View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Manesni Ryloth Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 9:09 pm Post subject: Manesni Ryloth |
|
|
Emailadres: M.Maneschijn@planet.nl
Karakters Naam: Manesni Ryloth
Geslacht: Man
Ras: Mens
Leeftijd: ongeveer 24
Beroep: gevechtstovenaar / necromantier
Uiterlijk: ongeveer 1. 82 lang, zwart leren armor onder een zwarte mantel met een rode binnenkant en een muts, houten staf, rechter arm, en beide benen verbonden met bloed doordrenkt verband, bleek gezicht en zwart haar dat alle kanten uit staat, (in het kort: hij ziet er momenteel niet uit, he really needs a bath so to say)
Karakter/persoonlijkheid: normaal vriendelijk, momenteel paranoide wegens omstandigheden. Mocht hij aangesproken worden maakt hij een verwarde indruk en kan het zijn dat hij in een vrijwel onverstaanbaar dialect spreekt. verder heeft hij weinig tot geen respect voor de autoriteiten en zal dus ook weinig haast maken met het uitvoeren van hun "bevelen"
Verleden: komt van de wereld Chae'dor en zit daar bij de kennis groepering en de gevechtsmagiers broederschap, praat verder eigenlijk alleen maar over hoe graag hij wel niet naar huis wil en dat hij geen tijd heeft om in deze vervloekte stad te zijn ivm een ophande zijnde invasie op zijn thuis wereld. Momenteel erg druk op zoek naar de magister razzemedalion en een drankje of ander goedje dat helderheid van geest kan verschaffen.
Andere kenmerken/opmerkingen:
oogt zwaar gewond, en niet al te vriendelijk, niet aan te raden hem lastig te vallen, draagt altijd zijn quarter staff bij zich en een aantal andere kleine dingen zoals een ketting waar een kleine schedel met zwarte edelsteen aan zit.
Last edited by Manesni Ryloth on Mon Jan 24, 2005 9:38 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Dominick Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 9:26 pm Post subject: |
|
|
Uhmm.. erg weinig informatie... misschien is het handig om wat meer te geven ofzo, zodat we er wat meer van snappen... |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 9:40 pm Post subject: |
|
|
spijt me ben niet zo'n ster in het schrijven van backgrounds, over het algemeen heb ik zo iets van, tja spreek me maar aan en kijk wat je kunt ontdekken |
|
Back to top |
|
|
Noë Arosch Sporenzoeker
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 9:52 pm Post subject: |
|
|
Ehm...Manny? Je bent toch al thuis of ben ik nu helemaal in de war...? _________________ ---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...--- |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 10:13 pm Post subject: |
|
|
thuis als in op chae'dor? helaas niet
Manesni |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 10:18 pm Post subject: |
|
|
Ten eerste wil ik je graag welkom heten in Raganorck.
Daarnaast wil ik je graag verzoeken om Nederlanse termen te gebruiken, ik zie dat je al dapper je best doet om de Engelse talen weg te laten maar er zijn er hier en daar nog wat te vinden. Armor (armour trouwens) kan rustig vertaald worden in bepantsering of harnas; voor quartersfaff heb ik zo gauw geen directe vertaling.
Een karakterbeschrijving is duidelijk OOC informatie die net als in een Larp IC niet bekent hoeft te zijn voor je mede-/tegenspelers. Het is een houvast voor jezelf en wellicht ook een bron van inspiratie voor anderen. Vergeet niet, het plot wordt hier door jezelf gemaakt en niet door een spelleiding.
Ook is een karakterbeschrijving geen moment opname (alhoewel het misschien voor SR karakters wel handig kan zijn aangezien ze hier een korte tijd zijn?), verband is niet iets wat je permanent draagt, tenminste dat hoop ik voor je karakter. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 8:01 am Post subject: |
|
|
Hallo en welkom!
Leuk karakter, maar ik raad je aan je BG (verleden) wat langer te maken, dat vind de spelleiding namelijk altijd leuk .
Voor de rest is ie naar mijn mening wel oké... _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Dorum Iasha Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:16 pm Post subject: |
|
|
Welkom in Raganorck.
Ik wens je veel lees en schrijf plezier op Raganorck.
Leuk karakter, al raad ik je aan net als de anderen je achtergrond iets verder uit te breiden...
Waarom zijn alle karakters die ik tegen kom rond de 20 /30 ?
Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op... |
|
Back to top |
|
|
migs Guest
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm Post subject: |
|
|
Op zich is het niet zo nodig, manesni is 'op doorreis' en verdwijnt binnen de kortste dagen (als ie en beetje zijn best doet) dus, het hele verhaal is niet zo van toepassing... |
|
Back to top |
|
|
Galli Guest
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:43 pm Post subject: |
|
|
Discussie maar als gesloten beschouwen dan maar..
Dorum Iasha wrote: |
Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op... |
Alle?
Neem een Galliminus met zijn 40 lentes, een Jozef Kindermans die 56 is, Onze aller geliefde Waard Valiant Kraakwater die ergens begin veertig is...
Ze zijn er wel hoor.. al moet je hard zoeken.. |
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 1:45 pm Post subject: |
|
|
Enne, er zijn ook nog jongere, zoals ik en nog andere mensen!
Ik heb nog een vraagje aan migs over de leeftijdsgrens die je ingesteld hebt: mag je op het forum nog wel gewoon door met je bezigheden als je jonger dan 16 bent? _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
Lucer Guest
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:34 pm Post subject: |
|
|
Het forum lijkt me niet onderhevig aan de leeftijdsgrens, maar migs zelf weet daar waarschijnlijk meer over.
Over de jongere karakters... kijk rond zou ik zo zeggen... als je genoeg op het forum leest kom je daar vanzelf achter. |
|
Back to top |
|
|
Henrich van Bassel Sporenzoeker
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 3:40 pm Post subject: |
|
|
Ik denk dat je voor die leeftijdsgrens op het forum beter naar Olga kunt gaan dan naar migs eigenlijk, migs ging toch vooral over de larp en de SR karakters? _________________ Henrich Heregaud van Bassel; Grootmeester der Alchemie |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Jan 25, 2005 6:38 pm Post subject: |
|
|
Quote: |
Confused Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op... |
simpel in mijn geval veel ouder of jonger zie ik er niet uit en heb niet zo heel veel interesse in een laag schmink/props over mijn gezicht op een LARP |
|
Back to top |
|
|
|