Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huize Bruinsteen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

"Er is niets." Zei Florinda terwijl ze in de armen liep van Javier. "Ik hou zoveel van je." Ze gaf hem een kusje in zijn nek.

"Ik ben de jouwe als jij dat wilt..."Zei ze er achteraan.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

Javier tilde haar op en maakte een pirouette, hij liet haar weer zakken en gaf haar een zoen. "Ik zal je een ring geven, wacht op me.." hij gaf haar nog een zoen en straalde van blijdschap. Eindelijk het meisje zou zijn vrouw worden.

Hij liep de eetkamer uit opweg naar de deur en kwam onderweg Nina nog tegen en hij bedankte haar, en liep het huis uit.

((naar: De Stadswal -> Huize Schmidt))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 3:51 pm    Post subject: Reply with quote

Hij ging een ring halen... Ondanks dat ze echt van hem hield... dit ging haar te snel, ze wou zobyzo eerst dat haar ouders thuis waren voordat zij verder plannen wou maken...

Haar ouders waren soms onredelijk, maar ze hield toch echt van hen. Florinda liep weer naar Nina toe: "Moet jij niet naar huis Nina? Je uren zitten er allang op." Nina knikte maar zei: "Ik heb alle tijd van de wereld meisje en ik laat je nu echt niet alleen" met een knipoog er achter aan. Florinda knuffelde Nina nogmaals en liep vervolgens de trap op. Ze liep haar kamer in en begon met het afhalen van haar bed, wat Nina normaal deed, maar dit maal had Florinda hem zelf helemaal nat gemaakt. Na het verschonen van haar bed begon ze met opruimen van haar kamer, puur uit vermaking tot dat Javier terug zou zijn... Hij was nog maar nauwelijks weg maar toch miste zij hem...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 3:58 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Stadswal, Huize Schmidt))

Javier rende weer terug naar Florinda's huis, hij ging alle straten in en uit eindelijk na lang zoeken had hij haar huis terug gevonden, hij klopte op de deur en wachtte af.

Hij werd binnen gelaten door Nina, en ze vertelde hem dat Florinda boven was. Hij liep de trap op en kwam een beetje bij van zijn gehaast naar Florinda.

"Florinda?" hij klopte op de deur, maar door het geklop viel de deur open. Hij stapte naar binnen en keek haar aan. "Ik heb de ring.. " zei hij en liep naar haar toe en schoof hem om haar vinger, hij paste precies.. "Zodra je vader thuis is vraag ik hem om je hand, is dat goed?" vroeg hij en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:05 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda straalde en knikte alleen maar. Hij had precies gezecht wat Florinda had willen horen. Ze gaf hem een kusje terug op zijn lippen. Ze keek naar de ring, hij was mooi vond ze. Niet te uitgebreid, gewoon... mooi. Er rolde een traan van blijdschap over haar want en vervolgens begon zij hem genadeloos te kietelen. En ze zou blijven kietelen totdat hij niet meer bijkwam.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:11 pm    Post subject: Reply with quote

Javier moest lachen, en viel daarna op de grond van het lachen, tranen in zijn ogen. Ze stopte, ze stond over hem heen gebogen, hij kwam omhoog en gaf haar een kus. Hij begon terug te kietelen en ze viel boven op hem.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:18 pm    Post subject: Reply with quote

Ze lagen boven op elkaar, kietelden elkaar half dood.. af en toe stopten ze en gingen daarna genadeloos weer verder. Pas na een halfuur kwam Nina kijken wat al dat gerommel was. Florinda stopte van schrik met het kietelen. Toen Nina weer weg was legde Florinda tevreden haar hoofd op Javier's borst, terwijl ze samen op de grond lagen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Javier aaide door haar haar, ze lagen daar samen op de koude vloer terwijl er een geweldig bed naast hen stond, ze hadden allebei tranen in hun ogen van het lachen. Hij begon haar te zoenen, zacht en teder.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

Richard voelde aan de klink van de voordeur... Hij was niet op slot. Verward keek hij zijn vrouw aan. Meestal rond deze tijd van de dag zat zijn dochter in de bibliotheek. Toen hij eenmaal binnen kwam zag hij dat Nina nog steeds in het huis was.. "Nina, wat doe jij hier nog? Als je maar niet denkt dat je nu wel overuren uitbetaald krijgt omdat wij niet thuis waren dame.

Nina schrok van het feit dat meneer Bruinsmit thuis kwam. Ze waren te vroeg, zeker drie dagen te vroeg. Ze dacht aan het feit dat Javier nog boven zat... Ze zuchtte.."Hallo meneer Bruinsmit, hoe is uw reis geweest? Ik erhm ben gebleven voor Juffrouw Florinda, meneer... en nee ik verwachtte geen overuren uit betaald." Daarna mompelde ze er achter aan: "Ik wist al lang dat U zo gierig was dat U mij niet extra zou betalen..."

- "Zei je nog iets Nina?"
- "Nee hoor meneer."
- "Waar is Florinda?"
- "Boven mijn heer, maar..."
- "Maar wat?"
- "Niets meneer..."

Richard gaf zijn zelf een schouder klopje, hij had zijn dienstmeid goed in de hand. Hij liep trots de trap op, om zijn dochter hallo te gaan zeggen. De deur van Florinda's slaap kamer deur stond open... Hij liep naar binnen en.... Er knapte iets in Richard's hoofd.. Daar lag zijn dochter op de grond met een ... een vieze kleine ... helemaal over haar heen terwijl hij haar lag te zoenen... Verstijfd van schrik en schaamte bleef hij in de deur opening staan..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda wist even niet wat er zou gebeuren toen haar vader ineens binnen kwam stappen. Na een seconden wachten sprong ze echter ineens overheid en gaf haar vader een knuffel. "Pappa! U bent terug, hebt een fijne reis gehad?" Ze wachte niet op antwoord en ratelde verder: "Pappa, mag ik U voorstellen aan de liefde van mijn leven Javier?" Ze wees naar Javier en straalde helemaal toen ze dat zei...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 4:57 pm    Post subject: Reply with quote

Javier stond ook op.

