Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Nieuw project van Samara ????

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Sep 06, 2002 9:57 pm    Post subject: Nieuw project van Samara ???? Reply with quote

Op spontane wijze ben ik deze URL op't spoor gekomen vanavond,..net op de vooravond van mijn reis naar Turkije,..jammer genoeg... Blijf'em checken want onze web-vrouwe is iets in het geheim aan het maken waar enkele bekende namen in voorkomen..;) ;) ;)

Het ziet er allemaal veelbelovend uit en redelijk ZIEK ,..als ik het zo mag zeggen,..op een positieve manier welliswaar die me heel erg aanspreekt...

de wordweaver's teaparty

Nou,...Samara...Ik heb je net gemist op MSN Messenger om mijn brandende vragen te stellen, maar leg uit,..leg uit aub!!!!:p :evil


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 9/7/02 12:11:18 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Sep 07, 2002 1:32 pm    Post subject: Nieuw project van Samara ???? Reply with quote

LOL, die site die je net gevonden hebt is alles behalve nieuw, het is een soort archief waarin ik alle karakters heb verzameld die ik speel/gespeeld heb. Wat is daar ziek aan? Samara en Danaë zijn gewoon vele maanden, jaren ouder dan Raganorck :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Sep 18, 2002 10:26 am    Post subject: Re: Nieuw project van Samara ???? Reply with quote

Niet nieuw dus,..maar het zieke deel kwam toch wel voort uit de sterke Gothic Fantasy/Horror die ik er inzie,.......het spreekt me wel aan,...sommige dingen deden mij denken aan de Masque of de Red Dood..( wat op zichzelf al redelijk ziek is ;) )


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Sep 18, 2002 11:48 am    Post subject: Nieuw project van Samara ???? Reply with quote

Het enige zieke karakter is eigenlijk Danaë Mor'fleur, maar zo ziek is ze ook weer niet, 't is meer omgeving- en verledeninvloed enzo :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Sep 18, 2002 11:49 am    Post subject: .... Reply with quote

Wat is Masque of de Red Dood btw?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Sep 18, 2002 12:15 pm    Post subject: Re: .... Reply with quote

één naam : Edgar Allen Poe..


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri Sep 20, 2002 3:52 pm    Post subject: Masque Reply with quote

Is dat niet dat verhaal met die klok in die balzaal?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Sep 21, 2002 9:07 am    Post subject: Re: Masque Reply with quote

Ja, dat is hem,..Over die verschrikkelijke ziekte, en dat huis met de 7 kamers met die 'geest' gewikkeld in lijkwaden die alle bezoekers van het feest dood. Als de laatste feestganger dood is stopt die klok ook met tikken.


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 10:12 am    Post subject: Masque Reply with quote

Dat verhaal heb ik gelezen. Lang geleden weliswaar, maar ik heb het gelezen. Maar het verband met mijn karakers zie ik nog niet helemaal :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 10:20 am    Post subject: Re: Masque Reply with quote

Ik bedoel dan ook de algemene sfeer, en de enkele bezoekers van het huis,...en Villa Volta....ach,..ik weet ook niet waar ik de link precies vandaan haalde maar ik moest er aan denken toen ik de site aan het doorspitten was...


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 3:53 pm    Post subject: Bal Masque Reply with quote

Ah, op die wijze. Je hebt wel een beetje gelijk, al heeft de hele sfeer rond Danaë Rheanna meer weg van het Jack-de-Ripper-Victoriaanse-London als je begrijpt wat ik bedoel: mistige steegjes, groot contrast tussen de decadente upper-class en het gekrioel in de straat van de lower-class. Een soort Moulin Rouge meets Jack de Ripper idee :) Dat Villa Volta gedoe zat er omheen omdat ik vroeger groot fan was van de boekenserie de Bokkenrijders.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group