Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ragadag 4.0 Nieuw jaar, nieuwe moed?

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:22 pm    Post subject: Ragadag 4.0 Nieuw jaar, nieuwe moed? Reply with quote

Bij deze de lang verwachte heropening van de Ragadag discussies. Ik had zo in gedachten dat het wel weer eens leuk kon zijn om iedereen weer eens te zien. Of misschien alleen al een paar van de mensen.

Wellicht dat ik op de feiten vooruit loop, maar het is bijna vakantie, en de meeste mensen hebben (hopelijk) nog wel ergens een gaatje voor een gezelig dagje Utrecht met Raga.

Ik stel voor om eens te inventariseren of er meer mensen zijn die in de tweede week van de vakantie wel een Ragadag zouden willen. Dus ongeveer vanaf 2 jan tot dat weekend ergens?

Anywho, hopelijk dat er meer mensen zin hebben.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Dec 31, 2006 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

Ikkes! Ikkes!

Ik heb die week niet zo heel veel te doen, dus hoor ik graag meer over een Ragadag. Ik kan eigenlijk alleen echt niet op dinsdag- en woensdagavond.

Wie gaat er nog meer mee?
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 01, 2007 7:18 pm    Post subject: Reply with quote

Een Raga-ontmoeting lijkt me wederom fantastisch, ik heb echter geen vakantie en op korte termijn ook geen tijd om erbij te kunnen zijn.

...Maar natuurlijk ben ik zeer benieuwd naar de wederwaardigheden!
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Jan 15, 2007 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

Zo'n meeting lijkt me wel weer eens leuk, de laatste was hoe lang geleden? Ik ben erg benieuwd hoe het met sommigen van jullie gaat!

Als jullie trouwens interesse hebben: op donderdagavond 25 januari speelt Evolution Events een toneelstuk, "De Glorie van Altenstadt" in regie van Uriel, van mijn hand, met in glorieuze bijrollen Lupijn, Calliope en ondergetekende. (Meer informatie kun je op deze website vinden).

't Is niet echt een meeting natuurlijk, maar het zijn wel moderators die een leuk kunstje doen Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leonora Nachtstorm
Sporenzoeker


Joined: 08 May 2006
Posts: 13
Location: Raganorck Kasteel, Vrouwe Leonora's Persoonlijke Vertrekken

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 7:21 pm    Post subject: Reply with quote

Yeh, zo jammer dat ik er niet bij kon zijn Sad

Maargoed, lang niet meer gezien allemaal =O
_________________
"In mijn hart, is een wirwar van vraag en van antwoord, van wel en van niet. In mijn hart zijn ook uren van stilte met heel in de verte een wonderlijk lied..."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group