View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Jan 31, 2005 12:40 pm Post subject: Voor hen die een Alchemist spelen (willen) |
|
|
Kijk hier eens naar. Daar heb je weer uren leesplezier aan.
over Alchemie
De webzijde zelf is erg new-age, maar het feit dat ze primaire bronnen aanbieden is erg lovenswaardig.
Hoe maak je trouwens flitsende links zonder dat je de url zelf ziet in je post?
Last edited by Uriel on Mon Jan 31, 2005 4:53 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
daeri Verloren en Vergeten
Joined: 01 Nov 2004 Posts: 37 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje
|
Posted: Mon Jan 31, 2005 12:43 pm Post subject: Re: Voor hen die een Alchemist spelen (willen) |
|
|
Uriel wrote: |
Hoe maak je trouwens flitsende links zonder dat je de url zelf ziet in je post? |
Code: | [url="url"]text[/url] |
Geloof ik, weet t niet zeker.. nouja, weet t wel zeker, maar niet bij elk forum doet die code het... |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Jan 31, 2005 4:56 pm Post subject: |
|
|
Ha hebbes, dank je!
Na twee keer proberen ben ik er eindelijk in geslaagd om flitsende tekst te maken ipv een suffe url.
Ik leer nog eens om niet als volslagen digibeet door het leven te gaan.
"Van digibeet naar digibeest" mooie titel voor een computer cursus... |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Jan 31, 2005 9:20 pm Post subject: |
|
|
Chris, u toont zich weer een ware held. Een erg goede webzijde is het, en er stonden een paar dingetjes die ik nog niet eerder heb gelezen |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 11, 2005 8:53 pm Post subject: |
|
|
Ha, u houdt van Alchemie, niet?
Ben zelf meer thuis in de Hermetica. Niet dat ik geloof wat er zoal allemaal geschreven word. Ik vind het alleen fascinerend om te zien waar mensen in kunnen geloven. gedachte processen doorgronden, idee-en achterhalen en zien dat er meerdere manieren van denken bestaan die voor een groot deel bepaald worden door de tijd en de taal waarin ze gedacht worden.
Tijd om maar weer eens mijn favoriete credo uit de kast te halen: "Middeleeuwers waren helemaal niet dommer, ze dachten alleen anders."
Ginzburg`s "De Kaas en de Wormen" is een interessant werk wat dat betreft. Het gaat over een Molenaar in de Provence in de middeleeuwen die de wereld ziet als een kaas en engelen als wormen die gaten graven in die kaas; erg fascinerend! |
|
Back to top |
|
|
|