Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huize Bruinsteen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 5:23 pm    Post subject: Reply with quote

Javier schrok van de reactie, ze hadden het toch fijn samen? blijkbaar niet. Hij pakte een handdoek en deed dat om zijn middel. Hij had de deur niet gehoort, hij liep haar kamer in en ging bij haar op bed zitten. "Floor?" hij zag de vorm van haar lichaam onder de dekens en hij duwde een beetje tegen haar schouder. "Flooor.. vertel mij eens, wat wil je niet? Ik wil niets fout doen.." hij hoorde voetstappen op de trap en voor hij het wist was de deur van Floor's kamer open. Hij zat daar half naakt toen een mollige vrouw met een vies schort binnen kwam. Was het haar moeder? Haar ouders waren toch op vakantie? Wat moest ze wel niet van hem denken? Hij keek haar aan, ze keek terug, ze wist blijkbaar zelf ook niet wat ze moest denken, maar ze kwam als snel in actie, ze pakte haar werkdoek en kwam met dreigende voetstappen op hem af, hij stond snel op en maakte zich uit zn voeten, de badkamer in... "Floor help me" dacht hij nog terwijl hij de badkamer alweer uitrende, en Floor's kamer weer in.. "Floor!" riep hij terwijl hij achteruit deinste voor de mollige vrouw. "Blijf van haar af! Stuk tuig!" kreeg hij toe geworpen, maar hij had helemaal niet aan haar gezeten, maar dat kon de vrouw ook niet weten. Hij pakte zijn kleren bij een, want het was duidelijk dat hij moest gaan en stapte snel in zijn broek.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda wou iets doen, hij mocht niet weg gaan. Of wel, ze hield echt van hem... dacht ze. Ze was in de war, Javier had volgens haar echt het beste voor met haar. Als het hem echt alleen maar om haar lichaam ging, had hij dan allang niet toegehapt?

Ze was blij dat Nina was binnengelopen, en niet haar moeder. Dan hat Javier het nooit overleeft. Nina was beschermend maar ontzettend lief. Nee, haar moeder was een compleet ander verhaal. Florinda had de mening van Nina overgenomen over het feit dat Flordina's moeder gewoon een verwend nest was. Florinda tilde haar kussen van haar hoofd en keek hoe Javier achter uit deinsde voor haar O zo lieve kinderjuffrouw.

"Nina?" Florinda's stem klonk niet als die van haar. Ze was nog steeds erg geschrokken, maar ze had het ook grappig gevonden om Nina in actie te zien. Wat een mietje was Javier zo eigenlijk. Ze giegelde binnen in haar zelf. Ze opende weer haar mond. "Nina, kun jij voor twee personen ontbijd maken?"

Nina zelf wist niet wat ze hier mee aan moest, meestal volgde ze meteen haar "bevelen" op. Maar was dat nu wel zo verstandig. Nina zuchte hardop en knikte naar "juffrouw" Florinda. Nina liep de trap af en Florinda hoorde hoe ze rommelde met de borden. Angstig gingen haar ogen richting naar Javier. Haar halve bed was inmiddels nat, maar dat maakte haar niet uit.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

Javier liet zich opgelucht op bed zakken. "Is dat je moeder?" hij vond het wel iet wat vreemd dat ze haar dan gewoon bij haar voornaam noemde, maar misschien was dat normaal in deze familie. Hij keek haar aan en moest lachen omdat hij net zo knullig gedaan had.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

"M...mijn moeder!? Hah, mocht mijn moeder willen. Nee, mijn moeder is erhm, nogal bekakt, om zo maar te zeggen. Zucht dat is de huishoudhulp... Ze kookt hier en maakt schoon op alle dinsdagen, donderdagen en zaterdagen. H..heb ik je beledigd?" Ze stond op en liep met het dekbed nog voor haar de badkamer in. Ze deed de deur achter haar op slot en begon met afdrogen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 6:10 pm    Post subject: Reply with quote

Javier liep naar de deur en bleef er voor staan en speelde met zijn vingers tegen de deur. "Je hebt me niet beledigt, ik moest lachen om mijn eigen stommiteit, het gebeurt niet elke dag dat ik achterna gezeten wordt door een mollige vrouw met een doek.." hij lachte weer, het moest er echt stom uitgezien hebben zoals hij daar stond. Gelukkig was hij niet helemaal een held op sokken en kon hij wel in actie komen als er echt iets aan de hand was. Hij ging weer op het bed zitten en laat zich langzaam zakken op het bed, het was klam, maar bedwelmd met de geur van Floor, hij wou dat hij altijd bij haar kon blijven.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 6:19 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda was blij om te horen dat hij niet beledigd was. Na het afdrogen trok ze haar kleren weer aan die ze van te voren bij de was tafel had neergelegd. De tranen stonden nog steeds in haar ogen, maar ze keek vrolijk. Wat het voor anderen erg moeilijk maakte om te zeggen of ze uit blijdschap huilde of niet...

