Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Caldric Baldwin

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Caldric Baldwin
Guest





PostPosted: Sat Jun 04, 2005 5:41 pm    Post subject: Caldric Baldwin Reply with quote

Emailadres: d_hoenderdos@hotmail.com
Karakters Naam: Caldric Baldwin
Geslacht: Mannelijk
Ras: Mens
Leeftijd: 23 jaar
Beroep: Koerier

Uiterlijk: Bebrild leptozoom type. Oogt kwiek en begint de eerste tekenen van charisma te vertonen. Grijsblauwe ogen. Spottend glimlachje siert de lippen. Tengere vingers, afgekloven nagels. Rug begint al te krommen. Loopt op de zelfverzekerde, arrogante manier van een kat. Gaat immer correct gekleed.

Karakter/persoonlijkheid: Caldric hecht waarde aan uiterlijkheden. Hij gelooft dat een gezonde geest in een gezond lichaam huist, en dus verzorgt hij zichzelf. Hij is licht narcistisch en heeft een klein superieuriteitsgevoel. Is evenwichtig en waardeert dit in anderen. Heeft een hekel aan onberekenbaarheid en is daarom vrijgezel. Hij vindt vrouwen wispelturig, grillig en eigenlijk ook een beetje eng. Compenseert dit door ietwat traag en zelfverzekerd over te komen. Is in de omgang niet onsympathiek, al komt hij doorgaans over als arrogant.
Caldric is een duursporter. Als koerier brengt hij pakjes en brieven à la minute van de ene plek naar de andere. Leest alleen de dingen die hem interressant lijken. Er zit zelden wat spannends tussen.

Verleden: Ouders leven beide nog in het Duistere District. Vader is timmerman, moeder zorgt voor zijn broers en zusje. Caldric is de tweede zoon, oudere broer Naurrum werkt bij pa in de zaak. Caldric heeft een eigen zaak in koeriersdiensten, niet ver van het ouderlijk huis. Heeft zichzelf stellig voorgenomen om ooit een huis te krijgen in de Tien Torens.

Andere kenmerken/opmerkingen:
-
Back to top
Caldric Baldwin
Guest





PostPosted: Sat Jun 04, 2005 5:44 pm    Post subject: Excuus Reply with quote

Excuus, verkeerde Forum he. Moet dus nog worden goedgekeurd. Raak nu al de draad kwijt. My bad.
Back to top
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jun 04, 2005 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Korte maar hele heldere beschrijving en laat tevens nog genoeg ruimte over om te groeien... heel mooi en origineel karakter...Raganorck kent nog geen postbode...
Heel tof ook...dat trekje om de post van anderen te lezen ;)

Heb even jouw beschrijving naar het juiste forum geplaatst... hoewel ik 'm eigenlijk al goed vond staan daar... =)
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck


Last edited by ckeetel on Sat Jun 04, 2005 6:01 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Caldric Balwin
Sporenzoeker


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 8

PostPosted: Sat Jun 04, 2005 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

ckeetel wrote:
Korte maar hele heldere beschrijving beschrijving en laat tevens nog genoeg ruimte over om te groeien... heel mooi en origineel karakter...Raganorck kent nog geen postbode...
Heel tof ook...dat trekje om de post van anderen te lezen Wink

Heb even jouw beschrijving naar het juiste forum geplaatst...


Dank u, dank u. Aan de andere kant, wat heb je nouw aan postbodes die de post niet lezen?

OCC: Het lijkt me ook een heel leuk karakter om te gaan spelen. bestaat er ook een live versie van Raganorck, of beperkt dit zich uitsluitend tot forumplay? Leuk om ook eens iets te spelen zonder dat groene geteisem. Erg gave setting, moet nog een hoop ontdekken.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jun 04, 2005 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

Iets over de Raganorck Larp kun je hier lezen.

Tot nog toe is er één Raganorck-levend rollenspel geweest in het middeleeuwse gedeelte van het Archeon, een tweede is afhankelijk van factoren waaronder de tijd die de nieuwe organisatoren hebben (studie-werk-overige). Er zijn vlak na de eerste plannen voor een vervolg geweest....

Een warm welkom alvast...
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sat Jun 04, 2005 8:28 pm    Post subject: Reply with quote

Raganorck larp zit al in de planning, maar verder kan ik er weinig over zeggen.

Ik wil je enkel verzoeken om de telegramstijl van je karakterbeschrijving om te zetten in volzinnen, dat leest een stuk prettiger. Een verdere uitwerking van zijn jeugd en wie toen zijn vrienden waren zou ook mooi zijn, maar het is een erg goede opzet.
Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Jun 06, 2005 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom!!!

