View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ezra Frodikus Duister als de Nacht
Joined: 07 Oct 2004 Posts: 71 Location: Compendium Scientia, Chae'dor
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 8:04 pm Post subject: Ezra Frodikus |
|
|
Karakters Naam: Ezra Frodikus
Geslacht: vrouw
Ras: mens
Leeftijd: begin 20
Beroep: Wijsgeer/ bibliothecaris
Uiterlijk: Aan de lange kant voor een vrouw. Eenvoudig gekleed in katoen. Een lange wollen grijze cape eroverheen. Ze heeft een boek en een beurs aan haar riem hangen. Verder valt op dat haar haar een beetje vreemd zit (dreadlocks). Ze heeft een zekere lichaamshouding en een opvallend snel looptempo.
Karakter/persoonlijkheid: Ezra is een gemengde persoonlijkheid, en zeker niet altijd makkelijk om mee om te gaan. Hoewel haar hart zeker op de juiste plaats zit en ze voor degenen waar ze om geeft door het vuur zal gaan, heeft ze last van stemmingswisselingen en is ze niet altijd even makkelijk te bereiken. Ze doet de dingen die ze in haar hoofd heeft met zekerheid, zit vol ideeën, en laat zich niet snel van haar stuk brengen, en deze eigenschap heeft haar tot een leiderstype gemaakt op Chae'dor, hoewel ze dat zelf niet door lijkt te hebben.
Ze is wijsgeer en beheerder van de bibliotheek op Chae'dor. Ze is intelligent, goed op de hoogte van dingen en spreekt veel talen. Haar nieuwsgierigheid kan haar soms in de problemen brengen, en haar vaak depressieve buien kunnen haar ongewoon cynisch en bot maken.
Verleden: Dit is voor iedereen een raadsel. Ezra praat hier altijd overheen, hoewel haar vrienden vermoeden dat hier ergens een trauma zit dat de oorzaak is van haar soms vreemde gedrag. Als ze zich er al over uitlaat is dat in negatieve bewoordingen, en vaag.
Bijzonderheden: Ze reist samen met Lorin Andor, een goede vriend die zich min of meer als haar beschermer geeft opgeworpen.
Last edited by Ezra Frodikus on Fri Oct 15, 2004 12:48 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 8:51 pm Post subject: |
|
|
Komt allemaal goed. Ik ga niet tevel lezen dat ik IC niet kan weten he? Ik heb de regels wel doorgelezen en komt goed. Die hard nederlands pratende huma...ehm mens incoming!
PS: Volgens mij ken ik jou lekker van SR |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 8:58 pm Post subject: |
|
|
Dat klopt, ik was op SR4 de zwaargewonde Necromancer die zich net als Zenzel opofferde tijdens de queeste naar Aisling, en van wie niemand achteraf de naam wist... Oh en ik werd ook door jou opgevangen toen ik net door de Rifts kwam, waarna je een kwartier lang geprobeerd hebt om met me te praten in alle mogelijke talen, tot je het opgaf en aan Martin de Ranger vroeg om met me te communiceren, waarna hij iets zei in het Human, wat ik verstond en jij een luide kreet van frustratie uitte omdat je het zo druk had met iedereen in het kamp die je aandacht opslokte dat je uitgerekend die taal vergeten was te proberen.
_________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 9:12 pm Post subject: |
|
|
Yuuuup thats me. De wijsgeer met een burnout. En jij bent een held. Een held waarvan niemand de naam meer weet, maar nonetheless... |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 9:26 pm Post subject: |
|
|
Een held... Tjee... Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was toen ik achteraf hoorde wat er gebeurde nadat de anderen terugkwamen in het kamp. Oh en er is iemand in Knowledge die mijn naam wél weet...
Mag ik je trouwens complimenteren met de manier waarop jij je rol van Ezra neerzette? Werkelijk schitterend! _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 10:15 pm Post subject: |
|
|
Naaah...ik doe maar wat joh...
Maar in elk geval bedankt...krijg niet zo heel vaak dat soort dingen. Kan ik niet zo goed tegen... |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 3:42 pm Post subject: |
|
|
Yeuj! Ezra is er!
Welkom in Raga, Migs heeft me van hier naar Shadowrifts gesleurd.
Veel plezier,
Christian (Sven) |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 4:41 pm Post subject: |
|
|
Wat grappig al die Schaduw Poort mensen (Schaduw Gleuf vind ik als vertaling wat obsceen klinken ) 't Is net een reünie! In ieder geval veel spelplezier in Raganorck!
Olga (Sammarasius de bomenmeter) |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Oct 09, 2004 11:38 am Post subject: |
|
|
Christian, nogmaals een compliment voor je spel op SR. Olga ook trouwens! Ik wist dat ik Christian eerder had gezien dan Sr maar niet waar, totdat ik het filmpje van Virtual Reality gisteren downloadde...am I right or am I right? |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 4:45 pm Post subject: |
|
|
Klopt ja, mocht ik uitleggen wat Vampieren is. Best grappig. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 5:10 pm Post subject: |
|
|
Indeed. Ik zat in het publiek toen om Sander en Kaas aan te moedigen ( en ja, het was heel lief van de cameraman om op ons in te zoomen toen die muts begon over dat het alleen een hobby voor mannen zou zijn... |
|
Back to top |
|
|
Siobhan n'ha Marguerida Duister als de Nacht
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:21 am Post subject: |
|
|
Leuk, Ezra, om je in dit SR karakter hier te zien. Wie weet komen we elkaar nog tegen. Op dit moment dwaal ik echter nog door het woud.
Groeten en knuffz,
Renske
aka Orelindë de ondode elf
hier bekend als Siobhan
_________________ I am destined to fight any man who wants to touch me without my permission. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 11:28 am Post subject: |
|
|
Oooh het spannende is dat ik ook door dat woud dwaal... |
|