View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ral'Ysa Tharoïn Duister als de Nacht
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 2:54 pm Post subject: Vraagje: extra account aanmaken |
|
|
Ik zou graag een nieuw account willen maken op de naam van mijn karakter; Aisthèsis en dit account weg laten. Ik heb haar als enigste karakter en dat wil ik voorlopig ook zo houden eigenlijk.
Ik zou het persoonlijk zelf wel zo praktisch vinden en het is denk ik ook wat duidelijker voor de medespelers...
Zou dat misschien mogen? |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 3:22 pm Post subject: |
|
|
Uiteraard mag dit... maar denk er wel aan dat je een andere iemeel voor deze account moet invoeren... _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck. |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 11:51 pm Post subject: |
|
|
Als je deze account laat weghalen, verdwijnen hoogstwaarschijnlijk ook alle posts en zowiezo alle Pb's. Echter, dit valt na te vragen bij onze webmeesteres, die het forum bijhoudt. Je kan haar PB-en of mailen op 'ophelia apenstaartje raganorck.com'. Handigste optie's zijn:
- Deze account houden en duidelijk aangeven voor welk karakter je posts plaatst (een methode die o.a. Uriel gebruikt)
- Nieuwe account maken naast je oude account en daarvan verder posten voor dit karakter. Let er wel op dat je voor iedere account een apart emailadres moet invoeren.
Ik neem aan dat je een nieuwe account wilt maken voor specifiek dit karakter en voor je andere karakters (indien je die hebt) verder wilt posten van je oude account. Mocht dit niet zo zijn; overweeg het dan, om de verwarring voor je medespelers in de verhaaldraden te voorkomen. _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|