Ze liep naar het bed toe en zette vervolgens één knie op het bed. Ze legde vervolgens een hand op Javier's ontblote buik en gaf hem een kusje op zijn lippen. Haar lippen vormden daarna langzaam woorden. Ze fluisterde zachtjes: "Ik hou van je." Het was een hele opluchting dat dat er uit was. "Kom, droog je af en kleed je aan, dan gaan we eten." Ze gaf Javier nog een kusje en ging vervolgens op het bed zitten om haar sokken aan te doen....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 6:27 pm    Post subject: Reply with quote

Javier was blij dat ze dat zei, hij trok de rest van zijn kleren weer aan, zijn broek had hij immers al snel aangetrokken. Hij zag dat zij ook klaar was en pakte haar hand. "Een ring zou mooi staan, denk je niet?" het was een hint, maar ze hoefde er niks mee te doen. Hij haalde zijn hand door haar haar en gaf haar een kus op haar lippen. "Ik hou ook van jou" zei hij, en gaf haar nog een kus.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 6:42 pm    Post subject: Reply with quote

"Een ring zou mooi staan niet?" ... Wat bedoelde hij daarmee? Bedoelde hij dat hij na één dag al wist dat hij met haar wou trouwen. "Ik hou ook van jou" zei hij daarna. Florinda straalde even van blijdschap. HIJ HOUD VAN ME! Ze pakte zijn hand en trok haar haar kamer uit. "Laten we gaan eten." Ze trok Javier de trap af, eenmaal beneden vroeg ze: "En is het ontbijd al klaar Nina?"

Nina was druk bezig geweest met het ontbijd en dat was te zien aan haar. Ze was bezweet, maar de tafel was netjes gedekt. Aan één kan van de tafel stonden naast elkaar 2 porseleinen bordjes met daar op wat broodjes. De broodjes waren warm. En Nina had net zelf sinasappelsap geperst. De tafel waar Florinda inmiddels aan was gaan zitten was waarschijnlijk wel 4 keer zo lang als Javier hem gewend was. De tafel was van eiken houd en het tafelblad was op bepaalde punten verzierd met echt goud. Florinda viel op dat letterlijk alles in haar huis netjes was, behalve haar kamer. Zelfs de keuken was netter dan haar kamer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

Javier bleef nog even staan in de eetkamer, hij voelde zich enigszins speciaal dat hij hier mocht verblijven. Het eten rook heerlijk, hij had nog nooit een vers ontbijt gehad in de ochtend, dit zou de eerste keer worden. Hij nam plaats aan de gigantisch grote tafel. Hij zat naast Florinda en pakte haar hand en kneep er even in.

Nina kwam binnen met nog wat beleg, ze schudde haar hoofd en beetje maar er kon ook een glimlach vanaf. "Kinderen.." zou ze gedacht kunnen hebben.. maar misschien dacht ze wat anders. Hij moest niet vergeten Nina te bedanken na het eten, ze had hem laten blijven en daar was hij dankbaar voor als zijn dochter een naakte man op haar bed had zitten had hij wel meer gedaan dan hem er alleen uit gooien, maar dat had ze niet gedaan, dus hij moest laten blijken dat hij Nina respecteerde.

Hij sneedt een broodje open en voelde de warmte ontsnappen. Hij deed wat beleg op brood en schonk Jus in, "Jus D'Orange pour Madame?" vroeg hij in een grapje aan Florinda. Javier sprak twee vreemde talen, en daar was hij trots op. Engels en Frans, hij was er voor in de leer geweest, gewoon voor de lol omdat er wel eens buitenlandse mensen door Raganorck trokken, en de meisjes natuurlijk, hij wou ze kunnen verstaan, als hij ze mee nam om iets te gaan drinken.