"Hallo, mijnheer,"
hij liep op meneer Bruinsmit af en schudde zijn hand enthousiast. " Laat mij mijn eigen aan u voorstellen, Ik ben Javier Schmidt, ik woon op de stadswal, en ik ben in de leer geweest voor twee talen, Engels en Frans." hij snapte Florinda's tactiek, hij had hem vaak genoeg gebruikt voor zijn eigen moeder. "Waar bent u geweest? Het lijkt mij echt geweldig om te reizen.." hij glimlachte en pakte Florinda's hand waar de ring om zat. "Ik had nog een vraag voor u mijnheer, maar ik zou u daarvoor graag alleen willen spreken, als u dat niet erg vind.."
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 5:20 pm    Post subject: Reply with quote

Nog steeds compleet overrempeld schudde Javier zijn hand. "Javier Schmidt... Javier Schmidt.. die naam komt me bekend voor..." Hij wist niet goed hij eignelijk moest reageren. Jarenlang had hij zich zorgen dat zijn dochter niemand zou vinden... nu had ze iemand.. en moest je zien hoe hij er uit zag! En daarnaast, de naam Javier Schmidt kwam hem zo bekend voor. Hij dacht diep na maar kwam er echt niet op.

Toen schudde hij zichzelf wakker... Het maakte niet uit, hij was te min voor zijn dochter.. Richard pakte Javier bij zijn kraag en sleepte hem over de overloop. En rolde hem vervolgens zo de trap af. "ERUIT!" Bulderde hij. "MIJN HUIS UIT NU! STUK SCHOREM! En laat ik je niet weer zien ook!"

En voor jou jonge dame, jij blijft in je kamer tot ik anders besluit. Hij trok de deur dicht draaide hem op slot met een sleutel die hij altijd bij zich had en keerde zich weer richting de trap. "BEN JE NOU NOG NIET WEG! WEGWEZEN!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

Javier stond nog in de hal, ver weg van Meneer Bruinsmit.
"FLOOR!! JE WEET MIJN HUIS TE VINDEN!! IK HOUD VAN JE!!" hij zag het gezicht van Meneer Bruinsmit en maakte zich uit zijn voeten.
Eenmaal uit het zicht van het huis begon hij weer langzamer te lopen. Hij besloot maar naar huis te gaan, daar kon Florinda hem vinden.

((Naar: Stadswal, Huize Schmidt))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten


Joined: 06 Nov 2004
Posts: 28

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 5:54 pm    Post subject: Reply with quote

Richard liep wiegend de trap af. "Javier Schmidt...." Mompelde hij herhaaldelijk.. Toen Richard beneden was vroeg Nina hem om de sleutels. Zonder er bij na te denken gaf hij de sleutels aan Nina. Nina liep vervolgens zwijgend naar boven.. om Florinda te troosten. "Jannete lieverd, wie in vredes naam is Javier Schmidt...?"

Jannete was even stil en antwoorde daarna: "Weet je nog waarom je mijn aandacht trok in het ... erhm .. bordeel? Je naam. Smit ... Hij was vertrouwd. Mijn vriendin.. Chael.. mijn enigste vriendin.. Zij hete Schmidt weet je nog? Vlak voordat je me weg haalde uit het bordeel kreeg ze een zoontje... Javier Schmidt...

Richard was nu nog verbaaster... "EEN HOERENKIND!? Die komt er dus echt nooit meer in bij mij!?" Niet nadenkend over hoe erg hij zijn vrouw net had beledigd liep hij het huis uit om na te denken....

((OOC: naar >> Gannon de hoofdstraat >> Op de straat ))


Last edited by Richard Bruinsmit on Sat Nov 06, 2004 7:39 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 7:08 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda was niet eens verbaast van de reactie van haar vader, nog was ze verbaast over het feit dat hij haar opsloot. Ze was echter wel verbaast over het feit dat Nina haar kwam troosten. Hoe had ze dat voor elkaar gekregen? Florinda was echter niet eens verdrietig. Zo was haar vader gewoon, hij draaide wel weer bij... Ze zette een gesprek op met Nina over hoe geweldig Javier wel niet was.

Jannete kwam opeens in de deur opening staan: "Luister Floor, ik heb iets tegen die straat jongens, dat weet je. Maar, ... ik wens je veel plezier. Je vader is de deur uit. Je hebt vrij baan om weg te gaan. Blijf daar maar vannacht... Je vader en ik moeten eens een hevige discussie voeren."

Florinda was in de war, ze snapte het niet vanwaar haar vriendelijkheid opeens? Florinda deed haar mond los maar haar moeder deed dit net iets eerder: "Als je wilt, kun je morgen samen met Javier hier weer terrecht. Dan gaan we dan eens met zijn vieren rond de tafel zitten, goed idee?"

Florinda straalde helemaal, sprong overeind en gaf haar moeder ene grote knuffel. "Dank U." Fluisterde ze in het oor van haar moeder. Vervolgens gaf ze Nina een knuffel en rende daarna de trap af en de deur uit...

((OOC: Naar >> Stadswal >> Huize Schmidt))
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 5 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group