Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kefir

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kefir
Sporenzoeker


Joined: 10 Dec 2004
Posts: 19

PostPosted: Mon Jan 10, 2005 6:17 pm    Post subject: Kefir Reply with quote

Karakter Naam: Kefir
Geslacht: Man
Ras: Valk (Falco peregrinus raganorckensis)
Leeftijd: 27
Beroep: Heerser der stormen. Keizer van de tien torens. Eerste der zangers. Voorlaatste betrekking: Jachtvalk van Amber Nachtstorm.

Uiterlijk:
De Raganorck Valk heeft veel weg van een slechtvalk, maar is iets groter. Het is een fors dier met donkere roodbruine rug en bovenkant vleugels en zwaar gestreepte borst. Over de kop het bekende "vliegeniersmasker" van de slechtvalk. Om zijn poot draagt hij een verweerd leren bandje. Dat wat overbleef van een lang lint. Bovenaan het bandje staat het wapen van de Nachtstorm familie en de letter A. Meer is er niet van over.

Karakter/persoonlijkheid:
Kefir is een trots wezen met de ziel van een jager. Hij kan nietsontziend fel zijn maar als hij je vertrouwt kan je hem ook vertrouwen (maar hoe weet je dat..) Kefir is een vogel dus snel van reactie en beperkt van begrip. Ooit is hij door mensenhanden opgevoed en daarom nog steeds niet bang voor mensen. Hij kwam ze daar boven op zijn torens gewoon nooit tegen.

Verleden:
Kefir is het enige ei dat uitkwam van een nest valkeneieren die Amber Nachtstorm vond in een nis net buiten haar raam. Ze voedde het kale piepende wezentje op met stukjes vers vlees en noemde hem Kefir. Het dier groeide uit tot een van de grootste van zijn (toch al forse) soort en werd haar favoriete jachtvogel. Nooit vergat Kefir zijn meesteres, totdat... ze gewoon verdween. Amber had hem hoog de storm in geworpen om te zoeken naar prooi, maar toen hij terugkwam bij haar venster was haar hand er niet meer. Lang hing hij nog rond boven en op het kasteel, maar vertrok tenslotte, door intstict gedreven, naar de hoogste toppen van de het stad-gebergte, de tien torens. Daar leefte hij jarenlang als meest gevreesde en keizer onder de Raganorck Valken. Totdat hij zich liet verleiden om naar beneden te vliegen op een veelbelovend feestmaal af...

Andere kenmerken/opmerkingen:
Falco peregrinus raganorckensis is gebonden aan een rotsachtige omgeving, in dit geval de torens van de stad, en jaagt door zich in een duikvlucht naar beneden op vliegende vogels te storten en hen de rug te breken. Ze komen dus eigenlijk zelden naar de grond en zijn vrij onbekend bij de stadsbewoners. Wellicht stammen ze af van slechtvalken, maar ze worden groter en leven langer. Kefir is op dit moment 27 jaar oud, maar kan makkelijk de 40 halen.
_________________
~~ Kefir Stormzanger - Heer van het eerste licht ~~


Last edited by Kefir on Tue Mar 15, 2005 9:31 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Jan 12, 2005 3:56 pm    Post subject: Reply with quote

Zo weinig reacties,.. iedereen is waarschijnlijk sprakeloos... Wink
Een hele mooie achtergrond,... en misschien kan Kefir nog wel meer betekeken voor Raga,.. hij 'weet' immers dingen.. Kefir is immers een echo uit het verleden... heel mooi..

Dit is het tweede dierlijke karakter op raga als ik me niet vergis..
We hebben ook nog Theemuts, de kasteel kater. Of Kefir deze kent laat ik in het midden, maar dan zullen het nimmer vrienden zijn geweest.. Neutral
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jan 12, 2005 4:00 pm    Post subject: Reply with quote

Derde dier... vergeet "Hertje" van dezelfde eigenaar als kefir niet... Wink
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kefir
Sporenzoeker


Joined: 10 Dec 2004
Posts: 19

PostPosted: Wed Jan 12, 2005 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

En de Esthe-Alania natuurlijk, en de rode en groene vinratten (Gnormius destructor spp.). Die niet veel roder of groener zijn dan de blauwe reiger blauw, trouwens. Tja... een bioloog kan niet zonder beestjes, zelfs niet op een forum. Binnenkort maar eens een mooie plant verzinnen Wink

Vrees niet, ik heb nu genoeg karakters rondhoppen, vliegen en stuiteren. Als ik nou een nieuwe maak moet eerst een vorige dood.
GEEN verzoek, overigens....
_________________
~~ Kefir Stormzanger - Heer van het eerste licht ~~
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Wed Jan 12, 2005 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

Mensen vergeet alstublieft het beestje uit het ei dat in Borgas' jaszak zit niet!
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Thu Jan 13, 2005 11:47 am    Post subject: Reply with quote

Beestje! *glomp*
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Jan 13, 2005 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

D`r wordt een boom geschreven in de Wilde Wouden.

Owja, dat beestje... die zal wel honger hebben denk ik... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
Kefir
Sporenzoeker


Joined: 10 Dec 2004
Posts: 19

PostPosted: Thu Jan 13, 2005 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

....help...me..... Dasu..... Urghhhhhh......
_________________
~~ Kefir Stormzanger - Heer van het eerste licht ~~
Back to top
View user's profile Send private message
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Fri Jan 14, 2005 11:32 am    Post subject: Reply with quote

whaha ehh ja boom... dat krijg je als je niet kan slapen Shocked

lalalala Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group