Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel
Goto page 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 3:29 pm    Post subject: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Reply with quote

Het lijkt heel flauw, maar ik heb dit op een ander forum gedaan en er kwamen soms best wel leuke dingen uit... Okee, dit is het idee. Ik begin met het posten van een vraag en iemand geeft antwoord en post tegelijkertijd een nieuwe vraag. Het moet gaan over... hmm, wel dingen zodat we elkaar leren kennen enzo. Dus ik begin bijvoorbeeld:

- Wat voor weer is het buiten?

En X ziet als eerste deze vraag en antwoordt: "De zon schijnt" en post tegelijkertijd een nieuwe vraag, bijvoorbeeld: "Welke kleur hebben je ogen?"

En iemand anders beantwoordt dat weer. Okee? Daar gaan we! De eerste vraag!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat voor sokken heb je aan?

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 4:21 pm    Post subject: Re: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Reply with quote

Hmmmmm leuk... :D !

________________________________________________

wat voor sokken?(umh?) Bruine wollen met lichtwitte strepen en zwarte tenen en hiel...:o Hetgeen wat ik geitekousen noem...

en nu...Waar woon je,hoe is het daar?

faranyell(ik ben idd niet de beste in vragen geven)

Back to top
View user's profile Send private message
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Sun Jan 26, 2003 6:13 pm    Post subject: Re: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Reply with quote

:P geinig idee

Ik woon in Emmen(als je weet waar dat is) En tja.. hoe is het hier.. maak mij niet zoveel uit zolang de computer het maar doet:P

Wat is je favo band?

Edited by: Dorum Iasha at: 1/26/03 7:13:37 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Mon Jan 27, 2003 7:38 am    Post subject: Re: Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel Reply with quote

WOOOOO! Emmen rulez! daar ben ik geboren!

mijn favoriete band... Ik twijfel tussen de Cranberries en K's Choice, dat doe ik al jaren en ik heb nooit een keuze gemaakt.

wat is je grootste hobby?

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Jan 27, 2003 6:49 pm    Post subject: Re: vragenspel Reply with quote

Ik heb gestemd op de SP simpelweg omdat hun ideeën mij het meest aanspreken. Oa het behoudt van het milieu en de strengere aanpak van het asielbeleid (geen goed voorbeeld, elke partij schreeuwt het hardst dat ze dat zullen doen maar ik denk dat de SP het ook waar zou kunnen maken). Ook vind ik Marijnesen het minst als schijnheilige snijboon rondlopen, hij wekt een gevoel van eerlijkheid en oprechtheid.

:rolleyes (en ik klets maar door!)

Goed, de vraag: Wat zijn je plannen voor de (nabije) toekomst.

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Jan 30, 2003 12:33 pm    Post subject: vragenspel Reply with quote

(( hmmm, okee, toevoeging van de regel: je mag zo vaak antwoorden en vragen stellen als je wilt ))

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Rasham
Duister als de Nacht


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 68
Location: Onbekend

PostPosted: Thu Jan 30, 2003 3:19 pm    Post subject: vragenspel Reply with quote

Antwoord: een nieuwe post schrijven ;) hoe dan ook... waar dan ook...

Vraag: wat drijft je?

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Thu Jan 30, 2003 9:45 pm    Post subject: Re: vragenspel Reply with quote

antwoord: mijn levensovertuiging en relatie met m'n Maker

vraag: omschrijf je ideale vakantiebestemming en -invulling!

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Fri Jan 31, 2003 9:39 pm    Post subject: Re: vragenspel Reply with quote

Héhé, ideale vakantiebestemming? Daar waar er lekker veel regen is en alles groen ziet. (Hou nu eenmaal van de regen)
Als invulling: pruimen, hmm, verkeerd soort vulling. Zoveel mogelijk met de fiets weg.

vraag: Waar studeer je?/ Waar werk je?

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 2:26 am    Post subject: Re: vragenspel Reply with quote

Ik studeer aan de Universiteit des Levens maar ben Koos Werkeloos op het moment en het bevalt me prima al die vrije tijd. |I :hat

Ben je in een positie dat je hart verloren is aan iemand, en belangrijker, heeft die persoon je hart een plaats gegeven in zijn of haar leven?


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 12:22 pm    Post subject: vragenspel Reply with quote

Ik ben sinds enige tijd weer een Vrije Vrouw (met dubbele hoofdletters) en omdat de relatie die aan die beslissing vooraf ging nogal slepend en benauwend was, voel ik me er eigenlijk heel prettig bij. Ik geef de hoop niet op, blijf geloven in eeuwige liefde, vurige minnaars op steigerende paarden, rammelende fietsen of elegante benen die mijn deurmat met handgeschreven liefdesbrieven komen vullen en mijn schoonheid bezingen onder mijn keukenraam (is het niet bijna Valentijn? Dan was dit een hint :vrouwe )




Ik heb eigenlijk heel veel vragen, maar ik zal het beperkt houden: hoe kom je aan je Raganorck/karakter/naam? En speel je een muziekinstrument?

