Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Een verschijning uit het luchtledige...
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Razzemedallion
Guest





PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Razzemedallion wil even aandringen dat zijn magie toch beter werkt dan een vuil onsteriel verband wanneer een pijl plots zijn hoed doorboort en van zijn hoofd rukt.

"Wat in hemelsnaam..."
Hij vergeet meteen Ezra en rent achter zijn hoed aan die een paar meter verderop aan een boom gespijkerd is.

Boos haalt hij het ding van de boom.
"Wat is dit?! " Hij stopt zijn vinger door het gat om zeker te zijn dta het er wel is en word stilaan woest.Zijn beste hoed..
Ongelofelijk.
Daar gingen ze voor boeten.

Hij ging weer naast Ezra staan spreide zijn handen en concetreeerde zich om en vuurtapijt van jewelste neer te leggen..



Oenimamaneemadjuuzz


In het bos rond de schutter en in een straal van 15 meter begonnen alle planten plots versnelt te groeien.
Bomen werden dikker, planten steviger en na enkele seconden was het stuk woud een oerwoud waar geen doorkomen aan was..


Verbaasd keek Razzemedallion naar zijn creatie..
Back to top
Razzemedallion
Guest





PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

oc : elk op zijn beurt posten ezra darling Smile
Back to top
Siobhan n'ha Marguerida
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 65
Location: Thendara

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:21 pm    Post subject: Reply with quote

(OOC: IK ben er ook nog, Razzmedallion Smile )

*In eerste instantie wilde Siobhan op aanraden van vrouwe Ezra haar wapen wegsteken, maar nu ineens de planten de kriebels krijgen, lijkt het haar verstandiger, het nog even bij de hand te houden. Beschermend gaat zij tussen de schutter en de anderen staan; zelfs al is een van die anderen maar een man.*
_________________
I am destined to fight any man who wants to touch me without my permission.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ezra Frodikus
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 71
Location: Compendium Scientia, Chae'dor

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ezra voelt hoe de moed haar in de schoenen zakt.
Ze is koud, moe, hongerig en doorweekt. Ze is aangevallen door iemand die te laf is om zich te melden maar hen waarcshijnlijk zal blijven beschieten. Ze kijkt naar het verband van Siobhan, dat, hoewel vakkundig aangelegd, ook rood begint te kleuren.
En nu heeft die gek ook nog eens een verkeerde spreuk gebruikt op het woud. Ze sluit haar ogen. Goed. Waarom altijd, altijd altijd ik?
Ze heeft het gevoel dat alle ongeluk om de één of andere reden op haar afkomt. Hoewel ze ook een talent heeft om het toch weer te overleven. Daar moet ze dan maar op vertrouwen.
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 1:37 pm    Post subject: Reply with quote

(( ooc: beste mensen, planten tot vijftien meter hoogte laten groeien in een fractie van een seconde is een beetje een powerplay actie. Bovendien vraagt de magie van Raganorck zeer veel inspanning (slecht klimaat, schaduweninterferentie vanuit het labyrint). Lees deze discussie eens door voor jullie verdere stappen ondernemen. Een uitgebreider stuk over magie volgt spoedig. ))
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:00 pm    Post subject: Reply with quote

Hij zag de planten om hem heen tot leven komen en groeien. De schoften, zulk een machtig gebruik van magie in de Wouden kon alleen maar de woede van het Woud oproepen. Hij verwisselde boog en pijl voor een kort zwaard en hakte zich een weg vrij uit de strengen. Nog even keek hij achterom en prentte zich het gezicht van de man die hij spreuken had horen zingen goed in zijn geheugen. Met hem waren ze nog lang niet klaar. Hij zou willen dat hij zich nooit de woede van het Woud op de hals gehaald had. Daarna verdween hij als het ruisen van de wind tussen de struiken.
Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:04 pm    Post subject: Reply with quote

De faun sprong omlaag vanuit de boom die hij als uitkijkpost gebruikt had. Hij had het hele schouwspel met groeiende verbazing gezien. Vooral de man die spreuken zong. Als hij wilde dat deze mensen het overleefden dan moesten ze zo snel mogelijk het woud uit.

Voordat hij zich door de laatste takken wurmde die hem scheidde van het drietal haalde hij nog even diep adem. Als de spinelfen hem zagen zou hij zelf ook niet veilig meer zijn.

Hij deed een stap het pad op en met een stem rauw van het ongebruik riep hij: "Hierheen! Rennen!"

Hijzelf rende een paar meter het pad op richting de stad en keek toen pas achterom om te zien of iemand hem volgde.
Back to top
View user's profile Send private message
Ezra Frodikus
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 71
Location: Compendium Scientia, Chae'dor

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Ezra ziet een schim wegschieten tussen de bomen. Waarschijnlijk hun aanvaller, denkt ze. Ze besluit echter om het te laten rusten, ze wil hier nu alleen maar heel snel weg. Naar een plaats die droog is en warm, waar ze bij kan komen en haar gedachten kan ordenen tot een geheel.