Caldric .. leuk karakter.. we hebben nog geen koerier/postbode..

Ik kijk uit naar je spel, oh, we hebben al een voorproefje gehad zie ik hihi. enthousiasme is altijd goed!

Klein dingetjes:
Quote:
hangt een kek jasje.
Kek? mmm we proberen hier modern taalgebruik te vermijden, maar ik wete niet hoe zwaar we hier aan moeten tillen. het viel me op omdat ik ook in je karkater omschrijving wat dingen tegen kwam, de telegram stijl en duursporter. op zich geen ramp hoor, maar lichtelijk uit de toon.

Wat is leptozoom? ( dacht ik dat ik de meeste 'moeilijke woorden' toch wel kende inmiddels)

Oh en waarom begint zijn rug te krommen?

Kleinigheidjes....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jun 06, 2005 3:52 pm    Post subject: Reply with quote

Hm...ik vind eigenlijk dat kek wel kan. Het is geen erg overdreven modern woord en het is tenminste nederlands. Ik hoor het in ieder geval liever dan "cool", "vet"of "trendy". Maar ja, gewoon mijn twee centen...
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Elisa
Sporenzoeker


Joined: 23 May 2005
Posts: 9
Location: Ellewoutsdijk

PostPosted: Mon Jun 06, 2005 4:27 pm    Post subject: Reply with quote

Laat ik eens even gaan wijsneuzen,

LeptoSoom Razz met een S schrijf je het eigenlijk, is een lang en dun persoon... Mensen met een lang en dun lichaam, zoals het er letterlijk in staat.

Wink dat weet ik ook alleen maar, omdat ik wel eens een kijkje heb genomen in het vreemdewoordenboek en dus toevallig dat woord las.
_________________
* Elisa’s beschrijving
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Jun 08, 2005 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Bestaat er iets als een vreemdwoorden boek??? Dat MOET ik daar in staan.. haha.

Bedankt voor de uitleg, ik ben weer wat wijzer.

En ja zo zie je maar weer dat wat voor de een modern is, voor de ander nog lang niet haha... ( ik kan ook ergere dingen dan kek bedenken hoor.. haha)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Fri Jun 17, 2005 10:49 am    Post subject: Reply with quote

Okee, ik heb mijn taak een beetje verzuimd, maar ik zie dat de andere mods het al weer hebben opgevangen. Ik heb weinig op- en aanmerkingen. Hij is geen huurmoordenaar, zijn ouders leven nog en hij komt niet van buiten de stad; allemaal dingen die in je voordeel werken. Het enige wat ik nog wel graag zou willen zien is een iets uitgebreidere geschiedenis, er moet allicht meer gebeurd zijn dan wat er nu geschreven staat. Als je dat gedaan hebt mag je wat mij betreft door.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Caldric Balwin
Sporenzoeker


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 8

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 12:55 pm    Post subject: Geschiedenis Reply with quote

Caldric is veel ellende bespaard gebleven. Hij is nooit echt ziek geweest, thuissituatie is stabiel enzovoorts geen trauma's.

Een kort avontuur heeft hij, sinds hij on zichzelf woont, al wel meegemaakt toen hij een liefdesbrief las die hij moest bezorgen. het was geen brief waarin de een de ander zijn liefde verklaart, maar een romantische brief, door een vrouw geschreven en gericht tot een andere vrouw (vermoedelijk een vriendin), waarin vertelt wordt over de moeilijkheden die ze heeft.
Deze jonge vrouw was hevig verliefd geworden op een man die niet hetzelfde voelde voor haar en het kwam basically neer op een vraag om advies.

Wat Caldric niet wist - en nog altijd niet door heeft omdat hij een plaat voor kopje heeft - , was dat hijzelf het object van de affectie was.
Het advies van de geadresseerde dame was om de man te verleiden met een liefdesdrankje, maar pas hiermee op, want als iemand niet op natuurlijke weg van een ander houdt, dan kan een liefdesdrankje verschrikkelijke gevolgen hebben.

Zo gezegd, zo gedaan. Het liefdesdrankje werd in Caldric's kop koffie gestopt en Caldric werd verleid door Caluine. Dit meisje was een vriendinnetje van Caldrics zusje. Natuurlijk gaat de verhouding mis. Na een tijdje is het drankje uitgewerkt en beeindigd Caldric de relatie. Dit is nu een maandje of 4 geleden, en Caldric heeft Caluine al een tijdje niet meer gezien.

Caldrics zusje heet Eldir.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group