Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kaiden

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hyrok
Dwaler


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 5

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 7:06 pm    Post subject: Kaiden Reply with quote

Naam Karakter: Kaiden
Geslacht: Man
Ras: Mens
Leeftijd: 17
Beroep: Ik studeer op Het Déarc Internaat voor Heropvoeding
Uiterlijk: Zwart, kort haar, ongeveer 1.70 lang, altijd zwarte kleren.
Karakter/Persoonlijkheid: Hij is erg dwars en koud, vanwege zijn verleden, hij vertrouwt niemand en hij zal bijna nooit zijn gevoelens tonen. Hij zal ook nooit een woord spreken en is bijna altijd stil, opgesloten in zijn eigen gedachtes en wereld. Hij gaat altijd tegen de draad in en hij is agressief als iemand iets verkeerds tegen hem zegt.
Doet zich wel lief voor bij Terorsia als het echt moet, maar heeft zo zijn dwarsheden en streken.

Geschiedenis:
Het is een koude nacht. Als ik eraan terug denk lopen de rillingen nog over mijn rug…
We hadden beide hard gewerkt, me moeder en ik. Ik was dan wel 15, maar er moest hard gewerkt worden.. Het was voor ons vooral de laatste tijd moeilijk om genoeg brood op de plank te krijgen, sinds.. nou dat doet er nu niet toe.
Me moeder was helemaal uitgeput, maar mijn zusje was maar niet stil te krijgen.
Ze was nauwelijks 1 jaar als ik me het goed kan herinneren. Ik lag onder het bed op een deken en liet me hoofd rusten op mijn armen. Mijn ogen half dicht, luisterend naar de prachtige slaapliedjes die me moeder altijd zong. Me moeder kon zo prachtig zingen, die zachte stem en haar zachte handen waarmee ze je in slaap wiegde..