View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Marin Favonius Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 8:13 am Post subject: |
|
|
Ik ook, ik ook ^___________^ _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter
Mijn gids, lief, mentor, vader
De Wind |
|
Back to top |
|
|
Dorum Iasha Nachtdwaler
|
Posted: Thu Jul 08, 2004 12:19 pm Post subject: |
|
|
hmm, ondanks mijn enthousiasme van planning van ragadag 4.0 voorheen... acht ik persoonlijk de kans klein dat ikkom... ik heb namelijk wel geld ... maar dat besteed ik allemaal aan treinkaartjes naar zeeland.... dus stel dat Raïsa komt kom ik misschien ook... maar anders...
Kijk ik besteed mijn geld liever aan een treinkaartje om bij mijn grote liefde (Raïsa) te zijn ... dan aan een trein kaartje voro een dagje met ragapeople(no hard feelings right?) |
|
Back to top |
|
|
Dorum Iasha Nachtdwaler
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 8:19 am Post subject: |
|
|
Hmm, ondanks het fantastische idee van raga-larp is het misschien nog leuk om ook een raga-dag 4.0 te houden. Als we dit nog binnenkort willen doen moeten we echter wel opschieten. Veel personen hebben namelijk nu nog vakantie en moeten rond 1 september weer beginnen met school/werk.
Dus nog een raga-dag voor 1 september zou perfect zijn, dat valt ook wel te regelen voor werk enzow voor mij, maar dan moet er wel eerst beter overlegd worden of er inderdaad een ragadag 4.0 komt deze vakantie en misschien kunnen we ook nog het 1 of ander op de raga-dag overleggen over raga-larp. |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 1:48 pm Post subject: |
|
|
Ik vermoed dat een Raga-dag voor 1 september een beetje moeilijk wordt.... Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die net zoals mij zich bezig moeten houden met het omvormen van een net gehuurde kamer tot een huiselijk plekje en daarnaast ook nog aandacht moeten besteden aan het begin van het volgende schooljaar en vakantie werk om dat schooljaar te bekostigen. Ook is het een feit dat in sommige delen van het land de scholen beginnen op de 23e van augustus (let erop... dit is voor 1 september) en er waarschijnlijk mensen zijn die dus weer met de dagelijkse sleur kunnen beginnen.
Misschien kunnen we beter denken aan een datum waarop mensen naar alle waarschijlijkheid minder te doen hebben, eind september lijkt mij de eerst mogelijke optie... _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Tlomas Tlodas Duister als de Nacht
Joined: 04 Feb 2002 Posts: 60 Location: De straten van Raganorck
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 4:59 pm Post subject: |
|
|
Door Samara en haar intriges ben ik weer min of meer terug naar Raganorck gesleurd. Er is dus een kans dat ik de komende paar maanden af en toe iets post. Ik denk niet dat ik toe zal komen aan roleplayen, maar als een Ragadag op een gunstig moment valt, ben ik misschien weer eens van de partij.
Uw aller stadsgek,
Tlomas. _________________ Alle woorden bevatten wijsheid |
|
Back to top |
|
|
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
Posted: Wed Aug 25, 2004 10:58 pm Post subject: ^^ |
|
|
Ik ken jij, jij bent lange kerel met bordje op ragadag 1.0!
*clinged aan been* All hail lange kerel met bordje! de one who has....het bordje omhoog gehouden! Naja, het papiertje dan |
|
Back to top |
|
|
Terra Lunivell Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:16 pm Post subject: |
|
|
*geeft jot klopje op hoofd* komt goed hoor muffers ^_^
Hehehe euh hallo Gij die blijkbaar Lange Kerel Met Bordje zijt XD mja _________________ Aardgebonden |
|
Back to top |
|
|
Tlomas Tlodas Duister als de Nacht
Joined: 04 Feb 2002 Posts: 60 Location: De straten van Raganorck
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:20 pm Post subject: |
|
|
Tja, dat lang zijn, daar kan ik weinig aan doen. Maar dat bordje heb ik niet iedere dag bij me, hoor _________________ Alle woorden bevatten wijsheid |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 4:31 pm Post subject: |
|
|
Als ik het me goed herinner was dat een terplekke geïmproviseerd bordje. Heel handig voor een notoire laatkomer als ik om het groepje Raganorckers tussen de menigte te herkennen.
Ragadag in september is voor mij i.i.g. onhaalbaar.. ben alle weekenden t/m weekend van 2 oktober bezet... _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:12 pm Post subject: |
|
|
Dan zal ragadag onherroepelijk het weekend van de 9e oktober worden vrees ik... of was er dan ook alweer iets? Hmmm, geloof van niet... maar aaaargh. m`n planning, waar is m`n planning? Ja, dat voddige blaadje vol data... |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 2:41 pm Post subject: |
|
|
Ik kan dat weekend niet, zit dan in een toneelboerderij in de achterhoek |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Sep 19, 2004 1:01 pm Post subject: |
|
|
Iemand suggesties voor een andere datum? |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Mon Sep 20, 2004 4:13 pm Post subject: |
|
|
Nuja aangezien je zelf de datum overhoop geschopt hebt, mag je ook gelijk een nieuw voorstel doen. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 3:27 pm Post subject: |
|
|
Tralala... eh... morgen?
Nee, ik weet het niet hoor.
Misschien de week erna?
Dan vier ik ook een beetje mijn verjaardag = taart |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 7:52 pm Post subject: |
|
|
Ho, en da datum van dit heugelijke taart urm verjaardagsfestijn?
Je woont toch praktisch om de hoek, verbaasd me dat we elkaar niet vaker tegenkomen... |
|
Back to top |
|
|
|