Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Stoer paard
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Kamer der Letteren
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 8:04 pm    Post subject: Stoer paard Reply with quote

Ik moet het ergens kwijt deze foto... aangezien dit de plek is voor creatieve uitingen....
Sla me maar als ik ondeugend ben...


foto:Ton Eykelenkamp

Edited by: Lunea at: 1/23/04 8:16 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Tue May 06, 2003 5:20 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

mag ik slaan?

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue May 06, 2003 8:11 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Vind je me ondeugend?


opmerkingen gemaakt in het verleden zijn geen garantie voor het niet ontvangen van een terug mep actie

Edited by: Lunea at: 5/6/03 10:14:02 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue May 13, 2003 9:07 am    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

urrr.. moderator? :heilig

Straks gaat ie je nog vragen wat je aan hebt vanavond....

Wel een stoere foto, een stoer paard en niet te vergeten een stoere amazone :applaus

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue May 13, 2003 11:11 am    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

hihi... dank je!:o

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed May 14, 2003 4:55 pm    Post subject: Stoer paard Reply with quote

Wat mij betreft is deze creatieve uitspatting volkomen legaal. Dit is het forum om je creativiteit te botvieren in alle mogelijke opzichten, dus leef u uit!

(ontzettend mooie foto trouwens!)

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed May 14, 2003 8:29 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Ringwraith iemand? (in het paars...)


...maar zeker een mooie foto!




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu May 15, 2003 7:10 am    Post subject: Stoer paard Reply with quote

Nazgul, denk ik? :vrouwe

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu May 15, 2003 10:48 am    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Voer voor discussie... is de nazgul niet dat vogelachtige beest waar de ringwraiths op rijden? Of is het gewoon een andere benaming... ik heb mijn tolkien lexicon niet bij de hand....

en ja..paars! ( die stof was gratis... 15 meter!)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu May 15, 2003 12:33 pm    Post subject: Stoer paard Reply with quote

Ja, paars, waarom niet? Er zijn toch ook wel vrouwelijke Nazgul, die wat modebewuster en eigentijdser door het leven gaan dan hun heren... Hmmm, ik heb dus tot mijn spijt, nog altijd niet meer van Tolkien gelezen dan de eerste 30 pagina's van het Reisgenootschap. Zijn schrijfstijl ligt me niet zo. In de vakantie ga ik het opnieuw proberen.

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu May 15, 2003 1:14 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Probeer dan eens de Hobbit!
Mischien dat dat wat lekkerder leest. hihih modebewuste Nazgul... tjee.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu May 15, 2003 1:43 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Nazgūl is 'Orks' voor ringwraith, ofwel ringgeest in onze wonderschone taal...

En deze heeft duidelijk óf zijn mantel verkeerd gewassen, óf de mantel van zijn zus aangedaan... :D




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu May 15, 2003 6:37 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

**heeft 5 minutjes over**

Nazgūl is niet echt orks, het is de taal van Mordor (de meeste ork-stammen spreken de taal dus en ze zijn verreweg het grootste volk dat de taal beheerst :P)

en ik dacht dat er maar 9 ringeesten bestaan omdat er ook maar 9 menselijke ringen van macht zijn/waren, en dat daar 3 vrouwen bijzaten :P

ok, ik ben een betweter

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri May 16, 2003 7:03 am    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat de ringgeesten specifiek zwarte mantels dragen... ( is dat niet een hollywood uitvinding?) moet toch meer weer eens de boeken erbij pakken...

En Goh...ook 3 vrouwen, tjee

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue May 27, 2003 7:20 pm    Post subject: Re: Stoer paard Reply with quote

Dan staat het idee van de modebewuste Nazgul me nog het meeste aan eigenlijk.

De nieuwe zomercollectie vanaf de vlaktes van Mordor; dit jaar is paars helemaal terug! Verruil ook uw zwarte paard met rode ogen eens voor stoer paard met een vrolijk kleurtje. Zwart is zo passee. Gunther kleermaker te Raganorck; voor de modebewuste Nazgul. :smokin

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Kamer der Letteren All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group