Hij keek weer naar Florinda, "Wordt de mijne.." dat was de vraag die hij de avond ervoor aan Florinda gesteld had, maar hij zou hem nog eens stellen, misschien kreeg hij nu antwoord. Hij wachtte tot Nina weer weg was. "Wordt de mijne.." fluisterde hij in haar oor, en gaf haar een kus op haar wang. Hij nam een hap van zijn broodje voordat het koud werd en wachtte geduldig op haar antwoord.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 11:17 am    Post subject: Reply with quote

"Jus D'Orange pour Madame?"

Dus hij kon Frans... Maar ja, dan was hij niet de enigste. De kneep in haar hand vond ze eigenlijk net iets te hard, maar ze zei niets.

"Wordt de mijne.." werd Florinda in haar oor gefluisterd. Ze stikte zowat in het broodje dat ze at van de schrik. Ze nam daarna snel een slok Jus en keek vervolgens Javier in zijn ogen. Ze haalde haar schouder's op en bracht haar mond vlak bij Javier's oren. Ze wist niet wat ze wou zeggen dus ze gaf hem eerst maar een kusje. Vervolgens zei ze niet anders dan: "Misschien..." Verwachte hij nou echt dat zij ja zou zeggen na één dag? Ze zuchtte.... Mannen....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Javier keek naar Florinda, wat moest hij doen, ze maakte hem gek, hij wist het niet, misschien moest ie gewoon gedult hebben. Hij zal wachten, al moest ie eeuwen wachten. Hij deed maar net alsof het een geintje was en lachte erom. Hij nam nog een hap van zijn broodje en wachtte maar af wat er met hem zou gebeuren.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 11:54 am    Post subject: Reply with quote

Ze zuchtte hard op... Wat verwachte hij nou van haar? Moest ze in 1 dag beslissen wat ze voor de rest van haar leven wou. Toen Nina de eetkamer weer binnen kwam lopen besloot Florinda om na het eten eerst Nina om raad te vragen.

Nina liep na een tijdje weer terug de woonkamer in. Daar was ze aan het schoonmaken. En zodra Florinda haar ontbijd ophad liep ze ook de eetkamer uit, zonder te wachten op Javier.

"Nina?" Florinda plofte neer in de bank. Enkele tranen begonnen te rollen over haar wangen. Nina ging naast Florinda zitten en sloeg haar armen om haar heen. "Wat is er kindje?" Florinda wou praten maar er kwam niets uit, de tranen bleven maar stromen en stromen. Ze huilde uit op de schouder van Nina voor minstens tien minuten...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Nina had haar eindelijk gekalmeerd, "Meisje, vertel me wat er is.." ze aaide over Florinda's haar zoals een moeder dat bij haar dochter zou doen.

Javier zat nog in de eetkamer, en liet zn mes vallen, hij bukte om hem op te rapen en rook wat zoetigs, het kwam uit zn zak, hij graaide in zn zak en er kwamen bloemetjes.. "Oh, dat is waar ook, Witte Lotus.." dacht hij.. hij rook er niet aan hij had al genoeg aan zn hoofd nu met Florinda. Hij stopte het weer terug in zijn zak. Florinda was lief, maar er klopte iets niet, goed, hij wist dat hij snel was, maar hij dacht dat er meer achter zat dan alleen het niet willen..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Met haar hoofd tegen Nina's schouder zei Florinda: "Ik hou van hem, ik hou echt van hem. Maar pappa niet! Hij zal hem nooit accepteren, ik bedoel je hebt vast al wel gezien dat hij niet de rijkste persoon uit Raganorck is... Pappa heeft er al problemen mee als ik met een raadsheer zou hebben... laat staan een .. een .." Ze sloeg met haar vuist op Nina's schouder, net alsof ze alle oneerlijkheid weg wou slaan.

"Volg je hart meisje, als jij denkt dat hij goed voor je is... dan moet Meneer Bruinsmit zich maar aan passen.. toch?" Florinda knikte, je hebt gelijk Nina. Ze gaf Nina een kusje op haar wang: "Bedankt Nina..." Florinda veegde haar tranen af en huppelde de eetkamer weer in... "Hey"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 12:33 pm    Post subject: Reply with quote

Javier zag Florinda binnen komen, en depte zijn mondhoeken met een doek. "Floor.." hij glimlachte maar zijn lach verdween weer snel, ze had gehuilt, "Wat is er?" hij stond op om haar in zijn armen te nemen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 4 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group