View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 6:30 pm Post subject: o_O |
|
|
Ja, strijken is erg rustgeven, als ik eenmaal ben gestopt met schelden op de niet mee werkende kledingstukken *begint te schuimbekken*
En Robert, je vreet een bezem? Ik bedoel, is dat een soort van uitdaging? |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 6:47 pm Post subject: |
|
|
1 woord: stoomstrijkijzer _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 8:16 pm Post subject: |
|
|
Zo'n hypermodern van alle kanten hyperventilerend ding? Mijn moeder heeft er zo eentje, wow, het is echt een briljant ding. Zelfs als totale huishoudanalfabeet zag ik dat in één oogopslag. |
|
Back to top |
|
|
Gwendelin~ Dwaler
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 8:53 pm Post subject: |
|
|
Ik beschouw me nu toch al lang genoeg lid van Raga om te kunnen komen.
Hoop dat ik welkom ben. |
|
Back to top |
|
|
Marin Favonius Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 9:28 pm Post subject: Re: o_O |
|
|
Elia Sarani wrote: |
En Robert, je vreet een bezem? Ik bedoel, is dat een soort van uitdaging? |
-geeft Jorica een pepper en zout stelletje- Veel succes er mee _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter
Mijn gids, lief, mentor, vader
De Wind |
|
Back to top |
|
|
Robert Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 9:42 pm Post subject: |
|
|
Quote: | ik ben postbode ik zeg je als dat papier mooi en gaaf uit de envelop komt dan vreet ik een bezem |
waarom vatten mensen dat altijd zo letterlijk op
het is gewoon maar een uitdrukking hoor |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 9:56 pm Post subject: |
|
|
oh ik las ergens stoom, daar gaat het papier van flippen dus dat raad ik niet aan zeg maar |
|
Back to top |
|
|
Marin Favonius Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 10:01 pm Post subject: |
|
|
Robert wrote: |
waarom vatten mensen dat altijd zo letterlijk op
het is gewoon maar een uitdrukking hoor |
Nee dat is geen uitdrukking. Toen doe ons nou een lolletje -geeft Robert een bezem- Toe maar, eet hem maar op. Je weet dat je het wil
(Als verontschulding, het is na 11en en ik heb net een super melige avond achter te rug. Daar wordt ik heel flauw van) _________________ Hij leidt me, hij bracht me waar ik nu ben
Hij houd van me, hij troost me wanneer ik verdrietig ben
Hij vertelt me, geheimen en verhalen lang vergeten
Hij geeft om me, zoals een vader geeft om zijn dochter
Mijn gids, lief, mentor, vader
De Wind |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Mar 11, 2004 10:28 pm Post subject: |
|
|
Allereerst hoe meer zielen hoemeer vreugde en verder wou ik ff een preview van de (voorlopige)achterkant van het shirt op de draad zetten
http://eternald.cryptor-child.net/images/Ragashirtachterkant.html
Hier moet nog aangeschaafd worden dus mensen leef je uit
en mensen die geen avatar hebben het zou leuk zijn als die er komen
P.S. die datum en plek staan natuurlijk nog niet vast maar de bedoeling is dat ze op het shirt komen, hetzelfde geval voor de deelnemers |
|
Back to top |
|
|
Terra Lunivell Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Mar 12, 2004 1:46 pm Post subject: |
|
|
Robert Robert Robert Robert
*geeft ook bezem*
ik ben al tijdje bezig met zoeken naar geschikte avatar dus doe komt eraan |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Fri Mar 12, 2004 3:22 pm Post subject: |
|
|
ik ben echt een strijkexpert (insert smiley met een zonnebril)
je kunt de stoomfunctie gewoon uitzetten, of geen water in het ding doen (als het een ouwe is gaat ie dan wel kalk ophoesten |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 5:57 pm Post subject: |
|
|
Nee mijn moeder heeft zo'n echt stoomding, de strijkplank zelf zeg maar de bovenkant wordt helemaal opgeblazen en maakt ontzettend veel herrie en dan ga je er met de bout zoefzoef overheen en het is geheel gestreken. Echt on-ge-lo-fe-lijk Bob!
De achterkant vind ik iets minder mooi van dat shirt. Door al die verschillende icoontjes enzo wordt het een beetje rommelig. Bovendien vind ik het wel mysterieus, alleen die voorkant. Je kan er echt naar kijken en denken: wat is het? Een film? Een band? Een nieuwe vorm van therapie? Tja, en dat vertellen we natuurlijk niet. Door die achterkant zijn we gelijk zo'n internet-groupie toevallig verdwaald in Lelystad |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Mar 13, 2004 6:15 pm Post subject: |
|
|
dat van de achterkant was meer een idee van wat er ongeveer op kon komen, het kan ook zonder avatars bijvoorbeeld of nog wat site art, Het idee erachter was ongeveer zoals je bij concertshirts wel eens ziet: de datum, plaats, bandleden enz. Een lege achterkant lijkt mij wel wat saai |
|
Back to top |
|
|
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 9:38 am Post subject: o_O |
|
|
Samara Jalaya wrote: | Je kan er echt naar kijken en denken: wat is het? Een film? Een band? Een nieuwe vorm van therapie? |
Huh? Ik heb nog nooit naar een shirt met een plaatje erop gekeken en gedacht dat het een nieuwe vorm van therapie is. Misschien dat ze dat dan denken in combinatie met de groep.....
Hmm... ik vond de avatar op de achterkant wel leuk (kan niemand lekker mijn shirt jatten *duwt Eva*) Innyweg, als de heersende mening is dat dta de druk wordt lijken de data mij ook wel leuk. Een kale achterkant is zo....kaal. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun Mar 14, 2004 11:10 am Post subject: |
|
|
Is voor Ragadag 3. Hoopt dat ie kan deze keer. Is voor t-shirt. Is z`n Avatar kwijt.
Had dus een hele mooie avatar met een U met daarin een schrijvend monnikje maar door de verhuizing is die weggeraakt en ik heb de ballen verstand van computers. Kan `m dus ook niet omzetten naar deze site. Kan iemand mij, arme digibeet, instrueren hoe zo een operatie uit te voeren?
Hmmm er was nog iets... wat ik zeggen wou...
Owja, a4 envelop, kartonnetje erachter en versturen met aanvullende dienst. Daarbij helpt het als je een normale a4 brievenbus hebt. Schopt mensen met een mini-bus, want dan moet alles dubbelgevouwen en houdt uw postbode vreselijk op. Schopt ook mensen met een trappenhuis tot in de hemel voordat er een voordeur met brievenbus volgt en schopt ook moeders met kinderwagens die je voor de voeten lopen en weigeren even aan de kant te gaan zodat ik er met m`n superhippe postbode wandelwagentje er langs kan. Goed dat was die frustratie... dan heb ik jullie het hele hondenverhaal nog bespaard deze keer...
Honden zijn alleen leuk als je ikea-gidsen door bussen mag rammen. Hoop herrie aan de andere kant van de voordeur, nog even met de bus klepperen totdat hond zich onder bus bevindt en dan in een vloeiende beweging de Ikea-kilo door de bus duwen... Doodse stilte MoEHAHA
Hey, volgens mij is dit een van de weinige keren dat m`n duistere zijde bovenkomt.... Snel me weer naar het Licht wenden voordat het uit de hand loopt. Ai die eeuwige strijd tegen de duisternis in m`n ziel... |
|
Back to top |
|
|
|