Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wezens van de Nacht
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Drake
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 22

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 1:02 pm    Post subject: Reply with quote

Er valt een lange stilte, er is geen behoefte naar gezeldschap of woorden. Blikken spreken genoeg, de blik van icy vooral, het intrigeert.
Het verhaal en woorden die haar blik vertelen, het koude dat in haar huist.
"Je intrigeert me Icy"
Drake staat op en loopt met zijn ogen neergeslagen naar de muur waar hij even zijn nagels inzet, zich omdraaid en tegen de muur laat aanleunen.

"Je intrigeert me Icy, wat is hetgene dat je drijft? wraak? gevaar? of...
bloed? Je was bij het huis van Craeybeckx... voor wie"
met een strak dreigend gezicht kijkt hij weer op.

"Waarom bezoek je Craeybeckx en verlaat je het huis vervolgens met een vreemdeling die misschien wel even vals is als jij of hem.
Vertel.. waarom laat ik je hier.. hier verblijven, mijn onderkomen.
geef mij 1 goede reden waarom ik je hier in leven laat."
Back to top
View user's profile Send private message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Icy kijkt naar Drake, ze zegt: "Hetgene wat me drijft is een familiezaak... en ik ga het zelf oplossen... en ik was bij dat huis voor onderkomen, meer niet!"

"Het maakt me niet uit of je vals bent, het gaat om het onderkomen, en ik kan voor mezelf zorgen zoals ik de laatste 6 jaar gedaan heb. Angst leidt mij niet meer zoals het normale mensen leidt, dus meegaan met een vreemdeling is voor mij net zo normaal als met een geliefde meegaan! En nu vraag je mij, een gast die jíj hebt uitgenodigd, waarom je mij hebt uitgenodigt! Dat moet je misschien aan je geweten vragen! En 1 goede reden waarom je mij in leven zou moeten laten kan ik je niet geven, want een leven is niets waard als je verbannen bent uit je eigen leven..."
Dezelfde dreigende blik die Drake opzet zet Icy nu dubbel zo dreigend op, een vreemde wind waait door het vertrek en Icy's haar waait mysterieus naar achteren. Haar felblauwe ogen lijken nog lichter te worden en haar mond is een dreigende streep blauw.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
*silver*
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 13

PostPosted: Mon Dec 27, 2004 2:30 pm    Post subject: Reply with quote

Cassandra:

Een duister gelach klinkt plotseling door de kamer heen. Een gelach wat Drake als geen ander kent.

'Klein klein meisje met je blauwe ogen....'


Weer klinkt er gelach....

'Denk je nou echt dat iemand zich bedreigt voelt door jou?'

Een schim is even zichtbaar voor het raam voordat deze weer verdwijnt. Een tedere aanraking glijdt over Drake zijn hals....

Een bliksemflits verlicht de kamer en een persoon die op het raamkozijn zit wordt zichtbaar. Al leunend tegen de muur en haar voet tegen de andere kant van het raamkozijn. Ogen die even oplichten.

'Ik kan je ook niet heel even alleen laten....altijd maar in het gezelschap van vrouwen...'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Tue Dec 28, 2004 6:47 am    Post subject: Reply with quote

Icy ziet Cassandra en ze zegt:
"Wie zegt dat ik er behoefte aan heb om te dreigen..??"

Ze wist niet wie die vrouw daar was, maar dat kon haar ook nisk schellen.

De oplichtende ogen van Icy ontmoeten die van Cassandra, en het is geen prettig moment.

"Als je wilt dat ik oprot, kun je dat gewoon zeggen want dan ben ik hier ook weg!" Ze staat op en loopt richting de deur.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
*silver*
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 13

PostPosted: Tue Dec 28, 2004 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Cassandra:

Haar ogen lichten even op en verliest Icy voor geen seconde uit het oog.

'Wat heb je hier te zoeken? In mijn huis?'

Houdt vanuit haar ooghoeken Drake in de gaten. Haar tong glijdt over scherpe hoektanden. Gromt en staat langzaam op.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 11:09 am    Post subject: Reply with quote

Icy kijkt naar Cassandra, en dan naar Drake.

"Ik ben uitgenodigd... en ik zocht enkel onderdak, maar dat zal ik wel ergens anders zoeken als je me weg wilt hebben!"

Icy loopt naar de deur en doet die open om weg te gaan.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Drake
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 22

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 6:52 pm    Post subject: Reply with quote

Vanuit het niets duwt Drake de deur voor haar neus hard dicht dat duidelijk te horen is in de weergalming van de lege koude kerker.
Nu hij in de schaduw staat glimmen zijn ogen ook even op door het maanlicht waar zijn scherpe tanden zichtbaar tevoorschijn komen.
"Je Intrigeerd me Icy, dan laat ik je niet zomaar door deze deur verdwijnen.
Luister eens goed dame"

In een oogwenk heeft het wezen zijn hand om haar hals gelegt in een ligt ijzige greep. Duistere ogen met zijn kwaadwillende glimlach die zijn tanden openbaren in het opkomend zonlicht.
"Niet voor niks ben je uitgenodigt in het huis van de wezens van de nacht, mijn jonge deerne.. als je vervolgens mij of mijn geliefde Cassandra begint te bedreigen.. Kan ik dat niet toelaten.."

Zijn grip verslapt en laat zijn vingers over haar nek glijden.
Back to top
View user's profile Send private message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

Icy kijkt naar Drake en zegt:

"Oh, dus nu heb ík jullie bedreigd..?? Dan vraag ik me af wat jullie doen!"

