Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Manesni Ryloth

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Manesni Ryloth
Sporenzoeker


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 19
Location: Nijverdal

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:09 pm    Post subject: Manesni Ryloth Reply with quote

Emailadres: M.Maneschijn@planet.nl

Karakters Naam: Manesni Ryloth

Geslacht: Man

Ras: Mens

Leeftijd: ongeveer 24

Beroep: gevechtstovenaar / necromantier

Uiterlijk: ongeveer 1. 82 lang, zwart leren armor onder een zwarte mantel met een rode binnenkant en een muts, houten staf, rechter arm, en beide benen verbonden met bloed doordrenkt verband, bleek gezicht en zwart haar dat alle kanten uit staat, (in het kort: hij ziet er momenteel niet uit, he really needs a bath so to say)

Karakter/persoonlijkheid: normaal vriendelijk, momenteel paranoide wegens omstandigheden. Mocht hij aangesproken worden maakt hij een verwarde indruk en kan het zijn dat hij in een vrijwel onverstaanbaar dialect spreekt. verder heeft hij weinig tot geen respect voor de autoriteiten en zal dus ook weinig haast maken met het uitvoeren van hun "bevelen"

Verleden: komt van de wereld Chae'dor en zit daar bij de kennis groepering en de gevechtsmagiers broederschap, praat verder eigenlijk alleen maar over hoe graag hij wel niet naar huis wil en dat hij geen tijd heeft om in deze vervloekte stad te zijn ivm een ophande zijnde invasie op zijn thuis wereld. Momenteel erg druk op zoek naar de magister razzemedalion en een drankje of ander goedje dat helderheid van geest kan verschaffen.

Andere kenmerken/opmerkingen:
oogt zwaar gewond, en niet al te vriendelijk, niet aan te raden hem lastig te vallen, draagt altijd zijn quarter staff bij zich en een aantal andere kleine dingen zoals een ketting waar een kleine schedel met zwarte edelsteen aan zit.


Last edited by Manesni Ryloth on Mon Jan 24, 2005 9:38 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Dominick
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 33
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

Uhmm.. erg weinig informatie... misschien is het handig om wat meer te geven ofzo, zodat we er wat meer van snappen... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Manesni Ryloth
Sporenzoeker


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 19
Location: Nijverdal

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:40 pm    Post subject: Reply with quote

spijt me Razz ben niet zo'n ster in het schrijven van backgrounds, over het algemeen heb ik zo iets van, tja spreek me maar aan en kijk wat je kunt ontdekken
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Noë Arosch
Sporenzoeker


Joined: 16 Jan 2005
Posts: 20

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ehm...Manny? Je bent toch al thuis of ben ik nu helemaal in de war...?
_________________
---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...---
Back to top
View user's profile Send private message
Manesni Ryloth
Sporenzoeker


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 19
Location: Nijverdal

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:13 pm    Post subject: Reply with quote

thuis als in op chae'dor? helaas niet Smile

Manesni
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ten eerste wil ik je graag welkom heten in Raganorck.
Daarnaast wil ik je graag verzoeken om Nederlanse termen te gebruiken, ik zie dat je al dapper je best doet om de Engelse talen weg te laten maar er zijn er hier en daar nog wat te vinden. Armor (armour trouwens) kan rustig vertaald worden in bepantsering of harnas; voor quartersfaff heb ik zo gauw geen directe vertaling.

Een karakterbeschrijving is duidelijk OOC informatie die net als in een Larp IC niet bekent hoeft te zijn voor je mede-/tegenspelers. Het is een houvast voor jezelf en wellicht ook een bron van inspiratie voor anderen. Vergeet niet, het plot wordt hier door jezelf gemaakt en niet door een spelleiding.
Ook is een karakterbeschrijving geen moment opname (alhoewel het misschien voor SR karakters wel handig kan zijn aangezien ze hier een korte tijd zijn?), verband is niet iets wat je permanent draagt, tenminste dat hoop ik voor je karakter.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 8:01 am    Post subject: Reply with quote

Hallo en welkom!

Leuk karakter, maar ik raad je aan je BG (verleden) wat langer te maken, dat vind de spelleiding namelijk altijd leuk Wink .
Voor de rest is ie naar mijn mening wel oké...
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Dorum Iasha
Nachtdwaler


Joined: 20 Dec 2002
Posts: 143
Location: Emmen

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:16 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom in Raganorck.

Ik wens je veel lees en schrijf plezier op Raganorck.

Leuk karakter, al raad ik je aan net als de anderen je achtergrond iets verder uit te breiden...

Waarom zijn alle karakters die ik tegen kom rond de 20 /30 ?
Confused Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
migs
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm    Post subject: Reply with quote

Op zich is het niet zo nodig, manesni is 'op doorreis' en verdwijnt binnen de kortste dagen (als ie en beetje zijn best doet) dus, het hele verhaal is niet zo van toepassing...
Back to top
Galli
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Discussie maar als gesloten beschouwen dan maar.. Wink

Dorum Iasha wrote:

Waarom zijn alle karakters die ik tegen kom rond de 20 /30 ?
Confused Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op...


Alle?
Neem een Galliminus met zijn 40 lentes, een Jozef Kindermans die 56 is, Onze aller geliefde Waard Valiant Kraakwater die ergens begin veertig is...
Ze zijn er wel hoor.. al moet je hard zoeken.. Wink
Back to top
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Enne, er zijn ook nog jongere, zoals ik en nog andere mensen!

Ik heb nog een vraagje aan migs over de leeftijdsgrens die je ingesteld hebt: mag je op het forum nog wel gewoon door met je bezigheden als je jonger dan 16 bent?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer
Guest





PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Het forum lijkt me niet onderhevig aan de leeftijdsgrens, maar migs zelf weet daar waarschijnlijk meer over.

Over de jongere karakters... kijk rond zou ik zo zeggen... als je genoeg op het forum leest kom je daar vanzelf achter.
Back to top
Henrich van Bassel
Sporenzoeker


Joined: 25 Jan 2005
Posts: 16
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 3:40 pm    Post subject: Reply with quote

Ik denk dat je voor die leeftijdsgrens op het forum beter naar Olga kunt gaan dan naar migs eigenlijk, migs ging toch vooral over de larp en de SR karakters? Embarassed
_________________
Henrich Heregaud van Bassel; Grootmeester der Alchemie
Back to top
View user's profile Send private message
Manesni Ryloth
Sporenzoeker


Joined: 23 Jan 2005
Posts: 19
Location: Nijverdal

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 6:38 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:

Waarom zijn alle karakters die ik tegen kom rond de 20 /30 ?
Confused Ook die van mij hoor, maar toch het viel me op...


simpel in mijn geval Razz veel ouder of jonger zie ik er niet uit en heb niet zo heel veel interesse in een laag schmink/props over mijn gezicht op een LARP Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group