Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Spoorzoeker

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Spoorzoeker
Dwaler

PostPosted: Wed Apr 13, 2005 8:38 pm    Post subject: Spoorzoeker Reply with quote

Emailadres: samalathelost@hotmail.com
Karakters Naam: Spoorzoeker
Geslacht: Man(nelijk)
Ras: hond
Leeftijd: 2
Beroep: nvt
Uiterlijk: duitse staande (bruine, standaard hond met flaporen)
Karakter/persoonlijkheid: struint de straten af op zoek naar eten. Heeft een héle goede neus
Verleden: straathond
Andere kenmerken/opmerkingen: Spoorzoeker leert snel en dankt zijn naam aan zijn goede neus. Hij is ook erg goed in bedelen; hij blijft net zo lang plakken tot hij wat te eten krijgt.
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Fri Apr 29, 2005 6:53 am    Post subject: Reply with quote

Zelf over een hond kun je meer vertellen dan dit. Graag een uitgebreidere karkater omschrijving. Hij moet ergens geboren zijn en daar ook 'emoties' bij gevoeld hebben.

struint de straten af op zoek naar eten. Heeft een héle goede neus
dit is geen persoonlijkheid. Persoonlijkheid is bv Lief en aanhalig of vals, kribbig, snel boos of angstig.

Dat een hond een goede neus heeft lijkt me duidelijk. Waarom deze en uitzonderlijk goede neus hefet zie ik graga omschreven.

Graag zou ik in dit geval een korte motivatie horen waarom je een hond kiest als karkater.

We hebben een hond rondlopen in de straten en die had een functie binnen de draad, een doelstelling.

Dieren zijn namelijk meer ter opluistering dan volwaardige karakters. het spel houdt snel op met dierkarkaters, omdat ze nu eenmaal eenvoudiger in elkaar steken dan mensen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum