Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Imma

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 8:46 am    Post subject: Imma Reply with quote

Naam:

Imma (naam verandert)

Leeftijd:

18

Ras:

Mens

Uiterlijk:

Imma heeft vaak een lange, fluwelen jurk aan in verschillende kleuren. Meestal zit haar lange, donkerbruine haar in een soort staart met een lint. Verder is ze klein, vooral voor haar leeftijd, waardoor ze vaak jonger word geschat dan ze is.

Persoonlijkheid:

Imma is een lief meisje, die zeker goed met haar blindheid kan omgaan. Ze is zeker goedlachs en heel optimistisch. Ze heeft een hekel aan mensen die haar aanstaren, want dat voelt ze wel, of mensen die denken dat blindheid heel erg is, want ze leeft ermee en weet zéker dat die mensen gewoon té naiev zijn om haar te begrijpen. Ze droomt ervan dat er ooit een wereld zal bestaan waar allerlei verschillende wezens wonen, ondanks dat ze wéét dat ze neit bestaan. Haar eigen wereld, in haar hoofd, bestaat uit allerlei verschillende wezens die allerlei verschillende uitelrijke en eigenschappen hebben... Maar dit word de kop ingedrukt door haar ouders...

Verleden:

Toen Imma drie jaar was merkte ze al dat ze niet veel kon zien. Het werd steeds minder, tot ze op gegeven moment niks meer zag. Haar ouders, Hannah en Henno, waren er erg verdrietig om, en haar grote broer, Tim, functioneerde als haar 'gids'. Ze leerde leven met haar blindheid, en woonde prima op haar boerderij aan de rand van Raganorck. Ze kwam regelmatig in de stad en 'keek' daar rond met haar oren en neus. Toen ze tien jaar was is haar broer een keer naar het bos gegaan, maar hij was nooit teruggekeerd... Sindsdien is Imma haar eigen gids, en loopt ze meestal rond in Raganorck, probeert om alles en iedereen te snappen en te 'zien'. Haar nieuwsgierigheid brengt haar wel 's in de problemen, maar ze weet er altijd weer onderuit te komen. Ze heeft haar eigen intresses, waaronder over zaken die gewoon neit kúnnen. Ze droomt ervan om ooit in een wereld te leven waar allerlei verschillende wezens wonen, ookal weet ze dat ze nu neit bestaan... Tóch hoopt en droomt ze het. Verder is imma ook op zoek naar iets van een gave die ze zou kunnen hebben, als het nou is schrijven en dichten of zingen en muziek. Ze zoekt haar 'gave' nu al een poosje, maar ze weet zeker dat ze het op een dag zal vinden.

Andere opmerkingen Dit karakter heb ik gemaakt omdat de andere weggegooid zijn, maar ik zal pas beginnen met deze spelen als ik toestemming heb!
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...


Last edited by Princes_of_Death on Mon Jun 20, 2005 10:17 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leonora_Nachtstorm
Duister als de Nacht


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 55
Location: Raganorck Kasteel; Vrouwe Leonora's Vertrekken

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Klinkt een beetje veel als dat meisje uit de Village (qua kleding, uiterlijk en het hand-uitsteken-principe), hoe ben je op het idee gekomen?
_________________
'In mijn hart is een wirwar van vraag
En van antwoord, van "wel" en van "niet"
In mijn hart zijn ook uren van stilte
Met heel in de verte een wonderlijk lied'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Mar 29, 2005 3:42 pm    Post subject: Reply with quote

Okee... nog enkele op en aanmerkingen. Ten eerste, het uiterlijk ziet er uit als of het halverwege is afgekapt, maak het af en probeer gedetaileerd te zijn. Ook lijkt het me sterk dat ze elke dag dezelfde blauwe jurk draagt, tenzij ze natuurlijk erg arm is. Ik wil daar graag een reden voor zien.
Ten tweede, haar persoonijkheid is ook erg kort, ze moet toch ook angsten en fouten hebben?

Hebben je ouders ook een naam? Waar wonen ze, in het Duistere District of aan het Gannon, of zelfs in het Kasteel. Wat voor werk doen ze, zijn ze rijk of arm? Kortom, je zult meer informatie over je ouders moeten vertellen.

Mijn grootste struikelblok is het feit dat je karakter niet echt een doel lijkt te hebben in de stad. Heb je al iets in gedachten of moet dat nog. Onthoud wel, dat het spel en de plotlijnen hoofdzakelijk van jezelf moeten komen in het begin. Er bestaan op het moment genoeg plotlijnen in Raga, maar je karakter moet wel een eigen drijfveer hebben om in deze plotlijnen verwikkeld te raken. In verband met je geschiedenis op Raga zou ik hier graag van te voren van op de hoogte willen zijn, dus bij mijn verzoek om in iedergeval een van de mod's van je plannen te vertellen.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Fri Apr 08, 2005 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb het grotendeels verandert, tenminste, beter gemaakt enzo. Is dit beter?

En Leonora: ik had helemaal neit aan de Village gedacht erbij *blosh* Maar ik heb het verandert, want als je erover nadenkt dan is het idd net de Village...
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue May 10, 2005 9:01 am    Post subject: Reply with quote

Mijn excuses voor het lange wachten.

In principe ziet het er zo goed uit. Wat ik me nog wel afvraag is waarom dit stukje
Quote:
maar ze vind het érg interesant in de klas
er tussen staat. Zit ze nog op school? En moet ze elke dag naar de stad lopen vanuit haar ouders huis? Lijkt me moeilijk voor een blind meisje, en hoogstwaarschijnlijk ook gevaarlijk. Maar goed, als je me deze dingen zou kunnen vertellen kun je waarschijnlijk wel door.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Mon Jun 20, 2005 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb dat stukje even verandert, en de naam ook. Sally is niet erg middeleeuws-nederlands, dus nu is het Imma

Er komt nog een kléíne update, ik moet nog even iets overleggen met iemand.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group