Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kilirian Avondrood

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kilirian
Sporenzoeker


Joined: 21 Feb 2005
Posts: 22
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 1:31 am    Post subject: Kilirian Avondrood Reply with quote

Emailadres: rpdegeest@hotmail.com

Karakters Naam: Kilirian Avondrood

Geslacht: man

Ras: mens

Leeftijd: 33

Beroep: bibliothecaris/ onderzoeker/ Leraar

Uiterlijk: Kilirian is een slanke man, die qua zijn uiterlijk nog jong oogt, op zijn haar na. Voor zijn leeftijd is zijn haar zilver geworden over de jaren. Als het licht goed valt is zijn oorspronkelijke kleur ( rood) nog vaagjes te zien. Zijn gezicht wordt gekenmerkt door een grote ringbaard, en norse uitdrukkingen. Zijn huid is ietwat bleek, alsof hij te vaak binnen zit.

De kleding die hij draagt, hangt af van het moment. Om precies te zijn, wat hij moet dragen om zich in de stad verscheidene plekken te vertoeven. Meestal is hij in normale kledij te zien, een broek, hesje en een lange overjas.

Karakter/persoonlijkheid: Kilirian kent twee persoonlijkheden; de een is vriendelijk, vrolijk en onderwijzend. De andere persoonlijkheid is een die constant zich zorgen maakt, overpeinst en leeft een lichte, doch constante depressie. De dingen die hij vaak te weten is gekomen, waren vaak van zulks een aard, dat hij ze niet kon vertellen aan iemand anders. Langzaam werd hij grijs.

Verleden: Over het algemeen is Kilirian een enigma naar diegene die hem observeert. Hij woont al jaren in de stad, maar komt op een ander als een buitenstaander over. Al jaren heeft hij zich verschanst in zijn huisje, waar hij zich verdiept in de leer van verscheidene boeken. Hij is uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat zich verstoppen niet de antwoorden op zijn vragen zal geven en is gaan rondreizen door de stad, op zoek naar informatie om zijn dorst te stillen.

Andere kenmerken/opmerkingen: Ook al is hij een volgeling van de Ene, hij twijfelt hevig aan zijn geloof en probeert te zoeken naar bewijs dat de Ene niet bestaat. Daarentegen weet hij hoe de Grauwen te werk gaan en gelooft dat hun werkwijze bewijs is dat de Ene bestaat.
_________________
Motioning in defence, I, for one, never did really make much sense...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 8:46 am    Post subject: Reply with quote

Kijk, dit kan dus nog wel beter. Misschien kun je in je verleden nog wat vertellen over de kindertijd van de karakter, de ouders en wat hij allemaal meegemaakt heeft toen.
En ik weet het niet zeker, maar volgensmij moet dit karakter bij het 'aanvragen van een akte van verblijf'...
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Cool karakter, vooral ook omdat je weet hoe de grauwen ter werk gaan... Smile


Ik kom je vast nog wel een keertje tegen met een van mijn karakters.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
migs
Guest





PostPosted: Mon Feb 21, 2005 5:11 pm    Post subject: Reply with quote

Jeezes karian wie heeft jou mod powers gegeven??

Laat de moderators zelf even hun (indien nodige) kritiek geven en stop niet overal je 13 jarige wijsneus tussen !!

Mensen zoals richard hebben een jarenlange rpg ervaring en dan is het niet aan jou om hen over eender wat terecht te wijzen.

Ik ben zwaar voorstander dat enkel de moderators mogen reageren op nieuwe personages of toch tenminste het eerste woord moeten hebben, en niet een snelle forumjunk.

Of het spel moet ook maar 15 + worden ofzo..
Het begint een beetje de spuigaten uit te lopen..
Back to top
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ben ik het mee eens. Laat dan de moderators ten minste als eerste reageren.
Inderdaad zou er iets van achtergrond over zijn jeugd bijkunnen, maar als die relevant was had hij die wel genoemd. Ik denk dat we er dan van uit kunnen gaan dat die normaal is verlopen, en dat we er dus een karakter bijhebben dat:
1. Geen wees is: joechei!
2. Niet kwaadaardig is: dubbel joechei!
3. Geen 14-jarige is met geweldige powers en levenservaring: driewerf joechei!
Ik zou er zowat een dansend banaantje aan toevoegen als ik dat ding niet zo hemeltergend irritant vond.

