Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ragadag v3.0 & de Ragashirts (DISCUSSIE)
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sun Mar 14, 2004 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

speciaal voor uriel op mijn eigen slome tripod FTP:

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Mar 15, 2004 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Mededeling uit vliegveld in Napels:

Ik wil komen!!!

Ja Beste Ouders, Wie Had Dat Gedacht? Ik Ben Zelfstandig!

-rent naar mama als het grote boze vliegtuig aan komt vliegen-

Hm... van mijn oma moet ik altijd woorden veranderen, hoe klinkt dit?
"Ik Ga Komen!"
Wow... gewelidig...
BijTheWeg... ik ben helemaal stapelgek op strijken (althans, dat was ik, poppenkleertjes enzo...) dus dat zit wel knor. Strijken kan ik zelfs beter dan met de compie omgaan. Een avatar, sinds gisteren wist ik niet eens dat zo'n beest bestond. Maar nu even de Grote Boze Vraag tussendoor; waar kan je die halen, die avatarbeesten? Met mijn grandioze intelligentie kan ik dat natuurlijk prima zelf uitvissen (lees; ik heb een negatief IQ), dus wil ik een instructie. Goed, wie kan er even een goed woordje bij mijn ouders dumpen, hoe aardig jullie zijn en dat ze mijn leven aan jullie kunnen toevertrouwen enzo. Vrijwilligers?

Verklaring dat ik op het vliegveld van Napels ben:
Ben een weekendje met mijn opa naar Pompeii geweest. Echt GranDieOos... En wat een ***** verkeer zeg! Whiej, daar is Amsterdam leeg bij. Vervelend land, het enige wat er goed aan is, is de temperatuur en de Gratis Af Te Halen Knappe Jongens...

Verklaring dat ik op het vliegveld van Napels op internet zit:
Mijn opa heeft zo'n Vodafone-ding waarmee je op internet kan. Joep mag weten hoe dat werkt.


OPROEP:

WILLEN ALLE MENSEN DIE EEN GOED WOORDJE VOOR LEANA WILLEN DOEN ZICH MELDEN?
IK HERHAAL; WILLEN ALLE MENSEN DIE EEN GOED WOORDJE VOOR LEANA WILLEN DOEN ZICH MELDEN?
Dank u voor uw aandacht.

Dit Is Het Einde...

(van dit bericht)

Knuffels (of je nou wilt of niet),

van mij (en ik ben dus Leana die bij sommigen bekend staat als Els)

P.S. Als je naar het Nationaal Archeologisch Museum wil gaan, neem dan campingstoeltjes mee. Je krijgt supervermoeide benen van dat geschufel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Mon Mar 15, 2004 3:04 pm    Post subject: Reply with quote

uhm robert meldt zich voor het goede woordje
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
gashy
Guest





PostPosted: Mon Mar 15, 2004 3:19 pm    Post subject: Reply with quote

als ik ook naar de ragadag ga wil ik best een keertje langskomen zodat je ouders kunnen zien dat er tenminste 1 betrouwbaar persoon meegaat, je woont toch nog steeds ergens in twello?
Back to top
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 3:50 pm    Post subject: Reply with quote

Gashyr, neem ik aan?
Nee, ik woon in de buurt van Deventer, in de lieftallige (en vreselijk saaie) gemeente Olst-Wijhe. O, wat ben ik weer vreselijk geetailleerd. Je mag me opzoeken, als je zin hebt, maar pas op; ik bijt en mijn moeder heeft ook vaak last van dat soort acties...

Robert: Hartstike bedankt!!! -knuffelt Robert plat-

BijDeWeg, ik ben inmiddels in Nederland (wow, wie had dat gedacht?), heb het vreselijk druk (daarom ga ik ook uitgebreid internetten) en ben absoluut niet van plan om voor leuk en aardig meisje te spelen, je weet wel, buren en andere niet-geliefde (netjes gezegd) personen uit je buurt vriendelijk gedag te zeggen en lief te glimlachen. Ik snap ook niet waarom ik dat dan wel doe...
Hoe Gestoord Kan Je Leraar Engels Bezig Zijn?
Als je twee uur Engels op een dag hebt en de leraar van dat vak een actie heeft dat iedereen naar alle voobijgangers moet zwaaien, je vriendinnen achter je vreselijk zitten te roddelen en degene die naast je zit je geodriehoek ondersmeert met lijm, is het dan vreemd dat je spontaan naar een zesde-klasser toeloopt (en wel de vriend van die andere o-zo-knappe zesde-klasser die je vriendinnen echt drie keer niks vinden) en zijn naam vraagt? (Het antwoord was trouwens iets wat op Dick of Dirk moest lijken).

Ik Heb Me Beklaagt, Dank U Voor Uw Aandacht. -kijkt naar iedereen die ongeïnteresseerd op de stoel hangt-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 4:52 pm    Post subject: o_O Reply with quote

juist.

