Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tyginor
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 11:35 am    Post subject: Tyginor Reply with quote

Karakters Naam: Tyginor
Geslacht: Man
Ras: Mens
Leeftijd: 45
Beroep: Schrijver en avonturier
Uiterlijk: Hij is nogal een man die niet kijkt naar wat hij aan heeft. Meestal loopt hij nogal slordig over straat. Dit is een goed middel tegen het verdrijven van dieven en andere ongure types. Toch kan zijn kleding hem helpen om ongezien bij meester dieven te geraken.
Zijn haar en baard is net zoals zijn kleding, warrig dus. Hij kamt het zeer weinig, maar wassen bijna elke dag.
Wat doet hij zoal aan? Vooral bruine, zwarte of grijze gewaden. Daaronder een zijde hemd en een bruine broek die hem laten lijken als een prins. Als hij dat wilt natuurlijk.
Karakter/persoonlijkheid: Tyginor is een man die graag lacht en ook wel eens diep in het glas durft te kijken. Toch kan hij zeer ernstig zijn, vooral als hij aan het werk is. Hij probeerd dan alles tot in de perfectie uit te werken.
Verleden: Zijn ouders waren maar armen mensen die hun geld opspaarde om Tyginor toch nog een goede opleiding te geven. Dit draagt hij altijd met zich mee. Familie liefde staat bij hem hoog aangeschreven.
Toen hij bijna volwassen was, werd hem verteld, door zijn moeder, zijn vader was vrij vroeg gestorven, dat er ergens een kist verborgen lag met hopen goud. "Zoek dit mijn zoon en je zult leven als een prins." Van dan af begon de zoektocht naar die mogelijke schat.
Andere kenmerken/opmerkingen: Hij is een meester in de geschiedenis, toch kan het een tijd duren voor hij antwoord geeft? Hij overweegt alles 2x na om te zeggen.


Dit is mijn karakter. Ik hoop dat hij goed in de smaakt valt hier en als er opmerkingen zijn, laat mij dan maar iets weten. Binnekort zullen jullie mij vinden ergens in het verhaal.
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom vriend, voel je thuis en geniet van de avonturen.

Kom je ook naar de allereerste Raganorck-larp?

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 1:18 pm    Post subject: Reply with quote

Welkom in Raganorck, Tyginor!

Mocht je willen lezen aan welke regels je gebonden bent voor het rollenspel, dan raad ik je nog aan de "Basisregels voor Raganorck" en "Roleplaying vragen en antwoorden" en "Wat te doen met drows & draken?" te lezen. Al deze info staat in de draad "De raad der wijzen" , waar zich nog meer nuttige informatie bevindt. Neem a.u.b. even de tijd om die draad te lezen! Voor wat meer achtergronden over de stad Raganorck, bezoek dan eens "Raganorck voor dummies", waar in het kort de situatie in de stad wordt geschetst voor beginnende spelers. Lees ook eens de rest van de website. Als je nog vragen hebt over de werking van het forum zelf, ga dan naar de FAQ. De voertaal op het forum is het Nederlands. Dus geen Engelse woorden/namen en begrippen gebruiken. Neem even de moeite om daar op te letten en het aan te passen.

Verder is het erg makkelijk voor de lezers van je berichten als ze je karakter een beetje kunnen volgen. Als je dus van draad wisselt, is het handig om onderin je post te vermelden waar je naartoe gaat en bovenin je eerste post in de nieuwe draad te vermelden waar je vandaan kwam.
Bijvoorbeeld:
- ((Lupijn naar: "Gannon: de hoofdstraat >> Op straat"))
- ((Lupijn vanuit: "De Tien torens >> De toren van Geschiedenis"))

Als laatste wijs ik je nog op de Raganorck-Larp (levend rollenspel), welke op 22 januari plaats vindt in het Archeon. Naast de officiële pagina is er op het forum nog meer informatie te vinden over dit evenement.

Veel spelplezier!
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
*ghalomandron
Guest





PostPosted: Thu Dec 30, 2004 1:59 pm    Post subject: Reply with quote

Dank je voor de nodige uitleg. Voor ik mij geregistreerd heb, heb ik eerst alles eens goed bekeken en belezen. Dus het meeste weet ik al. Het is natuurlijk altijd fijn dat alles nog eens kort en bondig werd uitgelegd.

