Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Vorax Dria

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vorax Dria
Dwaler


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 6
Location: barendrecht

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 5:33 pm    Post subject: Vorax Dria Reply with quote

Emailadres: [url]awlodder@gmail.com [/url]

Karakters Naam: Vorax Dria

Geslacht: man

Ras: mens

Leeftijd: 20

Beroep: kasteelwacht

Uiterlijk: rond de 1.85m, zwart haar en een niet onaardig uiterlijk

Karakter/persoonlijkheid: Vorax is een natuurlijk leider, hij is redelijk recht voor zijn raap. (meer volgt)

Verleden: Vorax heeft zijn ouders nooit gekent die zijn omgekomen in een brand toen hij nog klein was, door de zijn vader heeft hem vlak voordat het huis instorte uit het raam laten vallen in de armen van een toegesnelde huurling laten vallen genaamd Hereka Dria. Om een of andere rede heeft de huurling besloten om hem zelf op te voeden als zijn eigen kind en hem naar zijn eigen vader te vernoem Vorax Dria. Vorax jeugd was er een waarbij hij veel van de wereld heft gezien en het nodige van de wereld heeft gezien maar voelde zich nergens echt thuis.

Tegen het eind van Hereka's leven nam hij Vorax mee naar de plaats van zijn geboorte Raganorck, en op zijn sterfbed vertelde Hereka's hem de waarheid over wie zijn echte ouders waren en wat er met ze gebeurt is.
Nadat Hereka gestorven was heeft Vorax lang nagedacht over wat hij nu moest gaan doen, na een wandeling door de stad kwam hij tot de conclusie dat er maar een ding was waar hij echt goed is Soldaat zijn. Met die gedachte ging hij naar het kasteel en melde zich aan voor de positie van kasteel wacht, en al liet hij zien dat hij een natuurlijk leider was en kreeg al snel promotie tot officier ( soldaat 1e klas). Daar is vorax tot op de dag van vandaag nogsteeds te vind verder werkent aan zijn cariere.


>graag wat comentaar??
>en wat suggesties over rang.


Last edited by Vorax Dria on Tue Jan 18, 2005 10:59 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 8:16 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom in Raganorck!

En weeral iemand wiens ouders dood zijn... dit begint een eigenaardige tendens te worden.. Zowat iedere Raganorcker lijkt wel wees te zijn geweest.. Kinderen ter wereld zetten is dus vanaf nu niet meer aan te raden Laughing Wink

Ik vind 20 jaar wel erg jong om luitenant te zijn van de kasteelwacht.... onmogelijk eigenlijk. Je moet toch een redelijke staat van dienst hebben om tot die rang op te klimmen in loop van jaren. Of ik zou de rang wat lager maken of je leeftijd verhogen.. Als hij ook zoveel van de wereld heeft gezien als soldaat is die 20 jaar ook niet echt realistisch..

Op dit moment zijn Galliminus en Bernt (de Wachtmeester) de twee die verantwoordelijkheid zijn voor de veiligheid van het kasteel. Echte rangen zoals een leger hebben we niet echt in Raganorck.. In Raganorck is ook niet echt een leger aanwezig.
Er is ooit een draad geweest waarin een schema'tje stond.. Ik kan deze enkel niet vinden.
Het lijkt me eerder dat je Soldaat 1e Klas bent en enkele soldaten onder je hebt.... Tenzij een van de andere Mods of Spelers die topic kan vinden waar we het over rangen hadden... Rolling Eyes


Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats vindt in het Archeon. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Veel spelplezier!
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Vorax Dria
Dwaler


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 6
Location: barendrecht

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 11:00 pm    Post subject: Reply with quote

kon ook niets in die hoek vinden, post veranderd. gaat niet om mensen onder me te hebbne ,aar om enig status te hebben snap ie, en een beterer slaap plaats Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 8:32 am    Post subject: Status Reply with quote

Status...is dat garantie voor een betere slaapplaats? =D ;)
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Mooi karakter! Simpel, maar het is altijd handig als je even wilt oefenen met je spel.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Vorax Dria
Dwaler


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 6
Location: barendrecht

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 1:38 pm    Post subject: Reply with quote

speel normaa warhammer rp's maar toen werd deze aangeraden dus denk kijk ff en maak even een simpel karakter (moet wel zeggen meer mogelijkheden kwa berpoep, warhammer is puur knokken)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 1:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ah, warhammer, dat ken ik. Veel jongens op mijn lagere school deden dat. Ik vind het zelf iets te veel vechten enzo, maar het is wel goed verzonnen.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

De schoonheid van simpelheid wordt te vaak onderschat in oplijn RPG's.. Wink
De 'simpele' karakters bieden vaak veel meer mooie dingen en mogelijkheden dan de cliché ingewikkelde karakters die voor de zoveelste keer op de vlucht zijn gegaan voor welk kwaad dan ook,.. of van adelijke afkomst zijn.., de dood van hun ouders willen wreken... etc etc.. Crying or Very sad

Voor een "bijzonder" iemand heb je van tevoren al teveel dingen bepaald wat je intens zal beperken om diegene vrij te spelen.. Je zal je gaan blind staren op zijn/haar "uniekheid". En geloof me,.. die uniekheid zal eerder cliché zijn...

Ik zie liever duidelijke 'simpele' karakters met een mooie achtergrond dan allerhande gedrochten gespekt met High Fantasy. Neutral
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Vorax Dria
Dwaler


Joined: 18 Jan 2005
Posts: 6
Location: barendrecht

PostPosted: Wed Jan 19, 2005 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Mooi gesproken Laughing, je hebt helemasal gelijk nu kan ik in princiepe alee kanten nog op.
Begin na mijn toetsen (vrijdag) met ingame posten.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group