Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Edeldame zoekt familielid

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:07 pm    Post subject: Edeldame zoekt familielid Reply with quote

Ik vroeg me af of er misschien een edele heer of dame op Raganorck aanwezig was die het leuk zou vinden om er een familielid bij te krijgen. Graag zou ik een edeldame spelen, maar vind het geen goed idee om “zomaar” een familienaam en rang voor mezelf te verzinnen, of om “zomaar” als achternichtje/verloren zus etc van de familie Nachtstorm aan te komen wandelen zonder dat iemand precies weet wie ik ben.

Daarom vroeg ik me af of iemand die al wat langere tijd in het kasteel rondloopt het leuk zou vinden om zijn/haar nichtje/zus te verwelkomen die voor lange tijd om xxx reden niet in Raganorck aanwezig is geweest.
Ik heb vaker geschreven in online rpg´s, maar helaas liepen die iedere keer vast omdat mn medespelers er niet meer zo´n zin in hadden. Hoop dus dat dat op Raganorck niet gaat gebeuren. Als je wilt weten hoe ik schrijf kun je hier
http://www.elffantasy.nl/forum/viewtopic.php?t=792
http://php.bene.ws/viewtopic_forum.php?BoardID=8840376&forumid=9&boarddays=&lan=N&dbg=&cs=2&TopicID=3
even kijken (forumnaam is Elora). Details en dergelijke kunnen we later wel bespreken.

Groetjes
Martine
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
elephenor :p
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:43 pm    Post subject: Reply with quote

Ach, misschien kan je wel bij elephenor horen Smile))


of iets anders is ook goed hoor martine, we zeggen wel dat je van over de verre bergen komt, met een doorgewinterd gezichtje :p :p :p

Als jij dat wil :p
Back to top
Noë Arosch
Sporenzoeker


Joined: 16 Jan 2005
Posts: 20

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

Hee, dat is wel grappig, ik zat een beetje met hetzelfde idee te spelen...Pm me even, misschien zouden we in ieder geval familie van elkaar kunnen zijn...
_________________
---Ik zie, ik zie wat jij niet ziet...---
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Allereerst wil ik je van harte welkom heten in Raganorck. Je schrijfstijl is bewonderenswaardig en zal zeer goed bij Raganorck passen. Ik kan je afraden om Elphenor te vragen als oom... Ik wil niet weten wat hij allemaal met je zou uitspoken. Razz

Ik weet niet zeker of er op het kasteel iemand is die nog een nichtje zoekt en ik weet ook niet of het voor jou een vereiste is dat je karakter op het kasteel kan spelen. Maar wellicht is het een mogelijkheid dat je verwant bent aan Eduward Eyckenbladt Nachtstorm. Hij woont zelf op het moment in een toren in de Wilde Wouden en zijn familie heeft in de Wouden een verstevigde hoeve.

De enige andere adel die ik je zou kunnen aanbieden is Lucer Vincero, maar daar zul je dan een zeer goed verhaal voor moeten neerzetten wil je dat kunnen spelen. Hij is namelijk geen lid van de plaatselijke adel, maar een edelman afkomstig uit een ander land.

Wellicht weten andere mensen nog meer mogelijkheden, maar dat laat ik aan hun over om je over te informeren.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

hey, ik was eerst :p
Back to top
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:08 pm    Post subject: Reply with quote

migs wrote:
hey, ik was eerst :p

Eerst? Wat bedoel je? Confused
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
migs
Guest





PostPosted: Mon Jan 24, 2005 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

ik postte als elephenor, mijn fameuze rol op ragalarp Smile

maar goed, was meer ene grap dan ene echt serieus aanbod hoor dus, dacht dat de hint van de bergen je wel zou duidelijk maken wie tegen je praatte Smile)

achja, maar ik meen het wel dus, als je wat wil gaan doen, eender wat wil ik me wel eens ene nieuw karakter aanwagen op raganorck, een groot aantal ervan kunnen nu weg daar hun doel bereikt is dus en de link naar SR weer kan afgebouwd wrden...
Back to top
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 7:01 am    Post subject: Reply with quote

Je kunt een Schwarzherz worden :O
Niet echt erkende adel ofzo... ons bestaan wordt ontkent door de kroon omdat we in het geheim werken in dienst van de regerende Nachtstorm (hoewel daar ook snel een einde aan gaat komen), maar we hebben wel mooie kleren en familie-eer en veel centjes Razz
Je moet wel een beetje gemeen zijn als je iets met het familiebedrijf te maken wilt hebben Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 8:05 am    Post subject: Reply with quote

Je kan ook een Súrion worden. Ik ben een Súrion, net als mijn nichtje Christina. De Súrion's zijn een adele familie in de stad Aganda, een eindje weg van Raganorck. Ik en mijn nichtje zijn nu in Raganorck. Misschien kan je daar wat mee.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 9:19 am    Post subject: Reply with quote

jaaaaaaaaa! word een Súrion Very HappyVery HappyVery Happy
Wij Súrions zijn rulerend in Aganda Smile
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 9:48 am    Post subject: Reply with quote

Ehm, we zijn eigenlijk vóór Raganorck-karakters. Zeker op de volgende larp gaan we daar strenger op zijn, dus ik raad je aan een karakter in de setting te creeëren. Kijk anders even bij het profiel van Leonora Nachtstorm (karakter forum). Wie weet kunnen jullie samen verder iets uitwerken.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Maris
Duister als de Nacht


Joined: 24 Jan 2005
Posts: 56
Location: Gannon

PostPosted: Tue Jan 25, 2005 8:37 pm    Post subject: Reply with quote

migs wrote:
ik postte als elephenor, mijn fameuze rol op ragalarp Smile

maar goed, was meer ene grap dan ene echt serieus aanbod hoor dus, dacht dat de hint van de bergen je wel zou duidelijk maken wie tegen je praatte Smile)

achja, maar ik meen het wel dus, als je wat wil gaan doen, eender wat wil ik me wel eens ene nieuw karakter aanwagen op raganorck, een groot aantal ervan kunnen nu weg daar hun doel bereikt is dus en de link naar SR weer kan afgebouwd wrden...


Ja, later ging ineens het lampje branden. Vond het al zo´n vreemde opmerking over bergen en gaaf huidje. Rolling Eyes In principe lijkt het me wel leuk als we elkaar op het forum ic kennen. Had je al iets in gedachten? Zelf weet ik nl niet echt precies wat er allemaal op Raganorck speelt omdat ik het een beetje zonde vind om alle draadjes te gaan lezen en oc alles al te weten.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Guest






PostPosted: Tue Jan 25, 2005 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

zo speel ik ook meid Smile
ik neem je even op msn, gaan we es wat beppen Smile

tot zo
Back to top
Henrich van Bassel
Sporenzoeker


Joined: 25 Jan 2005
Posts: 16
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 7:21 am    Post subject: Reply with quote

Alle draden lezen is ook niet meer te doen tegenwoordig. Kies er een aantal die direct met jouw verhaal te maken hebben (als je de verleiding tot metagamen kunt weerstaan tenminste) en volg die nauwkeurig, of lees eens wat rond en volg de intressantste draden die je tegenkomt.
_________________
Henrich Heregaud van Bassel; Grootmeester der Alchemie
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group