Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Idee?

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 10:35 am    Post subject: Idee? Reply with quote

Misschien is het leuk, om telkens als je in het RPG-gedeelte een topic aanmaakt van een bepaalde plaats of plek, je niet alleen een beschrijving verzint maar er ook een mooi plaatje bij zet, als je dat kunt vinden.

Is dit misschien wat, of krijgen we dan problemen met de plaatjes?
Uriel
Dromenvanger

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Volgens mij levert dat geen problemen op.

Alleen zou ik dan er wel op willen aandringen dat de plaatjes passen in de Raganorck sfeer, dat er een redelijke poging is gedaan tot het omvormen van het plaatje tot het typische Raga-blauw waarvan de code te vinden is in deze TOPIC en dat de plaatjes op verzoek van moderatoren gewijzigd of verwijderd kunnen worden.

Verdraaid, ben weer lekker met regeltjes aan het smijten... was niet bepaalde de bedoeling... Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

't Is prima hoor Razz Ik wou alleen even weten wat jullie voor ons in petto hadden voor regels hiervoor. Ik weet niet of het handig is dat jullie dit ook in de regels zetten? Misschien kunnen de nieuwe leden het forum dan wat fleuriger maken doormiddel van hun mooie plaatjes.
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht

PostPosted: Wed Apr 27, 2005 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

ik vind het op zich een leuk idee.

Ik heb alleen wel een klein bezwaartje (niet dat ik zeg dat mijn bezwaren er echt toe doen, maar misschien is iemand het met me eens Wink)

Het leuke aan RP vind ik dat mensen door middel van woorden, tekst, een levendige persoonlijkheid en wereld voor je kunnen scheppen, die door middel van die woorden ook als het ware beelden vormen in je hoofd. (frikkin, wat klonk dat vaag... o_O Sorry voor de duidelijkheid. blah)

Maar wat ik bedoel te zeggen: plaatjes halen het werk weg... Denk ik. Ik vind het leuk om teksten te lezen en op die manier je eigen beeld te scheppen in je hoofd door middel van de indruk die het maakt op je verbeelding. (is dat al duidelijker? o_O)

Bovendien denk ik dat je met plaatjes zelf als schrijver van het stuk ook sneller minder moeite steekt in beschrijvingen.. Het is al daar denk ik, en misschien dat mensen dan ook sneller de neiging krijgen hun posts aan te passen aan het oh zo mooie plaatje dat ze hadden gevonden.

Ja ik weet niet. Zelf ben ik een groot voorstander van beeldmateriaal, maar ik denk wel dat het de beleving van je verhaal door anderen sterk kan aanpassen. En dat zou ik jammer vinden.

Sorry maar dat wou ik even kwijt! Niet om te zeuren hoor Smile
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Thu Apr 28, 2005 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Nee, natuurlijk wil je hiermee niet zeuren. Ik dacht al dat dit aan bod zou komen. Zelf vind ik beeldmateriaal ook erg leuk, maar je hebt gelijk erin. Ik vind het leuk om een plaatje te zoeken voor je personage en zo zelf een extra uitdaging te hebben. Ik denk dat het goed is als je gewoon zelf mag beslissen of je een plaatje bij je char wilt of niet, dat lijkt me het beste om te doen, dan heb je vrije keuze.
Lucer Vincero
Nachtdwaler

PostPosted: Thu Apr 28, 2005 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

Het belangrijkste punt is zoals Ralvin al zegt dat de kans bestaat dat mensen hun beschrijving van dingen of mensen inkorten omdat er toch al zo'n mooi plaatje bij staat.

Ik denk dat het handig zou zijn om te stellen dat je alleen een plaatje mag plaatsen als je beschrijving ook daadwerkelijk goed genoeg is. Daarnaast moet hij ook nog altijd in de Raganorckse sfeer passen, TV masten en auto's zijn dus uit den boze.
Inwe Surion
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Apr 29, 2005 5:52 am    Post subject: Reply with quote

Dat vind ik een goed idee, Lucer. Het lijkt me ook stukke handiger aangezien de mensen denken dat hun beschrijving goed is als ze er een plaatje bij zetten. Maar wij weten wel beter, toch? Wink
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum