Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Arthurios de big
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lazerus
Dwaler


Joined: 03 Jan 2005
Posts: 6

PostPosted: Thu Jan 13, 2005 11:53 pm    Post subject: Arthurios de big Reply with quote

Emailadres: drmario160@msn.com

Karakters Naam:arthurios maniklus

Geslacht: man

Ras: mens

Leeftijd: 19

Beroep: de mensen helpen en dienen in nood

Uiterlijk: niet echt een man waar je denkt knight in shiny armor
hij is groot en vol bepanserd.

Karakter/persoonlijkheid:uiterlijk zegt niets over een persoon hij mag dat ben groot zijn maar hij is niet bruut hij is heel ardig voor het volk maar hij gaat niet graag gevechten uit de weg als het maar voor het goeden is.

Verleden:zijn ouders vonden hem groot voor zijn leeftijd hij is er nooit om gepest dat komt omdat hij er altijd boven stond op zijn 16 begon hij niet eens met bier drinken hij was een gekke jongen maar met een groot hard.

Andere kenmerken/opmerkingen: je ziet hem altijd aankomen vriendelijke reus noemen ze hem wel eens heel behulpzaam houd van vrouwen en help hun graag.
draagt altijd een harnas gemaakt van leer of metaal als je hem ziet zonder harnas dan ben je de enige van weinig.
veel mensen kennen hem als arthurios maniklus en hij is ook bekend als
MR Groot of de grote vriendelijke reus.


nou wat vind je er nu van ik heb wat iedeen van mijn moeder Laughing
jammer genoeg kan ik aleen met het forum meedoen ah jammer vind ik het niet maar toch het mist wel wat ik hoop dat ik nu wel mee kan doen.
_________________
i beweeg in de shadows.


Last edited by Lazerus on Sun Jan 16, 2005 11:57 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 7:27 am    Post subject: Reply with quote

Ik ben geen moderator, slechts een speler, maar toch wil ik even wat opbouwende kritiek op je karakter leveren.

De opzet is opzich wel goed, maar ik vind niet dat je het echt goed uitwerkt. Je zou het uiterlijk wat uitgebreider kunnen beschrijven (in ieder geval zijn kleur haar en ogen. Verder kun je bijzondere kenmerken als littekens, geboortevlekken, gelaatstrekken beschrijven). 19 is misschien wat jong om zo'n menslievende en behulpzame held te zijn, tenzij hij iets heeft meegemaakt waarom hij zo is geworden. Wat mij brengt op zijn verleden, dat kan ook wel iets uitgebreider, er kan veel gebeuren in 19 jaar. Kun je je eigen leven in twee regels beschrijven? (Overigens hoef je in Raganorck waarschijnlijk geen 16 te zijn om bier te drinken Wink het is een laat-middel-eeuwse setting en in de middel-eeuwen dronk vrijwel iedereen bier omdat dat minder vervuilt was dan water, dus als jouw karakter graag water drinkt en geen alcohol moet hij wel een sterke maag en afweersysteem hebben Wink)
Verder kan hij geen Mr. Big genoemd worden, dat is Engels, en de voertaal op dit forum is Nederlands. Of 'grote vriendelijke reus' mag weet ik niet, onze webmeesteres is er misschien niet zo blij mee dat je dingen van Roald Dahl kopiëert.

Verder zou ik je willen vragen wat meer aandacht te besteden aan je zinsbouw en aan het gebruiken van leestekens, want soms moet ik je zinnen echt drie keer lezen voordat ik ze helemaal begrijp.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Roos
Verloren en Vergeten


Joined: 18 Nov 2004
Posts: 33
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 11:24 am    Post subject: Reply with quote

Ik ben het wel met Gashyr eens over de leestekens en de spellings fouten.. Misschien een tip om je berichten in Word te schrijven en de spellings controle er overheen te laten gaan.

Verder lijkt het me wel een leuk karakter, maar idd, het mag wel iets uitgebreider.. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Nou, lieve Lazerus, ik ben het wel met de twee medespelers eens. Maar ik moet zeggen, voor de zoveelste keer, dat je toch echt een heel leuk karakter gemaakt hebt!

xxx Inwë
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ik ben het ook wel met de bovenstaande personen eens Smile

Door Raga's filter in combinatie met je engelse taalgebruik lijkt het nu net of zijn bijnaam een klein varkentje is Smile de big Very Happy maar dat kan aan mij liggen : Embarassed

mjaah en dat 'human' plus de spelling is beetje jammer, al vind ik het idee voor het karakter wel leuk! Very Happy

ben benieuwd Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 6:48 pm    Post subject: Reply with quote

Oh, ik ben nog vergeten te vragen of je naar de LARP op 22 januari komt!
Bij deze dan!

