View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:44 am Post subject: Oude spelers die niet meer in hun account kunnen komen |
|
|
Bij de verhuizing zijn, als het goed is, alle accounts meeverhuisd. Ik moest, om het soepel te laten verlopen, wel alle wachtwoorden resetten en vervangen door een voor iedereen geldend wachtwoord. De toenmalige spelers hebben toen zelf dit wachtwoord veranderd in iets anders.
Voor alle spelers die het afgelopen halfjaar niet meer gespeeld hebben en geen toegang meer kunnen krijgen tot hun account; probeer het eens met het wachtwoord 'dipsaus'. Je kunt daarna in je profiel het wachtwoord veranderen tot een minder debiele variant en doorgaan met spelen. Werkt het inloggen niet, stuur mij dan een email, een pm of reageer in deze draad: ik heb toegang tot alle accounts en kan dus wachtwoorden veranderen, namen, emailadressen, enzovoorts.
Ik wens jullie veel plezier bij het spelen!
Ophelia van Raganorck |
|
Back to top |
|
|
Crimson Amadea Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:57 am Post subject: |
|
|
Geweldig! Hij doet het weer! M'n oude wachtwoord pakte hij inderdaad niet. Zou m'n nieuwe account gedelete kunnen worden zodat m'n emailadres weer vrijkomt? Is hetzelfde als de oude maar dan met een * tussen de woorden. Tja 2 jaar is ook wel een tijdje die er overheen gegaan is.
Groetjes,
Harma |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 12:12 pm Post subject: |
|
|
Is voor elkaar! |