Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Oude spelers die niet meer in hun account kunnen komen

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 11:44 am    Post subject: Oude spelers die niet meer in hun account kunnen komen Reply with quote

Bij de verhuizing zijn, als het goed is, alle accounts meeverhuisd. Ik moest, om het soepel te laten verlopen, wel alle wachtwoorden resetten en vervangen door een voor iedereen geldend wachtwoord. De toenmalige spelers hebben toen zelf dit wachtwoord veranderd in iets anders.

Voor alle spelers die het afgelopen halfjaar niet meer gespeeld hebben en geen toegang meer kunnen krijgen tot hun account; probeer het eens met het wachtwoord 'dipsaus'. Je kunt daarna in je profiel het wachtwoord veranderen tot een minder debiele variant en doorgaan met spelen. Werkt het inloggen niet, stuur mij dan een email, een pm of reageer in deze draad: ik heb toegang tot alle accounts en kan dus wachtwoorden veranderen, namen, emailadressen, enzovoorts.

Ik wens jullie veel plezier bij het spelen!

Ophelia van Raganorck
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Geweldig! Hij doet het weer! M'n oude wachtwoord pakte hij inderdaad niet. Zou m'n nieuwe account gedelete kunnen worden zodat m'n emailadres weer vrijkomt? Is hetzelfde als de oude maar dan met een * tussen de woorden. Tja 2 jaar is ook wel een tijdje die er overheen gegaan is.

Groetjes,
Harma
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

Is voor elkaar!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Thu Oct 14, 2004 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Hey hartstikke bedankt!

groetjes,
Harma
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group