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Ik sluit me bij Gashyr aan, het zou mooi zijn als je je karakter hier en daar wat kunt aanpassen. Engelse termen kennen de raganorckers niet dus wees niet verbaasd als ze je de big gaan noemen. Het is geen gekke bijnaam, maar misschien ben je er zelf niet zo blij mee. Middeleeuwers werden wel vaak vernoemd naar hun beroep of een lichamelijke eigenschap. Dus de Grote of de Os zou een goede bijnaam zijn.
Een uitbreiding op je jeugd is ook leuk, je zegt al dat je gepest werd en dat je ouders ( wie zijn dat, hebben ze een beroep?) je groot vonden, zijn ze naar en arts geweest met je, konden ze je wel genoeg eten geven of was het juist het eten dat je zo groot maakt. Laat je fantasie er maar op los. Hoe uitgebreider des te meer je karakter gaat leven.

Wees niet ban voor IC of OC informatie. Je karakter omschrijving is OC dat kan IC niet tegen je gebruikt worden.

Verder welkom! En veel speelpelzier en dan nog ons vaste berichtje voor je om je wegwijs te helpen!

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats vindt in het Archeon. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Veel spelplezier!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lazerus
Dwaler


Joined: 03 Jan 2005
Posts: 6

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 11:55 am    Post subject: nee Reply with quote

jammer genoeg kom ik niet naar het event ik zou wel komen maar kan helaas niet. Sad
en over me char ik zal hem ff nalezen en bijwerken maar als je zo kijkt
vinden jullie hem wel cool (tof)
_________________
i beweeg in de shadows.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 16, 2005 1:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jammer, ik hoop dat je de volgende keer wel kunt komen!
Zoals ik al zei: Fantastisch karakter!

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lazerus
Dwaler


Joined: 03 Jan 2005
Posts: 6

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 11:43 am    Post subject: ik kom wel naar andere Reply with quote

tnx Wink
ik kom wel naar sr 5 en adirion dus als je daar heen gaat zie je me daar
ik denk dat ik dan wel met een andere char rond loop.
_________________
i beweeg in de shadows.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Nou, ik weet niet of ik naar SR ga of naar die andere, want ik ben net nieuw in de larp-wereld, dus ik vind het fijn om nog even te wennen. Voorlopig houdt ik mijn spel dus hier in Raganorck.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

haha, wat een leuk karakter Cool


Waarschijnlijk ga ik ook naar SR5, ik ben bijna gedwongen door sommige mensen en ik ben ook nog eens aangesteld tot adviseuse van een warlord dus ik heb geen keus :p maar ik vind het verder ook heel erg leuk Very Happy

En Karian, ik had nog een idee Smile Kom naar Julgamento1, da's een tienerevent, echt leuk! Heel veel mensen daar (waaronder ik toen) komen daar als eerste keer LARPen. Ik ben naar de Playtest geweest en ik vond het echt geweldig, ik raad je echt aan om te gaan als er 1 komt Wink (trouwens, bijna iedereen, of nee, volgens mij zelfs iedereen, van onze LARPgroep komt ook Very Happy )

-xxx- Laura de Neutral
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lazerus
Dwaler


Joined: 03 Jan 2005
Posts: 6

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 6:36 pm    Post subject: event Reply with quote

zal ik zeker doen ik ben ook op de playtest gaweest ik was alibaba hahah
LOL ik kom er zeker heen mischien met een paar vrienden.
_________________
i beweeg in de shadows.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

Karian?... als in Castlequest 2 Karian? Kingdoms Mandragon en GIST?
(malkav en die_ene_gast hier van CQ,.. al is het meer als een jaar geleden dat ik gestopt ben te spelen..)
Ik ga off-topic.. ik weet het.. Wink
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jan 18, 2005 6:47 am    Post subject: Reply with quote

Galliminus, wat bedoel je? Is mijn naam bekend bij jou?

Enne, Laura, het lijkt me leuk om naar Julgamento te komen. Alleen hoe kan ik me inschrijven, en hoe veel kost het, en wanneer is het event?

En moet ik me inschrijven als een ander karakter of mag het gewoon als Inwë Súrion?
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group