*geeft Els een koekje en blaast Robert weer op*

Goed. Verder alles ok? Razz IK vond je verhaal erg interessant, al moet je het me maar vergeven dat ik in een deuk heb gelegen. Wist je trouwens dat als je een vulpen in de warme chocolade melk steekt dat er dan inkt in komt? En dat je je hoofd niet te hard op je schrift moet slaan omdat dat eigenlijk gewoon net zo hard aankomt aan de tafel?

Nou nu wel Razz
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

*knaagt op het koekje en probeert het door te bijten*

Ik zal zeker een van mijn vele vulpennen (waarschijnlijk die met de roze inkt, want daar heb ik nog genoeg van) in de chocolademelk dopen. Ik heb namelijk een hele verzameling vulpenvullingen. Mijn chocolademelk is roze!!! (Ik weet echt heel erg goed dat roze ontzettend met een S is, maar dat vind ik gewoon niet leuk klinken).
Dat tweede heb ik al geprobeerd, als je dat doet zie je er net zo stom uit als wanneer je tegen een van de dikke palen in de aula oploopt terwijl je naar die Speciale Zesde-Klasser kijkt. Erg vervelend. Ik probeer het allemaal uit, maar goed.
Wat ook erg leuk is, is mensen namen geven. Je krijgt er wel wat vijanden van (als je, zoals mijn dubbeldwarsgestoorde vriendin, meedeeld aan een roodharige krullebol dat hij Broertje van Roodharige Krullebol heet) maar het is erg grappig. Het Dirkgeval heet namelijk Koeneef en de Speciale Zesde-Klasser heet Broer van Koeneef.

Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling om je in een deuk te laten liggen, het was allemaal HEEL serieus bedoeld. Ik heb trouwens ook om het verhaal van Chris (Uriel, voor degene die dat nog niet doorheeft) helemaal krom gelegen...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

Ik wil ook best een goed woordje doen bij één of ander oudermachtspersoon, maar ik ben-wel-een-beetje-verlegen (belachelijk hè op deze leeftijd? Embarassed ) Voor diplomatieke onderhandelingen heb ik nog wel een mantelpak liggen. Ik kan ook in Sissi-jurk komen. Of als bruid. Wat het meeste indruk op je ouders maakt. Je zegt het maar. Ik ben gek op verkleden. Mijn ouders waren trouwens ook altijd van die anti-internetfreaks. Toen ik op een gegeven moment zo'n stupide internetgeliefde aan de haak sloeg was het van de ene op de andere dag afgelopen met het wantrouwen, ineens vonden ze dat hele internetgebeuren interessant. Zo krankzinnig, ik heb het nooit begrepen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 7:05 pm    Post subject: Reply with quote

Hm... daar hebben mijn parentes dus geen last van (sorry, ik ben vandaag een beetje in-to Latijn, weet je wel). Maar toen ik vroeg of ik naar de eerste Ragadag mocht, zeiden ze dat ze erover zouden denken. Toen ik drie dagen later er weer naar vroeg, antwoordde mijn moeder een heel vaag 'nee'. Waarschijnlijk omdat ze vond dat jullie eng waren. Tweede Ragadag was ook al een mislukking, omdat ik het dit keer niet heb gevraagd. Ik had niet genoeg 'steun' (al had ik wel veel aan je steunende mail, Samara! Niet dat ik het zou laten lezen aan mijn ouders, nee dank je).

Verkleden, ojee... een verslaving. Vroeger bracht ik al mijn vrije dagen door in een of andere rok met nogwat, wat een Middeleeuws kledingstuk moest voorstellen. Ik was echt helemaal verslaafd aan dat Ot en Sien boekje, ik kende het bijna uit mijn hoofd. Karin, dat was een mevrouw die kleding voor mij maakte. Ze maakte van die 'Schort-jurken', dat waren jurken die uit de prehistorie stamden en waar ik echt helemaal verknocht aan was.
Ik was (en ben nog steeds) verslaafd aan toneelstukjes maken, alleen wilden de personen die ik inzette (lees: ik dwong ze mee te doen) niet meewerken. Zo had (en heb ik nog steeds) van die acties dat ik plotseling de hele verkleedkist in mijn kamer kieper en alles in de kast verstop (niemand mag natuurlijk weten dat ik me uiterst enhousiast verkleed) en dan blijf ik tot 's avonds twaalf uur me verkleden. De laatste tijd heb ik last van een Romeinse tick, al was het toen Pirates of de Carribean uitkwam een piratentick. Ik ontwerp nog steeds piraten en ben nu begonnen aan een collectie Romeinse meisjes (ik heb nog maar een bladzijde waar slechts kromme schetsen op staan).
Ik Ben Dus Eigenlijk Gewoon Verschikkelijk Maf.

En als ik mag komen op Ragadag versie 3.0, moet je wel uitkijken (ik heb het tegen iedereen), want ik bijt. Broertje van Rode Krullebol geloofde dat niet, ik maakte aanstalte om hem op te eten maar heb mijn actie gestaakt, wegens het gevaar van voedselvergiftiging...

