Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Zuster Photien

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Fri Sep 28, 2007 6:28 pm    Post subject: Zuster Photien Reply with quote

Emailadres: Wynter@wynter.nl

Karakters Naam: Zuster Photien

Geslacht: Vrouw

Ras: Mens

Leeftijd: 45-50

Beroep: Hoofd zuster van De Wilde Roos

Uiterlijk: Photien is een vrouw op leeftijd, en dit is te zien. Ze heeft rimpels en grijs haar dat verborgen zit onder een soort van nonnen "hoofddoek". Ze draagt een bril op haar neus, dit geeft haar een wijs uiterlijk.

Karakter/persoonlijkheid/verleden: Photien is een wijze intelligente vrouw. Ervaring heeft haar wijzer gemaakt. De wijsheid over mensen genezen ging in haar familie over van generatie op generatie. Ze is de oudste in een gezin van 13 kinderen. Ze moest vaak voor haar broertjes en zusjes zorgen, en het vak geneeskunde heeft ze van haar moeder geleerd. Photien heeft zelf geen kinderen gehad. Ze is dan ook nooit een man getrouwt.

(beetje weinig info, maar het is dan ook een "NPC")
Back to top
View user's profile Send private message
Wynter
Sporenzoeker


Joined: 26 Sep 2007
Posts: 25

PostPosted: Sat Sep 29, 2007 8:24 am    Post subject: Reply with quote

Wat is trouwens handig?

Is het handig om het met mijn huidige account te spelen? Óf zal ik een account aanmaken erbij voor Photien? Óf kan ik het op een andere manier duidelijk aan geven dat het een ander karakter is.

Photien en Ann gaan straks ook met elkaar communiceren namelijk, dat brengt misschien wat verwarring op.

Edit:

Ik maak wel een ander account.
Back to top
View user's profile Send private message
Zuster Photien
Dwaler


Joined: 29 Sep 2007
Posts: 7

PostPosted: Sat Sep 29, 2007 10:14 am    Post subject: Reply with quote

Done! Cool

Mail voor Zuster Photien kan intern, of zuster_photien@wynter.nl
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Sep 29, 2007 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Een aparte account voor een eigen karakter heeft, bepaalde voordelen:
Wat jezelf inderdaad al opperde, het kan een duidelijk onderscheid bieden, maar het is eveneens handig als je meer dan één karakter hebt rondlopen: je kunt veel makkelijker de laatste posts van dat karakter terugvinden..
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Zuster Photien
Dwaler


Joined: 29 Sep 2007
Posts: 7

PostPosted: Sat Sep 29, 2007 9:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb het in ieder geval gedaan, en heb gelijk het verhaal ook weer verder gedaan.

Je hebt gelijk een stukje meer informatie over waarom Anna-Sofia weg gelopen is, en waardoor haar ouders deden zoals ze deden.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group