View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nessa Narmolanya Dwaler
Joined: 10 Jan 2005 Posts: 1 Location: district van de Tien Torens
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 2:59 pm Post subject: Nessa Narmolanya |
|
|
Emailadres: naima_mail@boaner.nl
Karakters Naam: Nessa Narmolanya
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: 15 jaar
Beroep: barvrouw
Uiterlijk: lang blond haar, bruine ogen, zwart tuniek, zwarte mantel, altijd een dolk bij zich (voor de zeker).
Karakter/persoonlijkheid:
Verleden: de boerderij van haar familie is overvallen door huurlingen toen ze 9 jaar was, en zijn allemaal vermoord, behalve zij. Ze zocht hulp in Raganorck en kreeg uiteindelijk een baantje als barvrouw en kon gewoon in de herberg overnachten.
Andere kenmerken/opmerkingen: sluw, slim, lieve vriendelijke vrouw, brutaal.
Groetjes,
Nessa
Last edited by Nessa Narmolanya on Mon Jan 10, 2005 3:19 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 3:01 pm Post subject: |
|
|
Overvallen door huurlingen? Bij een boerderij zou ik eerder denken aan een overval door spinelfen... |
|
Back to top |
|
|
Roos Verloren en Vergeten
Joined: 18 Nov 2004 Posts: 33 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 3:05 pm Post subject: |
|
|
Weer een huurmoordenaar |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 3:11 pm Post subject: |
|
|
Ja, 't is bijna origineel te noemen
Nee, serieus, ik denk niet dat ik dit karakter in deze vorm kan toestaan. Verdiep je eerst eens in de achtergrond van Raganorck. Huurlingen hebben we echt nauwelijks. Wel spinelfen en grauwen en allerhande soorten kwaadaardige adel.
(even de IP discussie verwijderd ) |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 5:57 pm Post subject: |
|
|
Wat zou Freud zeggen van die talloze personages hier wiens ouders vermoord zijn? Dat het cliché is staat voorop,... maar de diepere psychologie erachter.. Wishfull Thinking misschien? (excuseer me mijn engels..) _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Jan 10, 2005 7:27 pm Post subject: |
|
|
Afgezien van de achtergrond, haar persoonlijkheid is (in combinatie met de leeftijd en het knappe uiterlijk) een beetje het standaard "van-alles-wat" dat je bij veel RPGers ziet die zich niet willen beperken. Beperkingen leveren juist mooie situaties op! Hoewel het even doorbijten is als je karakter voor de eerste keer lijd onder iets dat je niet zelf geplanned hebt, meestal wil je dat alles perfect gaat voor je eigen creaties |
|
Back to top |
|
|
|