Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de Site

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
CryssieWillow
Sporenzoeker


Joined: 26 Jun 2005
Posts: 17

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 5:34 pm    Post subject: Over de Site Reply with quote

Ik krijg telkens bij bepaalde pagina's met info over raganorck een foutmelding. Dat de pagina niet te vinden is.
Klopt dat of ligt dat aan mijn computer?
_________________
"Ja dat is mogelijk... Maar het is niet goedkoop en zal lang duren. En het is.... pijnlijk."
Mara Raaf Johanssen
Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Dat klopt. Een aantal pagina's op de hoofdsite is niet bereikbaar of nooit aangemaakt. Dit is vooral het geval met keuzes die nog een submenuutje bevatten. Kies in dat geval voor de submenu's. Verder zal het je opvallen dat op de pagina's soms midden in de tekst ook nog links staan. Deze verwijzen veelal naar pagina's met verdere informatie, die via het hoofdmenu niet altijd te vinden zijn. Als je iets wilt weten dat je echt niet kan vinden, neem dan contact op met één van de mod's, of post je vraag in deze draad.

Succes!
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
CryssieWillow
Sporenzoeker


Joined: 26 Jun 2005
Posts: 17

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 8:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ok, is goed Smile
Ik heb nu ongeveer het idee dat ik alle pagina's heb gehad... maar goed. Als ik nog iets wil weten dan zal ik het posten Smile
_________________
"Ja dat is mogelijk... Maar het is niet goedkoop en zal lang duren. En het is.... pijnlijk."
Mara Raaf Johanssen
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group