Kilirian: over of je wel iets kan weten over wat de Grauwen doen en wat dan zal ik je zo snel mogelijk een PM sturen.
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 7:07 pm    Post subject: Reply with quote

Neem eens contact op met de vriendelijke bibliothecaris van Raganorcks Openbare bibliotheek in het Tien Toren District; Etienne de Noirvaleur. Tot nu toe heeft die arme man de bieb in zijn eentje draaiende gehouden en hij ligt nu met een ferme buil voor pampus. Dat is wellicht een mooi punt om een verhaallijn in te stappen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kilirian
Sporenzoeker


Joined: 21 Feb 2005
Posts: 22
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 21, 2005 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb even het een en ander toegevoegd en aangepast, zodat het mogelijkerwijs wat een logischer en gebalanceerder personage is. Wat betreft hetgeen wat hem grijs gemaakt heeft, het gaat voornamelijk om kleine geheimen binnen vriendenkringen, geen levensbedreigende zaken. Omdat het zo'n neuroot is wat betreft niet kunnen vertellen van bepaalde *mogelijk gevoelige* informatie, is het een natuurlijke binnenvetter. Dit even om wat meer uitleg te geven.

Aan Caliope: Ik wacht je PM met spanning af...

Aan uriel: Ik zal, zodra dit personage goedgekeurd is, je aanwijzing ter harte nemen Wink

---------------------------------------

Emailadres: rpdegeest@hotmail.com

Karakters Naam: Kilirian Avondrood

Geslacht: man

Ras: mens

Leeftijd: 33

Beroep: bibliothecaris/ onderzoeker/ Leraar

Uiterlijk: Kilirian is een slanke man, die qua zijn uiterlijk nog jong oogt, op zijn haar na. Voor zijn leeftijd is zijn haar zilver geworden over de jaren. Als het licht goed valt is zijn oorspronkelijke kleur ( rood) nog vaagjes te zien. Zijn gezicht wordt gekenmerkt door een grote ringbaard, en norse uitdrukkingen. Zijn huid is ietwat bleek, alsof hij te vaak binnen zit.

De kleding die hij draagt, hangt af van het moment. Om precies te zijn, wat hij moet dragen om zich in de stad verscheidene plekken te vertoeven. Meestal is hij in normale kledij te zien, een broek, hesje en een lange overjas.

Karakter/persoonlijkheid: Kilirian kent twee persoonlijkheden; de een is vriendelijk, vrolijk en onderwijzend. De andere persoonlijkheid is een die constant zich zorgen maakt, overpeinst en leeft een lichte, doch constante depressie. De dingen die hij vaak te weten is gekomen, waren vaak van zulks een aard, dat hij ze niet kon vertellen aan iemand anders. Langzaam werd hij grijs.

Verleden: Kilirian heeft een rustige jeugd gekend, ondanks de vreemdheid die Raganorck al eeuwen kenmerkt. Zijn ouders leven niet meer, die zijn op hoge leeftijd gestorven aan ouderdom.
Kilirian heeft zijn studieverslaving van zijn vader overgenomen, deze was ook erg geďnteresseerd in alle soorten informatie en heeft hele gedetailleerde schriften bijgehouden die Kilirian nu in zijn bezit heeft. Zijn moeder heeft hij weinig van meegekregen, behalve zijn kalmte en zijn vermogen om het plaatje in zijn geheel te zien en daarna rustig af te breken om stuk voor stuk de puzzel bij elkaar te krijgen.

Over het algemeen is Kilirian een enigma naar diegene die hem observeert. Hij woont al jaren in de stad, maar komt op een ander als een buitenstaander over. Al jaren heeft hij zich verschanst in zijn huisje, waar hij zich verdiept in de leer van verscheidene boeken. Hij is uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat zich verstoppen niet de antwoorden op zijn vragen zal geven en is gaan rondreizen door de stad, op zoek naar informatie om zijn dorst te stillen.

Andere kenmerken/opmerkingen: Ook al is hij een volgeling van de Ene, hij twijfelt hevig aan zijn geloof en probeert te zoeken naar bewijs dat de Ene niet bestaat. Hij weet van een groep af die de ongelovigen gelovig willen houden, maar weet niet dat ze de Grauwen heten. Hij kent ook geen personen bij naam. Hij houdt angstvallig dit verborgen en praat ook liever niet over zijn onderzoek over de Ene. Als hij over straat loopt, draagt hij ook een dolk mee. Hij houdt niet van geweld, maar wil niet voor zijn onderzoek sterven. Ergens toch twijfelt hij niet aan het bestaan van de Ene. Zo’n groepering is er mogelijk niet voor niets…
_________________
Motioning in defence, I, for one, never did really make much sense...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group