View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 9:52 am Post subject: |
|
|
Beertje! o_O
Ik ben blij dat we je op de Larp nog even kunnen mee maken ^_^ Ik wens je heel veel plezier en natuurlijk succes met het hele afstuderen gebeuren ^_^
*knuffel* |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 12:26 pm Post subject: |
|
|
Veel plezier Chris in Wales. Ga je naar de enige grote stad in Wales (Cardiff) of ergens anders? Succes ook met je studie. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 1:03 pm Post subject: |
|
|
We zullen je missen,.. maar vooral wens ik je heel veel plezier en succes daar.. De natuur zal in ieder geval wel vele malen mooier zijn dan hier.. Hopelijk heb je wel internet genoeg om zo nu en dan te bloggen... en eens hallo komen zeggen op raga..
Zie je in ieder geval op de Live.. _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 10:18 pm Post subject: |
|
|
Dank allemaal!!!
Ik zal proberen zo vaak mogelijk te komen binnenvallen, maar ik kan niets beloven... Lampeter, ligt echt op het platteland. De laatste bus vanuit iets wat met enig recht een stad genoemd mag worden gaat om 20.00u. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sat Mar 19, 2005 1:51 pm Post subject: |
|
|
Volgende week is het pasen en de Universiteit hier heeft in haar oneindige wijsheid besloten om alle computerzalen inclusief de bibliotheek voor een week dicht te gooien zodat de mensen die besluiten om op Campus te blijven geen oneerlijke voorsprong in hun studie kunnen opbouwen.
Kortom. Het zal een weekje duren vanaf maandag alvorens ik ook maar weer eens iets posten kan.
Christian |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 5:32 pm Post subject: |
|
|
Oh de wijsheid XD
Tot ziens dan maar |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 10:05 am Post subject: Pasen |
|
|
De komende dagen, vanaf nu tot en met maandag afwezig, ik wens de die-hard Raganorckers een fijn paasweekend dan wel vacantie toe ;) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon May 02, 2005 8:36 am Post subject: |
|
|
Okee mensen, ik ben de komende tijd weinig bezig met Raga. Ik zit weer even zonder internet op mijn kamer dus de tijd die ik heb achter een compy met internet besteed ik aan mijn werk voor de uni. Hopelijk is dit maar een heel kortstondig probleem. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun May 08, 2005 1:44 pm Post subject: |
|
|
Hallo allemaal,
Ik ben een weekje onbereikbaar. M`n studie stelt me in staat een week door te brengen in een klooster op een eiland ergens middenin de Ierse zee en daar hebben ze geen internet verbinding. Zelfs mobiele telefonie werkt alleen als je je opstelt op een heuvel onder een groot kruis. De vergelijking tussen het gebed en een mobiel telefoongesprek is erg verleidelijk, maar ik zal er verder maar niet op ingaan.
Tot over een weekje!
Christian/ Uriel |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sun May 08, 2005 2:10 pm Post subject: |
|
|
Doet me denken aan een zusterorde ergens in het buitenland dat we ooit als kinderen bezochten, nonnen die nimmer naar buiten kwamen en met bezoekers door een speciaal luikje spraken. Ze bakten alle hosties voor de kerkdiensten in de stad daar, wij kregen alle mislukte niet-ingezegende 'hostievellen' met Katholieke symbolen mee, door het luikje geschoven, als snoep ;)
*komt weer bij uit de mijmeringen*
Lijkt me een hele intense ervaring... zo van de wereld afgesloten. Een goede retraite gewenscht.... _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Sun May 08, 2005 3:19 pm Post subject: |
|
|
Chris presteerd het steeds weer iets te doen waar ik jaloers van wordt. Net als het groene gevoel een beetje geslonken is over het feit dat hij in Wales zit gaat ie naar dat eiland!! ( Isle of Man? of durf ik het te vragen... Iona???)
Veel plezier Chris.. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun May 08, 2005 5:33 pm Post subject: |
|
|
Caldey Island heet het. `t komt aan bod in de levensbeschrijving van St. Samson van Doll. Het is een cistercienzer klooster. De abt is een Nederlandse banketbakkerszoon en hun voornaamste export bestaat uit schoonheidsartikelen heb ik me laten vertellen... Ik ben benieuwd...
Verslag volgt vanzelfsprekend op m`n weblog. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 6:01 pm Post subject: |
|
|
Yay voor jou Chris, en yay voor mij want ik heb weer i-net. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun May 08, 2005 6:14 pm Post subject: |
|
|
YAY! |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Wed May 11, 2005 10:53 am Post subject: |
|
|
Van 12 t/m 17 mei zijn lief en ondergetekende naar het voormalig Oostblok, een evenement in het Leipzigze... Al (bijna) een jaar naar uit gekeken... :) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
|