Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ragadag v3.0 & de Ragashirts (DISCUSSIE)
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Mon Mar 08, 2004 9:44 pm    Post subject: Ragadag v3.0 & de Ragashirts (DISCUSSIE) Reply with quote

Tja uhm hallo mensen.

Ik dacht zo maar eens na te denken over de nieuwe ragadag (ik heb begrepen dat een datum prikken de vorige keer nog een hele kluif was) want mij leek de zomervakantie een mooi tijdstip om dit te doen.

Verder ben ik afgelopen week bezig geweest met het maken van een Ragashirt omdat het me wel een leuk idee leek dat iedereen die dan komt er dan eentje krijgt.

Ik heb al 1 shirt gemaakt om het ff uit te testen.
zie hier: http://www.deadly.Dood-teddybears.com/images/Robert.jpg mij in mijn ragashirt (let niet op mijn wat aparte blik a.u.b., het gaat om het shirt)

de achterkant word tot nu toe gevult met de namen van alle aanwezigen met hun avatar.


Mocht iemand suggesties hebben over andere dingen die op het shirt kunnen post het hieronder zou ik zeggen. Ik sta open voor suggesties

En laten we ieders vakantie roosters eens vergelijken of we een mooie datum kunnen vinden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Guest






PostPosted: Mon Mar 08, 2004 10:02 pm    Post subject: Reply with quote

:O je hebt de warcraft boardgame! *jaloers*



(Wie-je-ook-bent, wil je de volgende keer inloggen s.v.p.? Alvast bedankt -=Lupijn=-)
Back to top
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Mon Mar 08, 2004 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

*let toch weer op de aparte blik* Mooi shirt hoor koekje

Ik stel toch voor dat je het hoofd er af haalt Laughing
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Mar 08, 2004 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Geweldig mooi shirt, mooie kast (ik heb dezelfde Wink )!

Wat betreft de datum voor Ragadag V3.0 is de zomervakantie nog veel te ver weg, het mag best veel eerder... Een datum en locatie prikken was vorige keer inderdaad moeilijk, er waren wel veel voorstellen, maar de knoop werd maar niet doorgehakt. Uiteindelijk is er gewoon iets geprikt.

Ik stel voor dat er deze keer een poll wordt gemaakt met datumvoorstellen, bijvoorbeeld op een zaterdag of in de mei-vakantie. Over de locatie had ik al eens vage geruchten gehoord op de vorige raga-dag...
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 6:34 am    Post subject: Reply with quote

Ha de ragadag een stuk eerder lijkt mij ook een mooi idee maar sommigen (ik ondere andere) hebben een eindexamen om ons druk over te maken.

En wat dat hoofd betreft. hou het asltublieft op zijn plek. Ik weet dat het niet zo mooi is maar ik heb het gevoel dat ik het nog nodig zal hebben
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:39 am    Post subject: Reply with quote

Joh dat hoofd is toch prima. Mensenkinderen wat een vleeskeuring weer zeg. IK VIND HET EEN PRIMA HOOFD. En het shirt is ook mooi. Heb je dat trouwens laten drukken of is dit speldwerk van een papierprintje op een zwart shirt? Als vertegenwoordiger van het vrouwelijk ras dat zelf nooit in t-shirts past heb ik al gezeurd om spaghettibandjesshirts Razz En een webwinkel om ook Raganorck paraplu's te verkopen.

Is dat een Ikeakast trouwens?

Oh en ik ben absoluut voor een nieuwe Ragadag! Eén dag is toch wel vrij te houden in het eindexamenfestijn? Ik ben een dag voor mijn eerste examen zelfs naar een concert geweest, geen betere manier om vol goede moed te beginnen! Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:48 am    Post subject: Reply with quote

dat was ik dus :S mijn computer heeft blijkbaar zomaar alle cookies verwijdert Sad sorry
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:50 am    Post subject: Reply with quote

Ik kan eigenlijk... altijd wel. Mijn school carriere is niet bestaand en mijn werk carriere (cassiere bij de AH ><) wil ik wel een dagje overslaan.. GRAAG

En Muts, ik zal je hoofd er wel op laten staan hoor ^-^ Behalve als je me weer eens gaat irriteren dan heb ik een dreigementje achter de hand Laughing
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:52 am    Post subject: Reply with quote

Yaaaaaaa Robert mooi shirt heb! ^_^ (maar dat had ik al gezegd)


En niks mis met Hoofd. Hoofd is handig. Hoofd is goed. *pats Robert's head* o_O Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Guest






PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:56 am    Post subject: Reply with quote

Uhm ik heb het shirt gemaakt door middel van t-shirt transfer paper, ik heb het erop gestreken dus geen speltjes of andere troep

Als mijn geheugen mij niet in de steek heeft gelaten dan is de kast inderdaad een ikeakast.


uhm een dag voor de zomer vakantie moet ook wel lukken denk ik, (ik kan wel een dag vrijmaken) maar misschien hebben anderen daar meer moeite mee (noemt geen namen).

Verder dus aparte vrouwen kleding? Das een goede suggestie. Ik denk dat als iedereen zijn zegje gedaan heeft. iedereen ff zijn kledingmaat ff moet doorgeven dan kan je er meteen bijzetten wat voor soort kleding je het logo op wil hebben^^. (ik zie me al in die winkel staan, "ja naveltruitjes" :S)
Back to top
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 9:58 am    Post subject: Reply with quote

ja dat was ik dus, beetje chaos in het aanmeldings systeem
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Marin Favonius
Duister als de Nacht


Joined: 23 Feb 2004
Posts: 57
Location: Overal en nergens

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 10:02 am    Post subject: Reply with quote

Naveltruitje, met mijn buik -snort- Nee, ik hou het gewoon op een t-shirt denk ik. Overigens, ik begreep van Jot dat je moeder het er had opgestreken. Give credit where credit is due brother
_________________
Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter

Mijn gids, lief, mentor, vader

De Wind
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Nou als je zo ver gaat doe dan maar gelijk Raganorck jarretels Aaaah?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Robert
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Feb 2004
Posts: 27
Location: Lelystad

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

ik verricht wonderen geen wereld wonder onthoud dat wel he.

En die aanmelding storing krijg ik de zenuwen van, (iets met er staat 100 keer dezelfde post van mij)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 5:18 pm    Post subject: 100 x zelfde posts Reply with quote

Het is druk moderaten met jullie in de buurt... vergeten in te loggen, meerdere keren dezelfde posts... enfin, ik heb de boel even bijgewerkt.

Verder hebben de slachtoffers van het examen zoals gewoonlijk een weekje of twee vrij van tevoren, neem ik aan. Die gaan jullie echt niet non-stop doorbrengen met leren... Wat is beter dan een dagje pauze met allerlei gezellige Raganauten..?
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 1 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group