Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Emailadressen invullen in je profiel

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 1:41 pm    Post subject: Emailadressen invullen in je profiel Reply with quote

Even een oproep aan iedereen die geen, of een vals, emailadres heeft ingevuld in zijn profiel: vul alsjeblieft een werkend emailadres in voor al je karakters! Ik weet dat dit forum het je niet echt makkelijk maakt, omdat je voor ieder karakter een apart emailadres in moet vullen, maar momenteel krijg ik de post voor een aantal karakters (Ralvin, Leyla) en die emails lopen op tot vijf à zes per dag! Exclamation

Dank jullie wel!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Terra Lunivell
Duister als de Nacht


Joined: 21 Oct 2003
Posts: 66
Location: Wilde Wouden

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

o_O

sowwiej!

Ralvin is van mij, maar ik weet niet eens meer welk email adres ik voor hem heb ingevuld omdat ik op een gegeven moment geen twee karakters met hetzelfe emailadres kon hebben heb ik maar een paar email adressen erbij gemaakt, omdat ik dacht dat dat geen consequencies zou hebben Surprised

Erm domme ik Exclamation Wat kan ik nu het beste doen dan? Ik nie weet Surprised Het enige emailadres dat ik namelijk gebruik is fingula@hotmail.com o_O

heh... Embarassed
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Het is logisch dat je per emailadres maar één account kan maken, tenminste, ik begrijp de redenering van php wel (en kan ook nergens een optie of code vinden om dat te omzeilen), maar vooral voor onze fanatieke karakter-aanmakers is dit een probleem. Het enige wat ik kan bedenken: via hotmail nieuwe adressen aan maken en die allemaal hun email naar je echte adres laten doorsturen. Een intelligenter oplossing kan ik niet bedenken...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 7:11 pm    Post subject: Reply with quote

Het makkelijkste is gewoon 1 account gebruiken, zoals ik nu met Gashyr doe. Ik vind het wel jammer, maar ik neem aan dat mensen ook niet al hun gratis hotmails die alleen voor zo'n account bestaan regelmatig gaan controleren? en als iemand je nou per ongeluk op zo'n adres mailt met een belangrijke plotbespreking dan houdt het de boel weer zo op.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Feb 29, 2004 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Gebruik in plaats van berichten per email het 'Persoonlijk Bericht' - systeem dat we hebben... In je profiel kan je een optie aanvinken dat er een pop-up schermpje in beeld komt als je een nieuw persoonlijk berichtje hebt...
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 6:00 pm    Post subject: Reply with quote

Terra, wil je alsjeblieft iets doen, ik heb vandaag 10 emailtjes gekregen die voor jouw waren bestemd!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ralvin DelTramos
Duister als de Nacht


Joined: 02 Dec 2003
Posts: 72

PostPosted: Tue Mar 09, 2004 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

aaah sorry >_< *schaamt zich heel diep* Ik snap ook echt de ballen van dit soort dingen... Erm ik heb nu voor Ralvin in het profiel bij emailadres het emailadrs van mn moeder gezet die ik wel regelmatig bekijk en dus ook bestaat.... ik hoop dat dat werkt o_O

Was Ralvin de enige waarmee je problemen had? o_O Aargh t spijt me, ik snap ook echt niks van dit soort spul o_O

Ik hoop dat ik het zo heb opgelost o_O Sad Surprised
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Mar 10, 2004 8:10 am    Post subject: Reply with quote

Prima, dank je wel. Je bent niet de enige hoor, Leyla heeft ook nog steeds geen werkend emailadres ingevuld Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Mar 10, 2004 8:52 pm    Post subject: Reply with quote

Ook in deze profielen ontbreken nog emailadressen:

Via Linwell
Eduward Eyckenbladt
en Leyla dus...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat May 22, 2004 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

Misschien een rare vraag,.. maar is het script wat je gebruikt voor filopsychopeut.nl eigenlijk wel spam beveiligd (en daarmee ook het profiel paginaatje)? Question
Als je je iemeel in een post zet in ieder geval niet... Bij de profielen van ezboard was dit wel...

Het is maar dat ik het weet zodat ik er misschien een alternatief iemeel adres neerzet...
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Tue Aug 24, 2004 4:48 pm    Post subject: Reply with quote

over die emails:

Samara: kan je niet standaard uitzetten dat mensen een emailtje krijgen als er op hun bericht gereplied wordt?
_________________
Alle woorden bevatten wijsheid
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Aug 24, 2004 5:37 pm    Post subject: Reply with quote

Hee Tlomas,

Dat kun je zelf doen door in je "Profiel", bij

"Breng mij standaard op de hoogte van reacties:
Stuurt een email als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst."

kun je "nee" aanklikken.
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group