View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
CryssieWillow Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 5:34 pm Post subject: Over de Site |
|
|
Ik krijg telkens bij bepaalde pagina's met info over raganorck een foutmelding. Dat de pagina niet te vinden is.
Klopt dat of ligt dat aan mijn computer? _________________ "Ja dat is mogelijk... Maar het is niet goedkoop en zal lang duren. En het is.... pijnlijk."
Mara Raaf Johanssen |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 5:51 pm Post subject: |
|
|
Dat klopt. Een aantal pagina's op de hoofdsite is niet bereikbaar of nooit aangemaakt. Dit is vooral het geval met keuzes die nog een submenuutje bevatten. Kies in dat geval voor de submenu's. Verder zal het je opvallen dat op de pagina's soms midden in de tekst ook nog links staan. Deze verwijzen veelal naar pagina's met verdere informatie, die via het hoofdmenu niet altijd te vinden zijn. Als je iets wilt weten dat je echt niet kan vinden, neem dan contact op met één van de mod's, of post je vraag in deze draad.
Succes! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
CryssieWillow Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 8:39 pm Post subject: |
|
|
Ok, is goed
Ik heb nu ongeveer het idee dat ik alle pagina's heb gehad... maar goed. Als ik nog iets wil weten dan zal ik het posten _________________ "Ja dat is mogelijk... Maar het is niet goedkoop en zal lang duren. En het is.... pijnlijk."
Mara Raaf Johanssen |
|
Back to top |
|
|
|