Dan ziet ze plotseling nog een gestalte, die begint te rennen en hen vraagt te volgen. Ze heeft nog nooit zo'n wezen gezien, maar het ziet er niet gevaarlijk uit.
Het kan nu niet erger worden, besluit Ezra. Ze is kapot in meer dan één opzicht. Ze slikt een keer, knikt naar haar reisgenoten en begint te rennen. Ze besluit het aan henzelf over te laten of ze ook volgen.
Ze voelt de pijn in haar arm steken, en tranen van onmacht springen in haar ogen. Maar ze blijft rennen, iets in haar wil dit, moet dit overleven.
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:21 pm    Post subject: Reply with quote

*Met nog steeds getrokken zwaard volgt Siobhan hen op veilige afstand.*
Back to top
Jackal
Verloren en Vergeten


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 42
Location: hier ergens...geloof ik

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:22 pm    Post subject: Hulp alsjeblieft? Reply with quote

Een eindje verderop zien jullie een jonge vrouw tussen de struiken strompelen. Ze is op weg naar het pad. Zie ziet er enigzins gewond uit, maar vooral moe en uitgeput.
De vrouw heeft groene kledij aan, een grote bruine cloak om zich heen geslagen en ze heeft een zwaard in haar hand. Verder valt er nog een pijlenkoker te zien en ze heeft nog een band om, deze houdt een kruisboog op haar rug.
_________________
Er is kennelijk iets gebeurd, maar wat? Hoe kom ik hier, waar is hier? Ken ik hier iemand?


Last edited by Jackal on Wed Oct 20, 2004 6:57 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Siobhan n'ha Marguerida
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 65
Location: Thendara

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

*Het zwaard van de gewonde vrouw ziend, denkt Siobhan dat het een harer zusters zou kunnen zijn. Of in ieder geval iemand van een gilde op deze wereld die op de ontzeggenden lijkt. En aangezien het haar plicht is, elke vrouw te helpen, stopt zij en vraagt:*
"Redt u het wel, vrouwe?"
_________________
I am destined to fight any man who wants to touch me without my permission.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Jackal
Verloren en Vergeten


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 42
Location: hier ergens...geloof ik

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:49 pm    Post subject: Reply with quote

Een pluk lang bruin haar valt voor het gezicht van Davira.
"Waar...ben ik?...ben moe." komt eruit. Haar lippen zijn duidelijk gebarsten en plakken aan elkaar als ze spreekt. Ze strompelt nog een paar passen in de richting van de vrouw die haar aanspreekt. Haar ogen zien er wat glazig uit, maar de diep bruine ogen kijken de vrouw strak en vragend aan.
_________________
Er is kennelijk iets gebeurd, maar wat? Hoe kom ik hier, waar is hier? Ken ik hier iemand?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Siobhan n'ha Marguerida
Duister als de Nacht


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 65
Location: Thendara

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:53 pm    Post subject: Reply with quote

*Siobhan steunt de vrouw onder de armen en zegt.*
"U bent duidelijk meer dan alleen moe. En wat betreft waar u bent, dat kan ik u helaas niet zeggen. Ik ben zelf ook net pas vanuit mijn wereld hier gearriveerd."

*Siobhan pakt haar waterfles en geeft de vrouw te drinken.*
"Mijn naam is Siobhan n'ha Marguerida. Wat is uw naam?"
_________________
I am destined to fight any man who wants to touch me without my permission.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Razzemedallion
Guest





PostPosted: Fri Oct 15, 2004 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Razzemedallion was even in trance om zichzelf zijn energien te conserveren.
Toen hij zijn ogen weer opendeed was de rest al een eind verder, weggelopen blijkbaar, of had hij zo lang blijven staan?
Kon best zijn, 2 spreuken kort naeen was taxerend,zelfs voor een magier van de hoogste orde zoals hij..

Hij wou hen nalopen,maar lopen was toch niet echt aan de orde nu..
Hij begon dan maar zo snel hij kon in hun richting te strompelen,hopend dat het woud zijn belager tegen zou houden.
Zijn rode gewaad was nogal moeilijk te missen in een bos voor sluipschutters..
Back to top
Jackal
Verloren en Vergeten


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 42
Location: hier ergens...geloof ik

PostPosted: Fri Oct 15, 2004 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

Rustig neemt Davira een paar slokken. "Dank u wel." En ze gaat zo staan dat ze wat meer op Siobhan kan leunen.
"Ik heet Davira....veel meer weet ik niet."
Als de man in het rode gewaad aardig dichtbij komt begint de hanger om de nek van Davira een klein beetje te gloeien in een zacht blauwe kleur.
_________________
Er is kennelijk iets gebeurd, maar wat? Hoe kom ik hier, waar is hier? Ken ik hier iemand?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 4 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group