(kan 't nie' lat'n);)

~ Samara

Edited by: Samara Jalaya at: 2/9/03 1:23:52 pm
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 12:40 pm    Post subject: Re: vragenspel Reply with quote

Hmmz...Galliminus is eigenlijk een Dinosaurus. Van mijn 7e tot mijn 12e was ik een dino-freak....En deze dinosaurus was mijn lievelings dino.
Toen ik Oog des Meesters ging spelen op mijn 12/13e was het ook niet meer dan logisch dat mijn personage Galliminus zou heten,..bij gebrek aan een uiteenlopende fantasie destijds om een betere naam te verzinnen. De achternaam dan Maros is er later bijgekomen,..die heb ik gewoonweg uit mijn duim gezogen. Ik speel in Odm nog steeds met Galliminus die al 14e graads is en redelijk machtig. (Mag ook wel na een jaar of 12 spelen met hetzelfde personage)

Muziek instrument?......Ik heb een tijdje proberen te drummen,..maar mijn vriendin is beter. Voor de rest..nee.

Misschien is het wel leuk dat iedereen zijn nick uit de doeken doet voordat we verder gaan..:smokin


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/9/03 1:41:30 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 1:09 pm    Post subject: uriel Reply with quote

Hmm welke bijnaam? Die waaronder ik schrijf of die van de karakters die ik speel?

Goed allebei is misschien wel leuk.

Uriel: Aartsengel van aarde en dood. Ik speel al een flinke tijd vampier de Masquerade en leidt nu ook mede een Live groep. Lezend in de achtergronden van de scheppers van de vampier wereld dook deze naam op bij de vervloekingen van Kain.

Mirko Magnificiusus: Voornaam is van iemand die ik ken en die naam vond ik wel geschikt. Achternaam is om zijn flamboyante karakter aan te geven en daarbij de traditie in ere houdend dat geleerden vroeger hun naam verlatijnsden. De dubbele verlatijnsing is een grap.

Borgas Barnsteen: dubbel en dwars uit m`n duim gezogen.

Valentijn: Ik breng post rond als bijbaantje en dit is een achternaam die ik als voornaam gebruik omdat me die wel toepasselijk leek.

Dasu: verzonnen

De Gepokte: ook wel onder andere namen bekend, maar deze figuur maakt zijn eigen naam wel duidelijk door zijn door de pokken aangetaste gelaat. (Overigens gebasseerd op een karakter uit een boek dat ik ooit gelezen heb al is de titel me even ontschoten.)

Kind van de Koude: M`n nieuwste karakter. Over deze naam wil ik nog niet zoveel zeggen, maar wie de geschiedenis van Raga kent....

Wie volgt?

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 2:35 pm    Post subject: Re: uriel Reply with quote

Mijn andere Personages:

Manon van Drübeck: Wilde een vrouwelijke vampier maken voor Raga..toen was net Manon Thomas op TV,..dus het werd Manon..de achternaam heb ik uit mijn duim gezogen en wilde het semi-Duits laten klinken.

Valiant Kraakwater: Valiant is iemand die ik persoonlijk ken,..en ik vind het gewoonweg een mooie naam. Kraakwater komt van een Odm personage van mij die uit de woestijn komt,..hij was nimmer op het ijs geweest en had nog nooit een winter meegemaakt...daarom noemde hij ijs kraakwater.

RAT: Tsja,..wat moet ik zeggen.....Hij heeft zijn echte naam verdrongen,..en RAT is iets wat wel wat heeft voor een misvormde gebochelde grafdelver...ook uit mijn duim gezogen...

Medarion Kraakwater: Medarion is de Zwart-Magiër van een vriend van mij binnen Odm,...hoe hij aan de naam komt weet ik niet.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 2:46 pm    Post subject: faranyell Reply with quote

dan zal ik ook maar volgen zeker :rollin
oké,hier ga ik....:

Faranyell Amaleo:Heb een tijd geleden een lijst opgesteld met namen die gewoon in mijn hoofd schoten (ja,ik krijg zo van die momenten...),en deze zat ertussen.

Cleffel(de postduif):Tevens uit m'n duim gezogen..

Laila Inoran:Laila,afgeleid van de naam van m'n zus..Leila.
Baster(t) Inoran:Was in die tijd met bomen bezig,inderdaad...Baster(t) komt gewoonweg van Bast,en omdat zijn moeder toch vaak met kruiden bezig was vond ik dit wel toepasselijk.

Morcos Verleand:voornaam..opgekomen in m'n hoofd...achternaam komt van Verleend,hij verleend werk aan anderen,wachter...

Marvin Inoran:doemme,ben saai..ook deze komt volledig uit m'n hoofd...
Nara Bleombladt:voornaam komt uit de lijst,achternaam van Bloemblad.

Massarhe Pisces Larmeth:Massarhé is een verre afleiding van Monoceros wat eenhoornig betekent,Pisces komt van Vissen,daar ze van het Waterelement afstamt en Larmeth is eveneens er zomaar bijgevoegd.
Maar deze namen hebben geloof ik weinig betekenis,wie krijgt er tevens niet meerdere namen in duizenden jaren? :D
Eén van de twee vrienden van Massarhé heet Carpen,de andere Inoël.Carpens naam komt van een rood kristal,en ik vind dat de naam Carpen ook wat rood aanvoelt,plus,hijzelf is een rrod beest.
inoël was gewoonweg een luchtige naam,en hijzelf vliegt...(maar de laatste gebruik ik tegenwoordig nauwelijks meer...)

En dat waren ze...

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Next
Page 1 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group