Ze lijkt niet bang, maar ze toont ook neit een andere emotie.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Drake
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 22

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Drake grijnst en loopt bekijkend om haar heen, zijn ogen gefocust gericht op haar ogen, wanneer hij buiten haar zicht verdwijnt voelt ze zijn ogen prikken in haar rug. Nu geobsedeerd door haar nek..

Hij legt zijn handen tegen haar boven armen en streelt met zijn neus langs haar nek... en laat zachtjes zijn tanden over haar blote nek glijden..
Duidelijk makend met wie of.. wat ze te maken heeft.
Back to top
View user's profile Send private message
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 8:47 pm    Post subject: Reply with quote

Icy snapt eindelijk dat ze met vampieren te maken heeft, maar ze kon nisk doen..
Ze dacht na... ooit had ze in de Bibliotheek informatie gezocht over deze wezens... maar was al weer wat vergeten... O... wat was het nou... knoflook.. dat heb ik niet... maar misschien een kruis... shit, nee, ook niet.. wijwater kan ik niet eens pakken... dus daar heb ik ook nisk aan... goed, I'm doomed... dacht ze.

Dan bedenkt ze zich ineens dat ze misschien kan onderhandelen!
Ze zegt:

"Wat wil je van me..?? Bloed..?? Dat kan ik je geven van onschuldige dorpelingen! Kwaadaardige en Kwaadaardige steunt elkaar, niet waar..??"

Ze kijkt met haar halflichtgevende ogen naar Drake en dan naar Cassandra.
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
*silver*
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 13

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 9:01 pm    Post subject: Reply with quote

Cassandra:

Lacht op haar duistere manier...

'Je hebt nog veel te leren meisje....'

Bekijkt Drake...houdt ervan om hem te zien spelen met een prooi..

'Waarom zouden wij geintresseerd zijn in dat bloed van jou? Je zal met wat beters moeten komen om in leven te blijven.....'

Loopt om het stel heen..

'Als hij eenmaal een prooi gevonden heeft....'

Haar hand glijdt even over zijn wang.

'dan laat hij die niet zomaar meer lopen...'
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Princes_of_Death
Duister als de Nacht


Joined: 15 Nov 2004
Posts: 91
Location: Overal en Nergens

PostPosted: Wed Dec 29, 2004 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Wat moet ik doen..?? denkt ze.
Dan schiet er iets tebinnen Ze mogen het niet doen...


"Toevallig is er een regel... niet waar..?? Een regel die zegt dat jullie niemand mogen bijten! Het staat ergens, vraag me niet waar, maar dat zegt dat jullie jullie tanden níet mogen gebruiken voor dat bloed van jullie! Jammer voor jullie, maar die hoop is verloren gegaan!"

Icy doet de deur opnieuw open en gaat erdoorheen.

((Icy naar: Het Duistere District: De straten van Raganorck))
_________________
Try to find me in your heart... I'll always be there when you need me...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
*silver*
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 13

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 11:10 am    Post subject: Reply with quote

Cassandra:

Ze verplaatst zich naar de deuropening en kijkt Icy na terwijl ze wegloopt.

'Klein dom dom meisje...'

Ze draait zich weer om en kijkt naar Drake....

'Je weet ze wel uit te zoeken he....'

Ze loopt naar hem toe en vleit zich tegen hem aan.Verleidelijke ogen richten zich op de zijne.

'wat is het dat je van haar wilt? macht? bloed?....hmmm...nee...ze is een speeltje..zoals al je prooien zijn..'

Haar ogen dwalen af en vinden de boekenkast. Ze loopt er naar toe en laat haar vingers over de ruggen van de boeken glijden....
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Drake
Sporenzoeker


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 22

PostPosted: Wed Feb 16, 2005 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Een ijzeren greep klemt om Cassandra haar hals en ruw duwt hij haar tegen de koude ijzige muur. De ogen van Drake keken dreigend in haar verschrikte blik.
"Weet je wat het is Cassandra? Die lievelijke oogjes en die gave van je, je kennis van alchemie.. " zijn andere goude bleke hand glijd over de wang van zijn levensgenoot. "Zo onschuldig, lief en maagdelijk was je toen ik je ontmoete.."
Langzaam drukte hij zijn ijzige hand sterker en sterker om haar nek en tilde haar tegen de muur omhoog, haar voeten kwamen al centimeters boven de grond en haar zachte handen grepen naar zijn hand.

"begrijp je het niet? IK ben degene die jouw het eeuwige leven heb gegeven! EN NU... nu hou je me als een verslaafde bij je! Aasend en jarloersie uitstortend over andere vrouwen! ONZE soort proberen te openbaren voor Raganorck!!"
Kwaad en uit zijn vel gooit hij met reuze kracht Cassandra tegen een andere muur. Ze krimpt ineen en kijkt vol onbegrip naar Drake.

"JIJ BENT MIJN EIGENDOM! je bent verder niks!! Tenzij ik het zeg!
Ik wil dit gedrag niet meer zien!! Ik schaam me dood hoe je me hebt neergezet bij Manon! en je zal hier voor boeten hoor je me?"

Een bliksem lijkt het huis tegen te slaan, wanneer de duisternis terug keert is Drake verdwenen...

de woorden... spinnend in Cass haar hoofd...

((Drake, nu opweg naar ....))
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group