Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wat nou als je een nieuw karakter wil verzinnen...

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 8:46 am    Post subject: Wat nou als je een nieuw karakter wil verzinnen... Reply with quote

Hallo spelleiding,

Ik had een vraagje... als je nou een nieuw karakter wilt maken, als reserve. Ik heb nu al Inwë en ik wil dus een nieuwe maken, maar kan dat dan gewoon als ik ingelogt ben met de naam Inwë Súrion of moet je een ander inlogaccount maken?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

Op het moment is er niet echt een regel voor dit. Persoonlijk vind ik het prettiger om voor elk karakter een apparte account te hebben, het geeft wat meer overzicht.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 23, 2005 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

Bedankt!
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Feb 11, 2005 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Even een kleine waarschuwing. Gaap!

Het spelen van meerdere karakters vergt veel meer tijd. We zien veel liever dat er een karakter veel en goed geschreven wordt dan dat een speler drie karakters rond laat lopen die elk maar post van een of twee regeltjes per keer maken.

Het uitwerken van een karakter in een post kan bestaan uit het beschrijven van hoe een karakter zich voelt, hoe dat karakter zijn medespelers ziet, wat jou karakter hoort, ruikt, voelt of zich herinnert.

Het spelen op Raganorck heeft veel meer weg van het schrijven van een verhaal dan van het spelen van een RPG.

Dank u voor uw aandacht Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Feb 12, 2005 9:03 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb het begrepen, Uriel. Is het erg als één van de karakters een beetje stilligt, omdat iemand geen tijd heeft om te schrijven?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

Zolang je karakter er dan niet de oorzaak van is dat een verhaallijn stilvalt is dat niet zo erg. Wil je even een tijdje niet meer met een karakter schrijven, zorg dan dat je hem ergens parkeert waar hij/zij de rest van de verhaallijnen niet beinvloed.

Een kamertje in een van de taveernes is een goede optie omdat daar zelden andere spelers zomaar komen binnenvallen bijvoorbeeld.

Inwe: Het was vooral een opmerking in algemene zin. Ik heb soms het idee dat er al te gretig met te veel karakters begonnen wordt en dat achteraf blijkt er te weinig tijd te zijn om ze allemaal degelijk uit te werken.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 14, 2005 6:42 am    Post subject: Reply with quote

Ja, dat snap ik. Mijn karakter is niet de oorzaak van het stilliggen en ik wacht rustig tot de ander weer verder kan schrijven.
Over die meerdere karakters is ook te begrijpen. Zelf vind ik het juist moeilijk om veel, en écht goede karakters te maken, vanwege mijn gebrek aan fantasie. Dus ik doe het voorlopig wel even met Inwë en Gaia, ik vind het zo wel prima.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group