Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huize Bruinsteen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Javier had wel respect voor ouderen, althans als ze dat verdienden. Dus dat zei hij ook. Hij voelde meneer Bruinsmits ring in zijn wang haken. Hij probeerde nog steeds weg te komen maar Javier was minder sterk eerst werd hij welkom geheten tot de familie, en daarna toteloss geslagen, alsof meneer Bruinsmit zo netjes was, zijn vrouw kwam van een bordeel, en hij kon er niks aan doen dat zijn moeder in een bordeel had gewerkt. Uiteindelijk wist hij Richard van zich af te duwen. Hij stond op en bleef op een afstand waar hij makkelijk weg kon komen als Richard nog iets wou doen. "Wat denkt Florinda hier wel niet van? Ik ben niet het enige hoerenkind..." hij veegte zijn mond af met zn mouw en er zat bloed op.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

De opmerking van Javier deed hem even zwijgen. Maar het maakte hem ook nog woester.. Hoe durfde hij... zijn dochter... een hoerenkind toenoemen...Hij zou hem mores leren... Het zou hier eindigen, dit joch had hem genoeg beledigd. Uit een zak uit zijn broek trok Richard plost een groot mes, terwijl hij richting Javier liep.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

Javier slikte en zette het op een lopen, Richard wou hem vermoorden maar dat zou niet gaan lukken, hij rende en rende en kwam uiteindelijk uit bij de hoofdstraat..

((Naar: Gannon; de Hoofdstraat, op de straat))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Richard zag hoe Javier wegrende.. Die komt voorlopig niet meer terug, dacht hij. Hij liep terug het huis in, niet besevend dat hij het grote mes nog steeds in zijn hand had. Hij zag hoe Jannete en Florinda hem met grote ogen aan keken.... Het was nooit zijn bedoeling geweest om te.. om te..doen wat hij had gedaan, hij had echt zijn best gedaan om zich terug te houden. Maar dat had hij niet gekund...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:22 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda schrok zich een ongeluk toen haar vader alleen zonder Javier weer binnenkwam met een groot mes in zijn hand. Ze sprong over eind en keer naar haar vader.. "Wie.. wat .. waar?" Ze was in de war, ze stamelde wat... Plotseling schreeuwde ze: "JAVIER!" Ze rende langs haar vader de tuin in, er lag wat bloed, maar er was geen Javier te bekenen.. Hij was... dood? Haar vader had haar haar.. verloofde vermoord? Tranen rolden over haar wangen terwijl zij zich voelde weg zakken in een diepe diepe..
waanzin...

Ze voelde zich zo.. zo.. verloren, zo klein, zo verdrietig. Ze was boos op de hele wereld, zelfs op Javier.. Hoe kon hij haar nou zomaar verlaten? Hoe kwam ze hier ooit overheen, wat als ze zwanger was! Ze zakte neer op de grond en huilde aan één stuk door terwijl deze vragen steeds opnieuw door haar hoofd spookten...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Stadswal, Huize Schmidt))

Javier sloop door de tuin en kwam bij Florinda's raam, hij had geluk dat er een plantenrek voor rozen onder haar raam hing, hij kon er goed tegenop klimmen, hij klom erop en tikte zachtjes tegen Florinda's raam.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Richard zag hoe Jannete haar ring op de tafel legde. Naast haar stoel lag een koffer die met leer en goed bedekt was. Ze stond op en liep naar Richard toe. Ze pakte voorzichtig het mes uit zijn hand en gooide het weg op de vloer... "Hoe durf je...." zei ze met grote waterige ogen tegen Richard. Plotseling vloog haar hand tegen Richard's gezicht. het lied een rode afdruk van een platte hand op zijn wang achter. Jannete draaide zich weer om en pakte haar koffer. Richard had het verknald... hij had zijn eigen familie... uit elkaar gebroken... Hij wou Jannete tegen houden maar zette geen stap. Hij zag hoe Jannete de deur uit liep... om misschien nooit meer terug te komen... Hij voelde hoe een traan over zijn wang rolde... dit gevoel had hij in jaren niet meer gevoeld. Had hij nou echt even zo inmenselijk moeten zijn om daarna weer menselijk te worden... Hij liet dit niet bij wat het was.. hij zou zijn best doen, om zijn dochter te beschermen van dat ..dat... Hij zou wachter's in huren. Hij zou de sloten vernieuwen, hij zou Florinda de eerste maand niet meer uit haar kamer laten, hij zou een nieuwe verloofde voor haar vinden! Eén die wel aanzien had...

Javier.. zou niet meer in de buurt van zijn dochter komen! NOOIT MEER! Zeker niet, na wat hij er net voor opgegeven had...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 12:56 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda zat nog steeds weg gedoken in een hoekje in de tuin..., diep weg gezonken in haar verdriet, die weg gezonken in haar eigen wereldje... Ze hoorde het niet eens toen iemand door de tuin sloop.. Ze dacht maar aan één ding.. en dat was Javier. Waarom had hij nou dood moeten gaan? Waarom deed de Ene haar dit aan? De tranen die over haar wangen rolden bleven maar door stromen... Ze voelde zichzelf afzonderen van de wereld... Wat had het leven nog voor nut? Het was allemaal zo doods zonder Javier...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:19 pm    Post subject: Reply with quote

Javier zag licht branden in haar kamer maar er was niemand, hij sprong van het rek de tuin weer in en kreunde wat, hij had nog steeds pijn aan zn maag. Hij probeerde zo muisstil te zijn als hij kon, omdat Richard hem niet mocht horen, maar daardoor hoorde hij wel iets anders, het snikken van een heel verdrietig iemand, Floor. Hij ging op het geluid af en vond Floor. "Floor.. ik ben er voor je.." hij ging bij haar zitten en legte zijn armen om haar heen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda voelde hoe een paar armen om haar heen werden geslagen. Toen ze Javier zag schrok ze zich rot. Ze duwde hem weg...: "Je bent niet echt, ga weg GA WEG! Je bent dood! Laat me met rust, laat me in godsnaam met rust!" Ze bleef zichzelf heen en weer wiegen en bleef opdrammen "Je bent niet echt, ga weg, je bent niet echt, ga weg.."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:43 pm    Post subject: Reply with quote

Javier trok een wenkbrauw op.. ze dacht dat hij dood was.. "Floor, lieverd.. ik ben niet dood.." hij pakte haar hand. "Voel dan, ik ben er, en ik zal er altijd voor je zijn, goed? Wat er ook gebeurd.."
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

"Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" Florinda schreeuwde haar longen uit en schoot met haar hand in haar haar. "Je bent niet echt! Je bent dood! GA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Richard hoorde een gil van buiten, het leek hem beter om toch maar eens bij zijn dochter te gaan kijken. Hij rende naar buiten en vond daar... JAVIER! "Jij! Wat doe jij hier! Ik had je gezecht hier weg te blijven!" Hij stormde op Javier af en duwde hem weg bij Florinda...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 1:50 pm    Post subject: Reply with quote

Javier stond op "Je blijft van haar af!" hij duwde Richard tegen de grond, en pakte Floor's hand om haar mee te nemen "Kom.. met me mee.."
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda voelde hoe haar gedachten aan haar trok, ze werd gek, ze moest hier weg... Javier leefde niet meer, en haar vader was nog steeds binnen bij haar moeder! Dat moest wel... "Laat me los! Laat me in godsnaam los! Laat me gaan alsjeblieft laat me gaan!" Het bleek geen invloed te hebben en vervolgens schreewde ze: "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Iemand help me!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 7 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group