BijDeWeg, Uriel... ik heb je stukje over dat postbodegedoe met de Ikea-gids gekopiëerd voor wat huiswerk van Nederlands. We moesten een brief schrijven en ja... ik denk dat je het wel begrijpt. Het lukt alleen niet, bestonden er nou maar geen Speciale Zesde-Klassers met de bijnaam Broer van Koeneef...

Ik ben niet verlegen en ik denk dat het het beste is dat je verkleed gaat als jezelf, Samara...

*knuffelt Samara net niet helemaal plat*

Is het gezond als je droomt dat je vriendin haar haar aan het kammen is en tegelijkertijd je los probeert te trekken uit een omhelzing van de verschrikkelijkste jongen van de klas? Ik denk het niet...

Knuffels van Els.

P.S. Mocht het zo zijn dat dit bericht grappig overkomt, het is absoluut niet mijn bedoeling om grappig te zijn, ik bedoel dit volkomen serieus.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Mar 16, 2004 9:20 pm    Post subject: Reply with quote

twello is net zo'n boerengat en ligt ook tegen deventer aan. anyways, voor mij is het zeker niet meer dan een klein uurtje met de fiets, ik weet niet, ik dacht dat je ouders het misschien wel prettig zouden vinden om in real life kennis met zo'n enge raganorcker te maken voordat ze hun lieve kleine dochtertje laten gaan? maar ik weet zelf nog niet zeker of ik wel ga hoor..
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Dank voor het plaatje... en hoe krijg ik die nu weer als avatar ingesteld? Hmmmm eens even neuzen...

Ouders, ha ik ben goed met ouders Smile

Hmmm ik denk dat je zeker indruk maakt door als bruid te verschijnen bij mijn ouders, al zal het wel enorm veel vraagtekens oproepen en aanleiding geven tot extreme roddels in dorp en wijde omgeving. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Cool Cool Cool

Hij heeft alleen een nogal asociaal grote afmeting. Hoe krijg je die nu weer gereduceerd? sigh... computers...
Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 3:08 pm    Post subject: Reply with quote

Oké, even de vrijwilligers op een rijtje:

Robert
Gashyr
Samara
Uriel (dat zei je toch, hè?)
(Ik hou van jullie!!! Ook wel erg naief, hè? Om te houden van enge Raganorckers?)

Enne... Gashyr, je kan met de trein naar Olst. Als de machinist zegt "Olst, station Olst" Dan ben je er. Ik kan je makkelijk komen ophalen, want ik heb een nieuwe fiets (ja mensen, al twee maanden) en iedereen kan achterop, al sta ik dat bij sommige mensen niet toe. Oja, je woont toch in Deventer? Da's namelijk wel een makkelijke treinverbinding.
Het lijkt me trouwens wel vette lol om zomaar voor de neus van mijn pappie en mammie te staan met een enge Raganorcker... *ligt bij voorbaat al in een deuk* Ik hoop alleen dat ze niet controleren waar ik heb rondgereest op internet, want dan is het geen verassing meer. En ik haat de krant. "De helft van de kinderen die CHATTEN, zijn wel eens lastig gevallen..." En ik Chat niet, dus wat hebben ze te zeuren? Krijg je weer zoon uiterst interessante preek over Hoe Gevaarlijk Het Allemaal Wel Niet Is...

Veel succes met de Avatar, Uriel. Als je hebt uitgevonden hoe je zo'n beest kan laten afslanken, zou je het mij ook willen leren?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 3:13 pm    Post subject: Reply with quote

Ouders ja.. -zucht- Nu heb ik zelf niet zo'n probleem met mn ouders. Ze zijn vrij makkelijk (en godzijdank ben ik al 19. Ze kunnen me dus wel wat verbieden maar niet veel meer ^-~) Maar goed, ik heb dus wel vrienden die wat... erm... beperkingen kennen en alleen daar uit kan ik al afleiden dat het behoorlijk wat frustraties te weeg kan brengen. Ik leef met je mee -knuffel-

Helaas ben ik niet zo'n 'personen' mensen -zucht- En dat voor iemand die in een supermarkt werkt. Wilt u er zegels bij? (Grrr durf eens nee te zeggen klojo en als je nog een keer gaat zeiken over het wisselgild krijg je een knal) Maar als je denkt dat ik kan helpen dat zeg je het maar. Een telefoontje kan ik nog wel aan en een bezoekje moet ook wel lukken ^-^ Maar misschien werk ik juist wel averechts....

Even iets anders. Ik ben een meester in het afslanken... van plaatjes dan Wink Als er hulp er nog hulp nodig is, bied ik me aan om te helpen zeg maar Razz
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Mar 17, 2004 4:16 pm    Post subject: Reply with quote

Marin, je bent een schat! Zou je me alsjeblieft willen helpen met die klere... ik bedoel natuurlijk prachtige avatars?

En over die supermarkt; en natuurlijk vriendelijk blijven glimlachen (terwijl je in feite al je tanden laat zien voor het geval dat...), dat ken ik. Het is ook heel grappig om naar van die oude vandagen die in je buurt wonen te glimlachen, om vervolgens de persoon die erachter loopt bang te maken met je uiterst puntige hoektanden...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group