Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Verminderde activiteit
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed May 11, 2005 4:30 pm    Post subject: Reply with quote

Heel veel plezier dan ckeet!...

Je lief?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu May 12, 2005 6:31 am    Post subject: Reply with quote

Het wordt heel tof denk ik...dank!
En met een beetje goede wil ook mooi weer ...

Lief = mijn kerel, voor bijna een jaar en een dag alweer, Leipzig wordt een jubileum :)
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu May 12, 2005 3:57 pm    Post subject: Reply with quote

Ik wist geloof ik niet dat je een nieuwe lief had! Een dik jaar alweer.. ahumpje..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Jun 17, 2005 11:56 am    Post subject: Reply with quote

`t Is weer even stormstilte van mijn kant. Op het moment druk bezig met terugverhuizen naar Utrecht en de planning van een erg lang weekend Glastonbury.

Waarschijnlijk ben ik weer volledig actief na de 25e. Het spijt me voor die mensen die vastzitten in verhaallijnen met karakters van mij die hierdoor ook gedwongen worden tot een kleine stormstilte.
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 11:07 am    Post subject: Welkom... Reply with quote

Welkom terug in het Nederlandsche Uriel...heb je een goede tijd gehad in het Weelsche? Toch is het alsof je nooit bent weggeweest tijdens al die maanden daar...op het forum dan... Smile
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Ben weer in de buurt. Ik logeer op dit moment bij m`n vriendinnetje in Zeist en ik ga de komende twee drie weken bezig met het herinrichten van m`n nieuwe kamer in Utrecht zelf.

Wales was geweldig en Glastonbury de perfecte afsluiter, ondanks de rivieren van modder en al het illegale drugsgebruik wat je verwachten kunt op een hippie festival. Ik ga even rustig bijlezen en wellicht in de loop van de week weer wat posten.

Hoe was het in Leipzig?
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Hippie festival... ? Hoe was het verblijf in het klooster op het eiland trouwens?

Leipzig was supertof, we zijn onder andere naar het Völkerschlachtdenkmal geweest, een grotesk herinneringsmonument, (en dat is een understatement) voor een prestigeproject. Maar vooral veel bands, op mooie lokaties... het zag er -letterlijk- zwart van de mensen...

Leipzig op zich was het al waard... mooie, maar door verwaarlozing aangeveten/schijnbaar verlaten huizen, waarvan diverse zo weg zouden kunnen zijn gelopen uit een horrorfilm. Goed voor een herhaling...
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Een groot deel van m`n journaal dat ik bijhield op het eiland staat op m`n weblog. http://www.christianbrouns.blogspot.com De indrukken waren te veel en te divers om op te noemen. Een erg vreemde, bijna onwerkelijke belevenis om te wonen op een heilig eiland al is het maar voor een weekje.

Dat monument herinner ik me nog wel, nu je het zegt. Ik werd er bang van, zoveel tonnen zwarte en grijze stenen op elkaar gestapeld met als enige doel om indrukwekkend te zijn, metershoge granieten ridders en een honderden meters hoge toren waarvandaan je naar alle richtingen kunt uitkijken; erg griezelig.

Edit: een p toegevoegd zodat de link werkt... bedankt Ckeet Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message
Syvinna Amaranth
Nachtdwaler


Joined: 24 May 2003
Posts: 122
Location: Gerondor

PostPosted: Wed Jul 06, 2005 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo lieve mensen,

Aanstaande maandag ga ik op vakantie, tot de zondag erop, dus dan is er van mij geen post te verwachten. Zodra ik terug kom begin ik meteen met het opknappen en verhuizen van de verdieping in Utrecht gaan wonen, dus ik denk dat er sowieso tot begin Augustus niet zo bijster veel van mij te verwachten is. Als ik tijd heb zal ik natuurlijk een poging doen Wink

*knuffel*
Jorica

(zodra mijn hoofd niet meer overloopt van dingen om te regelen zal ik (voor dat ik op vakantie ga) al mijn karakters even een stapje verder helpen)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Jul 06, 2005 9:00 pm    Post subject: Reply with quote

Joechei! Jorica gaat in Utrecht wonen. Wist niet dat je ging verhuizen. Ik ben waarschijnlijk de hele maand juli en augustus wel in Utrecht dus mocht je hulp nodig hebben met schilderen ofzo, dan stuur maar even een mail. Smile

Veel vakantieplezier!

C.
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 5:36 am    Post subject: Reply with quote

Ik zal ook maandag vertrekken en de volgende zondag pas weer terug zijn, dus ook geen activiteit van mij. Na de vakantie heb ik weer meer tijd vooradig en zal ik een kijken of ik weer eens wat leven kan blazen in een hoop draden.

Veel plezier mensen.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Thu Jul 07, 2005 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Ik zal deze zaterdag vertrekken om naar Portugal te gaan ^_^
Plezierige vakantie toegewenst iedereen!
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Jul 12, 2005 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Tijdelijk thuis geen internet totdat de kabel wordt doorgetrokken naar m`n nieuwe kamer. Vertraging onbekend, kan een week of twee duren... Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 11:51 am    Post subject: Reply with quote

Velen van ons zullen straks ook weg zijn omdat ze mee doen aan Born, maar dat hoef ik volgens mij niet meer te melden, hoewel het wel handig is.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

Terug in het land van de internet-levenden! Vakantie was geweldig en erg gezellig. Ik zal zo spoedig mogelijk weer aan het werk gaan hier.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group