Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Gaia West Gwinvère

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 12:08 pm    Post subject: Gaia West Gwinvère Reply with quote

Emailadres: inwesurion8@hotmail.com

Karakters Naam: Gaia West Gwinvère

Geslacht: vrouw

Ras: mens

Leeftijd: 17 jaar

Beroep: reiziger

Uiterlijk: Gaia reist veel en heeft daarom bijna altijd dezelfde kleding aan. Ze is warm gekleed en heeft altijd haar mantel om voor de kou. Veel bijzonder waardevolle dingen heeft ze niet. Slechts een ketting met een blauw steentje eraan en wat geld.



Karakter/persoonlijkheid: Ze is stil, en luisterd altijd naar je als je wat te zeggen hebt of als je iets bij haar wil uitstorten. Ze houd ervan om mensen te helpen met hun persoonlijke problemen en bied iedereen de helpende hand. Dit heeft ze in haar jeugd al aangeleerd. Dit is ook een van haar standaard eigenschappen, omdat ze in haar jeugd vervelende dingen meegemaakt heeft en daarom nu zoveel mogelijk mensen wil helpen. Ook maakt ze redelijk snel vrienden en is best slim. Ze heeft ook wat negatieve eigenschappen. Onder anderen zijn dat; ze is erg nieuwschierig als ze merk dat je wat te verbergen hebt, en ze is soms een beetje vergeetachtig.

Verleden: Ze is opgegroeit in een land erg ver buiten Raganorck, waarvan ze de naam niet uitspreekt. Toen ze 9 jaar was waren haar ouder verslaafd geraakt aan de Zwarte Lotus. Een week later stierven ze beiden door een overdosis van de drug. Hier was Gaia vreselijk verdrietig over en ze moest gaan zwerven. Later vond ze een baan als hoer, maar hier is ze snel mee gestopt omdat ze vond dat het een vreselijke fout was geweest dat ze dit gedaan had. Het enige voordeel was dat ze er wel aardig wat mee verdient had en ze kon dus voor haarzelf zorgen.
Ondanks haar jonge leeftijd is haar, bijna, té veel overkomen. Onder anderen is ze haar land uitgezet, om een misdaad waar ze helemaal niets mee te maken heeft. Namelijk; een stadbewoner had haar rond zien lopen met Zwarte Lotus, dat ze dat dan aan het verkopen was. Maar dat was zij niet die dat gedaan had, de man had dat blijkbaar verkeerd gezien. Jammergenoeg, zoals in veel steden, werd ze toch beschuldigd. Daarna is ze van stad naar stad en van dorp naar dorp gereisd om met het geld dat ze nog had te eten en te drinken en ook een baan te zoeken om extra geld te verdienen. Ergens in een herberg heeft ze over Raganorck gehoord en is haar aangeraden om daar eens naartoe te gaan, maar met een waarschuwing van de waard: "Het is een gevaarlijke stad vol gespuis en veel politieke problemen. De koningin word door veel mensen bespot en en ik heb gehoord dat er plannen worden gemaakt met een geheim doel. Elfen worden er verafschuwt, wees blij dat u er geneen bent. En even voor de duidelijkheid: 's nachts is het er levensgevaarlijk." Toch was ze van plan om naar de stad te gaan.
Ze heeft vele mijlen moeten lopen om bij Raganorck aan te komen. Ze is net naar Raganorck gereist omdat ze gehoord heeft dat ze daar heel wat baantjes kan krijgen en er ook veel mensen zijn die ze misschien kan helpen...

Levensovertuiging: Ander overtuiging (E)

Persoonlijke welstand: Middelmatig (C)

Opleiding: ze wil in Raganorck een opleiding vinden die bij haar past en heeft er nu dus geen en ook nooit een gedaan.

Wie en wat ken je?: Al een tijdje in de stad.

Andere kenmerken/opmerkingen: Gaia wil graag wat mensen leren kennen, want ze is dol op vriendschappen. Jammergenoeg is het in haar verleden heel wat keren fout gegaan met vriendschappen en liefdes.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.


Last edited by Inwe Surion on Tue Apr 26, 2005 10:42 am; edited 7 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 12:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb een paar van jullie berichtjes verwijderd, want ik word een beetje moe van de manier waarop jullie het forum volspammen. Hou je alsjeblieft een beetje in en plaats alleen echt nodige reacties.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Een karakter met veel potentie, maar ik denk dat het meer kan worden als je er iets meer tijd en werk in steekt.

Een paar tips Inwe, misschien is het handig als je de onderste twee posts hier leest: http://www.raganorck.com/forum/viewtopic.php?t=490. Misschien kun je ook iets meer over het verleden van haar vertellen, het hele discussie punt IC en OOC kennis is al eerder aan bod geweest en ik wil het graag nog een keer uitleggen.

Het verleden van karakters kunnen het best zo uitgebreid mogelijk zijn, hoe meer je in het verleden zet hoe makkelijker ze te spelen zijn. In dit geval, wat heeft Gaia in haar korte bestaan op deze wrede wereld gedaan voordat ze naar Raganorck kwam de regel: "Ze heeft een mysterieus verleden waar ze liever niet over praat, omdat ze heel wat heeft meegemaakt, ondanks haar nog jonge leeftijd." is niet genoeg. Ze heeft ouders (gehad?), wat is er met hen gebeurt? Hoe was ze als kind? Waarom helpt ze graag mensen? Details is ook hier een van de belangrijkste begrippen.

Ook wil ik je erop wijzen dat ondanks dat we net een larp hebben gehad het niet belangrijk is om op het forum de stats te geven, voor zover ik begrepen heb gaat het forum gewoon door op de oude voet en zijn de stats niet belangrijk hier.

Verder nog een kleine gramaticale tip, als ze negatieve persoonlijkheden heeft denk ik dat ze schizofreen is. Ik denk dat je negatieve kanten bedoeld.[/url]
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb wat aangepast. Is het zo oké?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

Dit zit er inderdaad al beter uit, misschien kun je nog meer vertellen over de misdaad waar ze van beschuldigd werd?
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb het veranderd.

Nog wat op/aanmerkingen te melden, dan wil ik dat graag weten! Wink
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 10:43 am    Post subject: Reply with quote

Bij het bovenste bericht met de karakterbeschrijving van Gaia, staat nu ook een plaatje. Misschien even goed om te weten voor jullie.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

Geweldig mooie tekening, je eigen werk?
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Nee, van een vriendin van me. Ik vind het heel erg knap hoe zij kan tekenen. Fantastisch! Smile Ze heeft haar speciaal getekent voor mij, voor hier op Raganorck.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group