Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Phillip Bloemberch

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Phillip Bloemberch
Dwaler


Joined: 04 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 3:40 pm    Post subject: Phillip Bloemberch Reply with quote

Emailadres: daeri_virge@hotmail.com

Karakters Naam: Phillip Bloemberch

Geslacht: Man

Ras: Mens

Leeftijd: 56

Beroep: Bank Directeur

Uiterlijk: Phillip is een oudere man met een getekend gezicht, zijn nu grijze haren waren ooit wortel rood. Op zijn neus draagt hij een bril van de beste kwaliteit. Phillip is gezet, en niet al te groot, kleiner dan de gemiddelde man in Raganorck zelfs. Hij loopt meestal in een chique bruin pak rond, en hij heeft altijd schrijfgerei en een schrijfblokje in zijn borstzak.

Karakter/persoonlijkheid: Phillip heeft zich nooit echt in de publiciteit gesteld, maar nu hij bank directeur is gebeurd dat toch regelmatig zonder dat hij er erg in heeft en stoort zich er soms wel aan als mensen proberen zich om hoog te werken. Hij is erg ordelijk en houdt er van als dingen precies zijn en netjes, hij word niet snel boos, maar voelt zich wel snel in het nauw gesteld. Hij wordt ook best snel zenuwachtig en gaat dan als tik met zijn bril rommelen of zijn schrijfgerei uit elkaar draaien, wat nog wel eens mis wil gaan en dat dan alles in het rond vliegt waardoor hij weer nieuwe moet kopen.

Verleden: Phillip komt uit een gezin met 6 kinderen, hij was de jongste van het stel en had voor de rest allemaal zussen, dit betekend niet dat hij geen broers gehad heeft, maar die zijn allemaal al gestorven voor zijn geboorte. Phillip bleef leven, al was het geen held. Bijna zijn hele jeugd werden hem dingen bijgeleerd zodat hij later de bank over kon nemen. Deze bank was opgericht door zijn bet-overgrootvader en is sindsdien van vader op zoon over gegaan. Op zijn 27e nam hij de bank over van zijn vader. Hij was toen nog altijd niet getrouwt, omdat hij of te bang was om de stap te nemen om iemand aan te spreken, en als hij dat deed hij altijd afgewezen werd. Op zijn 32e kwam er een vrouw de bank binnen stappen, heel oud zal ze niet geweest zijn, misschien een jaar of 19. Ze heette Bernadine en was geobserdeerd met geld, en wat kon je dan beter doen dan een bank directeur trouwen? Ze trouwden al snel, al had Phillip geen benul van haar bedoelingen. Phillip hielt van haar, waarschijnlijk omdat dit de eerste vrouw was die interesse in hem had. Negen maanden later kwam hun eerste kind, Madelief, er kwamen nog 4 dochters, en helaas ook een hoop doodgeboren zonen. Bij hun laatste kind, ook een zoon, stierf Bernadine aan een bloeding. Phillip was er kapot van maar deed er alles aan om hun zoon in leven te houden, maar dit was ter vergeefs. Phillip junior stief toen hij twee jaar oud was aan een longontsteking. Inmiddels is Madelief al 23 en is Phillip over het verdriet van de overledenen in zijn gezin heen, Bernadine heeft nooit gekregen waarom ze Phillip trouwde, en Phillip zal dit nooit weten ook. Madelief heeft zon beetje de zorg van het gezin op zich genomen toen ze oud en wijs genoeg was, en heeft nu de leeftijd om uitgehuwelijkt te worden, maar hier is ze zelf vel op tegen, en Phillip is te schijterig om te doen wat hij wil dus volgt haar wil op. Al zijn dochters hebben stuk voor stuk donker rode pijpenkrullen, en zijn behoorlijk knap. Iris, 22 jaar oud, heeft ook de leeftijd om uitgehuwelijkt te worden, maar is nog veel te speels, en dus niet rijp genoeg. Hierna volgen nog Catrien ( 18 ), Elenora ( 16 ) en Louisa ( 13 ). Aangezien de bank altijd van vader op zoon over ging moet Phillip de traditie doorbreken, ookal is dit erg moeilijk voor hem, maar hij moet de feiten onder ogen zien, en het risico dat er nog een zoon komt voor hem is nihil, aangezien er geen vrouw is. Hij denkt er dan ook over om zijn bank door te geven aan Cat, zijn achtienjarige dochter die erg begaan is met de bank, of komt dat alleen door het geld?


Ik heb al 5 karakters, dit word de 6e, als het beetje te veel van het goede word moet het maar gezegt worden, dan zet ik deze niet voort..


Last edited by Phillip Bloemberch on Fri Feb 04, 2005 3:52 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Phillip Bloemberch
Dwaler


Joined: 04 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 5:42 pm    Post subject: Reply with quote

Kan aan mij liggen, maar hier stond een reactie van inwe ook nog.. en iemand heeft mijn bericht beetje aangepast.. Confused

Nouja, inhoudelijk is er weinig veranderd (lees niks eigelijk behalve dat 'andere op en aanmerkingen' weggehaald is).. maar vraag me eigelijk wel af waarom het aangepast is.. Confused
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 6:08 pm    Post subject: Reply with quote

(Je kan je eigen post deleten als dit de laatste in de draad is,... of Lunea of Luup zijn bezig geweest,.. maar dat lijkt me sterk als ze dit gedaan zouden hebben zonder je te verwittigen)

Maar anyhows.... een zalig personage en check je Raga brievenbus eens,.. er zit een PM in.. Wink
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Phillip Bloemberch
Dwaler


Joined: 04 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 6:11 pm    Post subject: Reply with quote

Galliminus wrote:
(Je kan je eigen post deleten als dit de laatste in de draad is,... of Lunea of Luup zijn bezig geweest,.. maar dat lijkt me sterk als ze dit gedaan zouden hebben zonder je te verwittigen)

Maar anyhows.... een zalig personage en check je Raga brievenbus eens,.. er zit een PM in.. Wink


Ja weet ik Wink maar vond het nogal vreemd, om dan mn bericht aan te passen en dan eigelijk niks te veranderen Wink

Jij moet trouwens ook in je brievenbusje kijken Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Phillip Bloemberch
Dwaler


Joined: 04 Feb 2005
Posts: 4

PostPosted: Fri Feb 04, 2005 6:56 pm    Post subject: Reply with quote

Er zijn nog wat dingen die ik wil verwerken in de achtergrond van Phillip, dit doe ik morgen, dus de achtergrond is nog niet klaar Wink
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group