Tja, dat van 22 januari zal ik aan mij moeten laten passeren. Ik woon rond brussel, dus dat is net wat te ver voor mij. Toch bedankt om te vermelden! Wink
Back to top
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 3:27 pm    Post subject: Reply with quote

Ik wens je in ieder geval alvast succes met het zoeken naar die schat 'ergens' in de krochten van Raganorck of een dergelijke onheilspellende plaats aan de oppervlakte!
Arme ziel... Wink

Ik vraag me wel af wat het verhaal is achter die geldkist.. Als die geldkist zich in Raganorck bevind moet het vervloekt geld zijn,.. Wink
Gezien zijn ouders zo arm zijn hebben zij, en de rest van familie nooit geprobeert om die schat te gaan zoeken.. en dat is verstandig van ze
(Of je weet niet dat ze ook op zoek zijn... Laughing) Hopelijk komt zijn studie naar Geschiedenis van pas..
Geef ons die sappige onheilspellende info maar eens waar anderen ook iets mee kunnen.... Shocked Evil or Very Mad

gegroet,
Dennis.
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Galliminus, leuke naam trouwens, Wink

die informatie is strikt geheim. Je zult het nooit uit hem krijgen, tenzij je gedachten kunt lezen.

iig, een aangename kennismaking.

Ondertussen ben ik al beland in de taverne hé mensen. Ik ben al actief Rolling Eyes
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Dus je gaat niemand betrekken in je verhalen? Question Wink
Ook al lezen mensen je achtergrond wil dat niet zeggen dat hun personages het ook weten... Zeer zekers niet trouwens. Je achtergrond is iets als "copyright".. Enkel in overleg mag je zulks dingen 'gebruiken' in je eigen draden of karakters. Als je plannen maakt met andere spelers kunnen er de mooiste avonturen uitgroeien...( zoals het meestal werkt op Raganorck Wink )

Je hoeft dus niet bang te zijn dat er een ander personage achter de schat aangaat.... Ik ben enkel nieuwsgierig naar je karakters band met Raganorck.. ( De 'vervloekte' Stad Surprised)
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 4:14 pm    Post subject: Reply with quote

Iedereen mag meewerken hoor! Ik zal proberen die schat te vinden door overal wat informatie op te scharrelen. Dus het kan zijn dat ik soms in benarder situaties verkeer.

Men zal alleen weten dat ik iets zoek, maar nooit wat Wink
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 4:17 pm    Post subject: Reply with quote

Ik vraag het aan je als medespeler tot medespeler,.. niet aan je personage.. Wink
Ik had enkel graag wat meer achtergrond gezien,.. gezien het op zich een boeiend personage is,.. een schattenjager in Raga.. Wink

EDIT: En hij heeft een studie Geschiedenis achter de rug.. Ik zie een "Indiana Jones" in de middeleeuwen... Wink
( vergeef me mijn enthousiasme,. ik zou bijna zelf een middeleeuwse schattenjager gaan maken Exclamation )
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Thu Dec 30, 2004 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik ben een ware schattenjager. Waarom zou ik vertellen wie ik ben, terwijl ik u niet ken?" Shocked
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi Ghalomandron,

Erg jammer dat je niet naar de LARP kan komen. Als je info wilt over de LARP als die geweest is, kan je me op msn bereiken met mijn e-mailadres: inwesurion8@hotmail.com

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Mon Jan 03, 2005 11:14 am    Post subject: Reply with quote

Dank je, ik zal het onthouden.

Ik moet wel nog één ding zeggen: tijdens weekends ben ik niet veel op het net te vinden.
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Jan 11, 2005 9:27 pm    Post subject: Reply with quote

Een andere hele goede oplossing is natuurlijk om gewoon regelmatig op het forum te kijken aangezien je daar de meningen van meer dan één persoon te horen krijgt. En natuurlijk is het jammer dat je niet naar de larp kunt komen, maar niet getreurt er zullen nog genoeg nieuwe kansen komen.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Wed Jan 12, 2005 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Ik zou wel graag willen komen hoor, alleen is het nogal wat moeilijk om er te geraken. Ik heb niet veel zin om een paar uur onderweg te zijn. Shocked
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
den belg
Guest





PostPosted: Wed Jan 12, 2005 3:33 pm    Post subject: Reply with quote

Vriend, ket, vraagt en gij zult krijgen...

dr zitten hier nog belgen hoor bij cauldron en op 95% van de events kunde wel meerijden met iemand uit de streek dus...
Ook voor nederlanders die 'geen vervoer' vinden, vraag rond, gebruik het topic op de cauldon site of vraag het aan de leiding en het onmogelijke word misschien zo simpel als kraanwater uit oezbekistan...


Beminde gelovigen...
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group