Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Verminderde activiteit
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Theresia Koffie
Duister als de Nacht


Joined: 28 Jan 2005
Posts: 73
Location: Rotterdam

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 6:53 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo

Voor de gene die in mijn taverne rondhangen... Ikke eh ga even een tijdje offline. Want ik ga op vakantie en verhuizen enzo. Dus voor Theresia weer bier en zo uit gaat delen kan nog wel een maandje duren.
Sorry voor het eventuele ongemak en gedult wat ik jullie moet vragen maar ja het zij zo..
Als ik lekker in mijn nieuwe huisje woon en mijn spulletjes weer heb uitgepakt kan ik er weer eens lekker voor gaan zitten...

Tot dan dan!
_________________
Kom maar bij Theresia en drink je warme honing melk op
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leona
Nachtdwaler


Joined: 10 Nov 2004
Posts: 109
Location: Perth, West-Australie

PostPosted: Mon Jul 18, 2005 1:14 pm    Post subject: Reply with quote

De hele maand Augustus ben ik in West-Australie om me volledig te storten op het leren kennen en genieten van de natuur (lees: VOGELS) van deze verre uithoek van de aarde.

Posten zit er dus niet in. Ik zal mijn best doen om voor ik vertrek mijn draden een beetje netjes achter te laten, maar verwacht de komende maand dus niet teveel reacties van karakters als Juffer Looi, Kefir, kapitein Grijs, Grim de Kat en Sjouwersgilde de Bierkaai.

Mede-moddereters: hou Aankele Haaie een beetje in de gaten voor me, ik wil niet bij terugkomst ontdekken dat iemand er een tropisch zwemparadijs van gemaakt heeft... hoewel...?

Izeboud Pekel kan ik met een gerust hart aan Uriel overlaten (toch?) mits hij dan eindelijk weer een aansluiting heeft op het wereldwijde spinnenweb.

Hoera! Papegaaien! Kookaburra's! Honingeters! Joechei joechei!

Leona
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jul 20, 2005 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Hele fijne vakantie(?) gewenscht...stinkende bofferd
(in de meest positieve zin van het woord...dichterbij dan Discovery Channel ben ik niet gekomen :P, ik benijd je )
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group