Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ragadag v3.0 & de Ragashirts (DISCUSSIE)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:44 pm    Post subject: Reply with quote

*ziet een Eva voor zich die klanten van de Albert Heijn afbekt* Laughing Maak je dan fotoows? Cool

En wat betreft enge Raganorckers en ouders die overtuigt moeten worden dat ze niet bijten (niet erg hard in ieder geval) Ik zou graag helpen... o_O Maar helaas heb ik ongeveer hetzelfde probleem in het extreem Crying or Very sad *wails*

Maareh... goed o_O *twitch* Ik wens gij er iig succes mee... Kweet hoe vervelend et kan zijn Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
luie gashyr
Guest





PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:51 pm    Post subject: Reply with quote

de trein voor zo'n klein eindje? ik klap 1 keer met mijn vleugels en ik ben er Razz
Back to top
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Yay, mensen die weten hoe ik me voel. Supermarkt werken is heel irritant. Mensen mogen jij wel uitkafferen maar jij hun niet. Vet oneerlijk dus! Ik wil gewoon lekker uitschieten als mensen zich weer eens druk maken om 20 cent te veel. Iets met GRRRR. Stelletje gierige geldwolven -kotst de maatschappij uit- Zoo.. Dat ook weer even uit mn systeem ^-^

Arme Jenny ;_; -knuffel- Komt wel goed hoor. Jou ouders laten je gewoon gaan. Je komt bij ons slapen en dat er toevallig 15 andere mensen zijn, tja dat wisten wij ook niet van te voren he Wink

En natuurlijk wil ik helpen met avatars -knuffel- Neutral Zeg maar wat je wil en zorg maar voor een plaatje ^-^ Als voorbeeld. Ik heb die van mijzelf en die van Elia gemaakt ^-^
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 5:06 pm    Post subject: Reply with quote

Oke mensen met Avatar problemen kunnen dus bij Marin aankloppen das mooi.

Er zijn over msn wat besprekingen geweest en ik ben tot een voorlopige datum gekomen namelijk 1 mei. Voor de mensen die het willen weten 1 mei is de eerste zaterdag van de mei vakantie dus scholieren zijn gewoon vrij (de vrijdag ervoor ook Wink).

Willen de mensen die willen komen ff kijken of deze datum ze schikt. Onze gastvrouwen (Marin en Elia) moeten toestemming aan hun vader vragen en daarvoor is het handig om te weten hoeveel mensen zouden komen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 6:03 pm    Post subject: Reply with quote

Klap ns met je vleugels, Gashyr!

Arreme Jenny... ik weet helemaal hoe je je voelt (althans, dat denk ik). Een meisje in een gouden kooi, helemaal naar der zin (dat zou zo moeten zijn, ja) Beschermd tegen alle ongemakken van de buitenwereld. Zo wordt je toch ook nooit groot? (Ik bedoel geestelijk hè, ik ben alles behalve klein. Een kleine 1.75)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 6:08 pm    Post subject: Dienstmededeling Reply with quote

Omdat deze draad wat aan overzichelijkheid aan het inboeten is, heb ik er voor Ragadag v3.0 twee draden bijgemaakt, om de boel wat overzichtelijker te houden. Dit zijn de drie draden en hun doel:


- Discussieren over Ragadag v3.0 (bijv. activiteiten, samen reizen & nonsens): de draad "Ragadag v3.0 & de Ragashirts (DISCUSSIE)"
- Aanmelden voor Ragadag v3.0: de draad "Ragadag v3.0 (AANMELDEN)"
- Feiten over datum, deelnemers, locatie, etc. overzichtelijk op een rijtje: de draad "Ragadag v3.0 (FEITEN)"
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 6:21 pm    Post subject: o_O Reply with quote

Luupje Luupje Luupje Luupje. Wat ben je toch weer ontzettend overzichterlijk bezig. Ik ben trots hoor. Wat ouders betreft, lijken die van mij wel een beetje op die van Marin Smile
Ik wil best mee komen om je ouder eens een trap ond- ik bedoel om eens een goed gesprek met je ouders te voeren. Maar ik weet niet hoeveel waarde ze hechtte aan een gesootde zeventien jarige ( ik kan vliegen, ECHT!)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 7:17 pm    Post subject: Reply with quote

Inderdaad. Zoveel overzicht. Ik krijg het er een beetje benauwd van -hapt naar adem- Goed hoor -pats- Good boy Shocked

Maar goed, even als verduidelijking. Als ik mn paps on toestemming ga vragen (had van Robert al begrepen dat ik het moet doen. JE WORDT BEDANKT ELIA! GRR) is dat zeg maar wel definitief. Er kan dan geen sprake meer zijn van het veranderen van datum of aantal deelnemers. Anders kunnen we het geheid op onze buik schrijven. Een beetje overzicht is dus wel handig Wink

En ja, avatar problemen breng ze maar hier? Marin tot uw dienst. Ik wordt het liefst betaalt in -knuffel- maar geld mag ook Wink

Hihi
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

heheh ik heb zelfs mn lengte nie mee: iets met: 1.68 o_O

*knuffelt in het rond* ^_^
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Uriel wrote:
Hmmm ik denk dat je zeker indruk maakt door als bruid te verschijnen bij mijn ouders, al zal het wel enorm veel vraagtekens oproepen en aanleiding geven tot extreme roddels in dorp en wijde omgeving. Smile


Joh, ik heb als strippende bruid achter het stadhuis in Utrecht gestaan, alsof mensen nog wat over mij te roddelen hebben Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 5:33 pm    Post subject: Reply with quote

klinkt boeiend... maarja als het boeiend is dan loop ik het geheid mis en lees ik het jaren na dato in de notulen terwijl ik me over stoffige boekrollen heenbuig en tracht het handschrift te ontcijferen en papiersneden te voorkomen. Tja het leven van een historicus in spe gaat niet over rozen.

1 mei... urgh... kan niet. Is het weekend voordat MZND.com gespeeld gaat worden en aangezien ik dat (co-) regisseer moet ik dat weekend vrij houden voor uitvoerige repetitie.
Back to top
View user's profile Send private message
luie draak
Guest





PostPosted: Thu Mar 18, 2004 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

uriel, ik heb uw avatar eventjes gefixed hoor! dus betaal die afszetters niets!




(Gashyr, je hebt een account, log in en gebruik deze s.v.p.. Alvast bedankt -=Lupijn=-)
Back to top
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 8:01 pm    Post subject: Reply with quote

Bedankt hoor Shocked Daar gaan mijn zaken ;_;

Bij de weg, ik zit me hier even helemaal dood te ergeren aan MSN! Log nou gewoon in!!!
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 8:44 pm    Post subject: Reply with quote

Me have icon too, thanks to Eva-muffin!! Smile *huggles Eva/Marin*

kan nog veranderen maar dit is er iig Smile Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Thu Mar 18, 2004 8:57 pm    Post subject: Reply with quote

en onderschriftje...

Leute, we zijn productief vandaag o_O Neutral

alsie et doet o_O
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group