Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Percival

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sat Feb 05, 2005 1:40 am    Post subject: Percival Reply with quote

Emailadres: mierenmaffia@hotmail.com

Karakters Naam: Percival (hij heeft zichzelf deze naam gegeven omdat het lekker duur klinkt)

Geslacht: man

Ras: mens

Leeftijd: 35

Beroep: Persoonsbemiddelaar en professioneel geldverkwister

Uiterlijk: Kort donkerbruin haar, beetje kalend bij de kruin. Kleine, bruin/groene ogen. Gezet postuur en kleding die er duurt uit behoort te zien, maar al enigzins versleten is.

Karakter/persoonlijkheid: Het is een gemeen mannetje, die zijn zusje Loeder voor zich laat werken zodat hij zelf het geld uit kan geven. Hij houdt haar aan het werk door te beloven dat ze het later goed krijgen. En als dat niet werkt heeft hij ook nog wel andere manieren. Percival heeft een echt gat in zijn hand. Houdt van gokken, maar kan het absoluut niet. Hij verliest gegarandeerd alles waar hij aan begint. Dit zal hij echter nooit toegeven en blijft net zo hard opscheppen over zijn prestaties.
Zelf is hij er echter ook niet vies van om te "werken" voor zijn geld, zoals Loeder dat doet. Veel klanten heeft hij echter nooit gehad.

Verleden: Percival en Loeder wonen hun hele leven al in het Duistere District Hun vader is lang geleden tijdens een gokpartijtje overhoop gestoken en hun zwaar krankzinnige is daarna door de stadwacht meegenomen, Loeder en Percival weten weten niet waarheen, maar het kan ze eerlijk gezegd ook niet zoveel schelen. Ze wonen nu samen in hun ouderlijk huis, maar eigenlijk zijn ze er niet zoveel, omdat ze continu alle taveernes afreizen.

Andere kenmerken/opmerkingen: Loeder en ik zullen het beschaafd houden en als het niet mag hoor ik dat wel over de chat of pm!
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Haha, dit is een cool karakter, hoor! Leuke uitwerking van je geschiedenis.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Ik moet zeggen dat ik je opmerking over uitwerking van geschiedenis enigzins misplaatst vind Inwe. Het is inderdaad leuk gevonden dat Percival en Loeder dezelfde geschiedenis hebben, maar ik neem aan dat ze er toch allebij hun eigen kijk op zullen houden.

Daarnaast vind ik hem ietwat sumier, wellicht zou je ze kunnen verlengen? Bijvoorbeeld hoe heetten hun vader en moeder? Ze zijn nu 35 en 28, ze moeten toch meer hebben meegemaakt dan alleen het overlijden van hun vader en het wegvoeren van hun moeder?

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats heeft gevonden in het Archeon. De volgende Raganorck-larp is in het najaar. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Veel spelplezier!
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Je hebt gelijk, Lucer. Ze moeten het wel iets langer maken, maar ik bedoelde dat het leuk was afgesproken dat ze dezelfde geschiedenis zouden hebben en elkaar IC al zouden kennen. Snappie? Heel lief
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Feb 06, 2005 11:10 pm    Post subject: Reply with quote

Inwe, we zaten naast elkaar toen we dit schreven. Het moet eigenlijk wel wat uitgebreider, maar het was zo laat toen... Dat komt nog wel goed!
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group