View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:47 pm Post subject: |
|
|
Leona wrote: |
...En Raganorck T-shirts, koffiemokken, pennen, buttons en kussenslopen natuurlijk!
|
Haha, zoiets als dit?
http://www.cafepress.com/raganorck |
|
Back to top |
|
|
PinKnow Dwaler
Joined: 13 Jun 2003 Posts: 5 Location: Landgoed Oud Zandbergen
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 8:04 pm Post subject: |
|
|
Oh stoer, zo'n mok, lol hebbuh! |
|
Back to top |
|
|
Otto Desiderius Sporenzoeker
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:24 am Post subject: |
|
|
Jaaah doe mij ook zo'n mok! En de muismat, die wil ik ook wel. En het Raganorck kaartspel dan, met alle spelers erop? En wie is dan wie?
Ha! Da's meer een vraag voor het elkaar leren kennen forum.
Samara: Jij zou dan een van de dame's zijn, daar kom je niet onderuit, maar welke kaartkleur zou je willen zijn? En op welke kaarten moeten Galli, Lupijn, Ckeetel, Lucer, Lunea en Uriel? (hoop dat ik geen belangrijk modderfiguur vergeten ben).
Doe mij maar de klaver twee, trouwes... Bescheiden inzetten. En ik hou van blaadjes en heel hard.... oeps, ander karakter. _________________ ~ Non cognosco quo modo dicere linguam latinam bene ~ |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 4:59 pm Post subject: |
|
|
Ophelia is uiteraard alle Koninginnen, Lucer en Galli zouden wel bij de Heren kunnen, Walefrid de boer, Kind van de Koude kan de Joker zijn... Pffff... moeilijk hoor... Een Raganorck bordspel lijkt me ook wel leuk of een Raganorck D&D uitvoering |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 5:11 pm Post subject: |
|
|
Leana Terived wrote: | Maar chatavonden of zoiets dergelijks is een goed idee. De babbeldoos is anders van weinig nut... |
Is misschien niet zo'n gek idee, gewoon voor mensen die daar behoefte aan hebben. Anders blijft de Babbeldoos een plaats waar mensen tegen de muur roepen: "Lalala, is hier niemand?" |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Wed Dec 01, 2004 3:45 pm Post subject: |
|
|
Voor in de pb-doos. Een knop "vorige bericht" en "volgende bericht" |
|
Back to top |