Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huize Schmidt..
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Stadswal
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 9:55 pm    Post subject: Reply with quote

Waarschijnlijk had het hele huis het gehoord, omdat het geen al te best huis was, maar het kon hem niks schelen. Hij knuffelde Florinda en zoende haar nog eens. Hij voelde zich voldaan en niet vies meer, hij had zijn moeder vergeven, zij kon er immers ook weinig aan doen. Hij streelde Florinda nog eens door haar haar, "Waar denk je aan?" hij had zijn armen om haar heen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 10:04 pm    Post subject: Reply with quote

Haar glimlach werd zo groot mogelijk en ze zei hardop: "Jou, natuurlijk. Ik hou van je!" Ze hield haar hand omhoog en keek tevreden naar haar ring. "Dank je" Zei ze en gaf daarna een kusje op Javier's wang.

Het was even stil en vervolgens zei ze: "Ik mag hier blijven slapen van mijn moeder, ze heeft beloofd om alles met mijn vader te regelen, althans op die manier dat hij jou niet meer om de nek vliegt als hij jou ziet. Morgen ochtend... verwachten mijn ouders ons twee bij mij thuis, ze wouden een goed gesprek met ons tweeen, zucht dat beloofd wat."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Javier's ogen werden groot.. "Meen je dat?" hij was opgelucht, "Geweldig...", er verscheen een glimlach op zijn gezicht maar hij vroeg zich af hoe de vader van Florinda ooit rustig gemaakt kon worden. Hij was verliefd, en had gevreeën met de vrouw waar hij van hielt, dat konden ze nooit afnemen. Hij zoende Florinda nog eens, het was al laat. Hij hoorde beneden een meisje huilen, het was Ellena, zijn "zusje", hij schonk er geen aandacht aan.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:21 am    Post subject: Reply with quote

Florinda hoorde beneden iemand huilen, ze snapte echter niet waarom Javier daar geen aaandacht aan schonk. Het gaf haar een onprettig gevoel dat hij hier zo doods bleef liggen terwijl je duidelijk kon horen dat zijn zusje beneden in tranen zat. Was hij dan toch niet zo lief als ze dacht? Was hij alleen maar lief tegen haar? Ze zuchtte hardop verlegde haar hoofd op het bed en probeerde te horen wat er beneden aan de hand was. Vervolgens opende ze haar mond en vroeg: "Heb je naast je moeder en je zusje nog andere familie?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:33 am    Post subject: Reply with quote

"Ze huilt vaak.." zei hij opeens.. "maar ik zal wel even kijken wat er is.." hij hoorde dat hij ookal geroepen werd. Hij stapte uit bed en trok zijn broek weer aan en gaf Florinda een kus. "Blijf maar lekker liggen, lief.." hij liep naar beneden en hij zag Ellena zitten. "Wat is er aan de hand?" er was niks aan de hand, hij moest gewoon water halen uit de put. Hij liep naar buiten om water te halen uit de put en kwam weer binnen met een emmer en zette die op de keukentafel. Hij liep weer naar boven naar Florinda.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Florinda hoorde beneden de deur tweemaal open en dicht gaan. Javier kwam weer naar boven en Florinda vroeg: "En wat was er nou?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:53 am    Post subject: Reply with quote

Javier ging weer bij haar liggen, hij was koud omdat hij naar buiten geweest was. "Er was niks.. ik moest gewoon water halen.." zei hij en hij zoende haar en aaide haar zij.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

Hij moest alleen water halen zei hij..."Maar... je zusje dan? Waarom huilde ze?" Florinda maakte zich soms iets te snel zorgen om anderen wat ze zelf heel erg storend vond. Ze vond tot nu toe de familie Schmidt maar raar. Behalve Javier dan natuurlijk. Zijn moeder had haar zomaar binnen gelaten... zonder ook maar iets te vragen. Dan was er zijn zusje, ze huilde maar het maakte Javier helemaal niets uit. En waarom antwoorde hij haar vraag niet over het feit of hij meer familie had. "Heb je nou nog andere familie?" Vroeg ze nogmaals, hopend dat ze ditmaal wel een antwoord zou krijgen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Javier hielt haar weer vast, "Gister.. dacht ik nog dat ik een vader had.. maar dat bleek allemaal een leugen, mijn moeder verteld mij ook nooit wat over haar familie, ik vind het best.." hij lag achter haar en had zijn arm om haar heen en zijn hoofd in haar nek, hij rook haar haar, de zeep lucht die er nog aan hing van toen hij het vanochtend gewassen had. Van het goud van zijn ketting zou hij een ring laten smeden voor zich zelf, Florinda had immers al de ring van zijn moeder. Hij pakte haar hand en gaf er een zoen op.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:38 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda voelde hoe Javier in haar nek ademde, hij had haar vraag beantwoord, maar het antwoord was nog steeds vaag geweest. Ondanks dat het antwoord vaag was nam ze er maar genoegen mee. Plotseling draaide ze zich om en ging weer boven op hem zitten. Vervolgens begon ze net als die ochtend hem genadeloos te kietelen. Na even hield ze op, ze was moe, ze vond het eigenlijk hoog tijd om te gaan slapen, pas nu viel het haar op hoe klein zijn bed eigenlijk was. Maar ze zei niets, ze stoorde haar er niet echt aan. Als dit betekende dat zij 's nachts boven op hem moest liggen ofzow, was zij er tevreden mee. Ze lag nu met haar buik op zijn buik en haar hoofd lag op zijn keel. Ze glimlachte, ze lag wel lekker zo... Als hij nou maar niet dacht, dat omdat zij zo lag dat hij gewoon nog een keer zou ... kunnen doen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:44 pm    Post subject: Reply with quote

Javier streelde haar rug en zoende haar intens. Zijn ogen vielen dicht, hij was moe, het was een lange dag geweest. Beneden werd het ook al stil. Hij draaide zich opzij en blies het olie lampje uit dat naast zijn bed stond. Hij legte zijn ene hand op haar rug, en de andere in haar haar waar hij langzaam overheen aaide. "Ik heb je lief."
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:47 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda sloot haar ogen terwijl ze hoorde hoe Javier in haar oof fluisterder: "Ik heb je lief." Ze verlegde haar hoofd een beetje en gaf Javier een kusje in zijn nek. Het duurde daarna niet lang meer, of ze zakte in een diepe droomloze slaap...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

Javier viel ook snel al in slaap. Hij droomde over Florinda, en verder niks.
Het was een vrolijke en kleurijke droom, hij droomde niet vaak, maar hij had nu iets om over te dromen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Mon Nov 08, 2004 4:19 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda werd met een prettig warm gevoel wakker, ze lag daar in de armen van haar geliefde met haar hoofd nog steeds in de holte van zijn keel. Ze kuste hem, waarschijnlijk zodanig dat hij er wakker van werd. "Lief? ben je wakker?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Mon Nov 08, 2004 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Javier wreef met zn ene hand in zijn oog. "Nu wel.. " zei hij met een knipoog en aaide wat over haar rug.. "We moeten naar je huis.." zei hij en hij zuchtte, hij verwachtte er niet veel van.. behalve een erg boze mijnheer Bruinsmit. "Heb je honger?" vroeg Javier aan zijn geliefde. "We kunnen onderweg wel even wat bij een bakker halen.." hij gaf haar een zoen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Stadswal All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group