Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Sinistra O'Shea

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Livolin
Dwaler


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 4
Location: Capelle aan den ijssel

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:06 pm    Post subject: Sinistra O'Shea Reply with quote

Emailadres: Goofer_Jr@hotmail.com
Karakters Naam: Sinistra O'Shea
Geslacht: Man
Ras: Human
Leeftijd: 23
Beroep: Huurling,Moordenaar,Spion Evil or Very Mad Gewoon kwaadaardige dingen.
Uiterlijk: Lang Bruin haar, Bruine Ogen, 1,70 lang, Meestal in het zwart gekleed. Gewoon als een normaal mens die Kwaadaardige is geworden en niet met eng achtige ogen enzo Laughing
Karakter/persoonlijkheid: Ik doe (bijna) alles voor geld. Van spioneren tot stelen en van doden tot doden, muahah. Ik ben soms te herkennen aan me sinisteren kleding maar soms ook draag ik geen opvallende kleding om niet op te vallen. Ik praat niet veel, ik observeer liever. Ik werk meestal in de nacht maar overdag kan soms ook wel. ik ben nergens bang voor en als ik sterf, dan sterf ik eervol.
Verleden: Ik was als een normaal kind en ik leefde in een normaal gezin. Totdat me ouders vermoord werden, ik zag het allemaal gebeuren. Me vader werd vermoord met een steek in zijn borst. Mij moeder werd eerst verkracht en daarna in stukjes gesneden. Ik zat verstopt in een kist in huis en ik zag alles. Ik heb toen rond gezwerft in het bos en in de steden. Ik heb door middel van stelen en klusjes doen mijn brood kunnen verdienen. Meestal kocht ik het ook niet maar steelde ik het gewoon. Ik heb genoeg mensen vermoord, horen smeken voor hun leven en zien vluchten dat ik het niet meer erg vind om iemand van het leven te beroven.


Andere kenmerken/opmerkingen:

"If You See Me Komen, Your Already Dood!"
_________________
If you see me Komen, your already Dood!


Last edited by Livolin on Mon Jan 03, 2005 12:56 am; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:46 pm    Post subject: Reply with quote

Fantastisch personage Livolin! Van harte welkom bij Raganorck en nog een gelukkig nieuwjaar gewenst.

Ik hoop dat je ook komt 22 december!!

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Livolin
Dwaler


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 4
Location: Capelle aan den ijssel

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 12:46 am    Post subject: Reply with quote

Cool Cool Cool dank jullie wel. Cool Cool Cool

zo ik heb ff trouwens me naam veranderd. Kwam er net achter dat ik al Livolin heet met SR Embarassed . Alleen hoe kan ik me profiel naam veranderen in Sinistra O'Shea?
_________________
If you see me Komen, your already Dood!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 1:55 am    Post subject: Reply with quote

Welkom in Raganorck!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats vindt in het Archeon. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Je profielnaam kan je laten veranderen door een mailtje met dit verzoek te sturen naar onze webmaster en koningin der creativiteit, te bereiken op ophelia@raganorck.com.

Veel spelplezier!
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Livolin
Dwaler


Joined: 06 Oct 2004
Posts: 4
Location: Capelle aan den ijssel

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 6:01 pm    Post subject: Reply with quote

Dankje Lupijn,

Ik ga trouwens wel ff een andere char maken want ik hoorde dat echt veel mensen huurlingen enzo zijn Surprised .

Maar agja, komt wel goed joh Very Happy
_________________
If you see me Komen, your already Dood!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Livolin wrote:
Dankje Lupijn,

Ik ga trouwens wel ff een andere char maken want ik hoorde dat echt veel mensen huurlingen enzo zijn Surprised .

Maar agja, komt wel goed joh Very Happy


Dat stereotype is inderdaad al tot in der treure vertegenwoordigd.... En door zo'n 'kwaadaardig' figuur te spelen beperk je jezelf enkel meer in een setting als Raganorck dan dat er talloze leuke verhaallijnen voor je open gaan.. Het is wat afgezaagd... Wink ((no offense))
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group