderen,wachter...
Marvin Inoran:doemme,ben saai..ook deze komt volledig uit m'n hoofd... Nara Bleombladt:voornaam komt uit de lijst,achternaam van Bloemblad.
Massarhe Pisces Larmeth:Massarhé is een verre afleiding van Monoceros wat eenhoornig betekent,Pisces komt van Vissen,daar ze van het Waterelement afstamt en Larmeth is eveneens er zomaar bijgevoegd. Maar deze namen hebben geloof ik weinig betekenis,wie krijgt er tevens niet meerdere namen in duizenden jaren? Eén van de twee vrienden van Massarhé heet Carpen,de andere Inoël.Carpens naam komt van een rood kristal,en ik vind dat de naam Carpen ook wat rood aanvoelt,plus,hijzelf is een rrod beest. inoël was gewoonweg een luchtige naam,en hijzelf vliegt...(maar de laatste gebruik ik tegenwoordig nauwelijks meer...)
En dat waren ze...
|
|
Back to top |
|
|
|