Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Nachtegaal

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 2:40 pm    Post subject: Nachtegaal Reply with quote

Karakters Naam: Nachtegaal

Geslacht: Vouw

Ras: Mens

Leeftijd: 27

Beroep:
geen, maar kan erg goed zingen en hoopt daar geld mee te gaan
verdienen

Uiterlijk: Nachtegaal heeft lang blond haar wat ze altijd weer anders draagt. Haar ogen zijn lichtblauw tot grijs. Ze draagt een lange jurk tot op de grond, maar het is er wel een waar ze zich makkelijk in kan bewegen. De jurk is rood van kleur.



Karakter/persoonlijkheid:
Nachtegaal is een jongevrouw, die net in Raganorck is aan gekomen. Zij is opgegroeid in een plaats waar er altijd vrede heerste, maar waar het verder erg saai was. Hierdoor is ze een beetje Naïef. Verder is ze heel vrolijk en gezellig, wat vaak een antrekkingskracht heeft op anderen.

Verleden:
Nachtegaal is geboren in blomstarn. Dit is een klein plaatsje waar altjd vrede heerst. Dit heeft tot gevolg dat het er ook erg saai is. De meeste mensen vinden dat niet erg en leven daar hun leven uit. Nachtegaal is altijd iemand geweest die meer wilde zien van de wereld en graag avonturen wilde beleven. Haar leven lang is ze opzoek geweest naar iets dat de honger naar avontuur kon stillen, maar vond niets. Als haar ouders merken dat zij ongelukkig is hierdoor besluiten zij met de 28e verjaardag van Nachtegaal dat ze de wijde wereld in mag trekken. Het afschijd is erg moeilijk, want ze hadden een goede verstandhouding met elkaar.
Nachtegaal kreeg haar naam omdat ze erg mooi kan zingen, en wil door middel van het zingen graag het geld bij elkaar verdienen om te leven.

Andere kenmerken/opmerkingen:
Nachtegaal is niets gewend als het gaad om geweld en is daardoor erg naïef.


Last edited by Nachtegaal on Fri Jan 07, 2005 8:12 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Dit is mijn karakter en ben benieuwd hoe jullie het vinden.

Ik ben echt een rpg freak aan het worden en dit is mijn (even tellen 1..., 2...., 3....., 4....) 5e rpg waar ik aan mee doe. Leuk is dat overal de regels wel wat anders zijn, maar dat maakt het ook uitdagender.

Als jullie nog vragen hebben zou ik zeggen stel ze, want daar wordt je alleen maar wijzer van.

verder weet ik eigenlijk niets te vermelden, dus hoop dat jullie reageren.


( ben uiterlijk nog aan het uitwerken)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 4:29 pm    Post subject: Reply with quote

Leuk karakter, welkom in de stad!

Een mod zal hier binnenkort wel een postje plaatsen met links naar meer informatie over de stad e.d.

Als je een rustig bestaan wilt opbouwen met je zangkunst kan ik je aanraden.. eh.. bij nader inzien lijkt het me vrijwel onmogelijk om in raganorck te wonen zonder in één van de vele slangennesten te trappen Smile Maar probeer je zangkunst in de taverne uit, ik denk dat de gasten daar wel van muziek houden Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom welkom.. Ik kan even de mod post niet vinden ( ahum) maar Lupijn of een ander heeft hem vats zo voor je te pakken. Raga is niet je standaard rpg, maar je karkater vertoont geen vreemde onraganorckse dingen wat mij betreft. Er lopen hier meerder minstrelen en ander muzieksloebers rond dus je hebt concurrentie!

O.. en nog 1 ding.. naïef Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats vindt in het Archeon. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Veel spelplezier!

(De gewenste en officieele welkomstpost ^_^)
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 8:11 am    Post subject: Reply with quote

Lunea wrote:
[
O.. en nog 1 ding.. naïef Wink


Ooh.... please heb je niet gezien toch? Wink

Lunea wrote:
Raga is niet je standaard rpg, maar je karkater vertoont geen vreemde onraganorckse dingen wat mij betreft
Quote:


Nachtegaal komt niet uit deze stad en heeft daarom ook niet zo'n mooie naam als de inwoners. Ook weet zij niet hierdoor zoveel van de gewoontens en regels. Dit zou kunnen leiden tot moeilijkheden, maar dat weet zij niet.

(natuurlijk had ik alle regels van te voren door gelezen, maar als mezelf en niet als personage)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 9:49 am    Post subject: Reply with quote

stoer karakter Smile Cool

En ehm... je bent lang niet de enige RPGverslaafde hoor!! ik doe ook aan een stuk of 5/6 Razz

-xxx- LaLa
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Heel leuk karakter! Van harte welkom. Kom je ook naar de allereerste Raganorcklarp op 22 januari??

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Mon Jan 10, 2005 12:46 pm    Post subject: Reply with quote

Leuk LaLa, waar allemaal?

@Inwe, nee ik kom niet naar de Larp, is een beetje te kort dag voor mij.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 10, 2005 1:55 pm    Post subject: Reply with quote

Jammer! Ik hoop dat je de volgende keer wel komt!

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nachtegaal
Duister als de Nacht


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 57

PostPosted: Tue Apr 26, 2005 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Tja helaas moet ik wachten, denk dat ik dat niet lang meer ga doen.....

(weet het, is onzin post, maar wou het even kwijd Razz ))
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group