Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wat gebeurt er op dit moment in de stad?!
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 7:59 pm    Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! Reply with quote

In de omschrijving van 'Raad der Wijzen' staat dat ik hier ook informatie kan vinden over de verschillende verhaallijnen.
Ben hier deze week begonnen aan mijn verhaal binnen jullie stadsmuren.
Heb dan ook de vrijmoedigheid genomen om in deze topic de vraag neer te leggen of iemand de hoofdlijnen van de meest recente gebeurtenissen wil voorleggen aan mij (en andere nieuwelingen die de weg naar de stad nog niet hebben gevonden).
De personen binnen de verhaallijnen kan ik opzoeken bij de karakterprofielen (erg handig trouwens).
De details zal ik nog even nalezen, natuurlijk.
Wie voelt zich geroepen om kort en bondig de situatie te omschrijven zoals deze nu is binnen de stadsmuren?
Medarion heeft, van wat ik vluchtig heb gelezen, een grote rol binnen de stadsgeschiedenis, maar deze is niet te vinden in de karakterprofielen en zo kunnen er meer "gaten" zijn voor nieuwkomers die moeilijk in te lopen zijn.

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 8:12 pm    Post subject: Re: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! Reply with quote

Medarion heb ik bewust niet bij de Karakter Profielen gezet,..maar wees niet (on)gerust ;) ..Medarion is maar één verhaallijn die op't moment speelt.

Er zijn drie broers; Valiant Kraakwater(De Waard), Torgal Kraakwater( BotenBouwer) en Medarion Kraakwater( .....:evil .....).
Medarion heeft zijn broers nodig voor een onheilig doel,..hij spreekt over een drie-eenheid. Medarion is een dienaar van een nog onheiliger creatuur wat zich in de Wilde Wouden bevind, "liefkozend" Hare Bedorvenheid genoemd door hem. De verwikkelingen die hier aan vooraf gingen kan je lezen in De Kronieken van Raganorck. ( een geweldige samenvatting van onze eigen Ckeet ;) )


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 9/24/02 10:17:06 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Sep 25, 2002 4:17 am    Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! Reply with quote

Bedoeling is (was in ieder geval) de hele 'geschiedenis' van Raganorck in kaart te brengen, of op zijn minst de verhaallijnen die van belang zijn geworden (zoals de Kerkerdraad "Schaduwgangen" )

De Medariondraad is zeker de meest recentelijke (en grootste) en die houdt de stad al behoorlijk in zijn greep.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Wed Dec 11, 2002 6:02 pm    Post subject: Re: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! Reply with quote

De taverne:
Op het moment bevindt er zich weinig volk in de taverne, komt het omdat het bier op is of door een opeenvolging van vreemde gebeurtenissen die allen met magie te maken hebben, weet ik niet. Ik weet wel dat Echo, Coldrin, Strijder en Faranyell zich in de taverne bevinden. Ze zijn daar beland na de laatste gevechten met de Spinelfen, Coldrin is blind en Strijder (hond) is nog steeds gewond. De anderen zijn gelukkig al van hun verwondingen hersteld.

De Groene Acker (Tien Torens):
Riandros (de vroegere Bardogon) zit achter de nieuwe priester van de Ene god aan, waarom weet enkel ikzelf en ik ga het nog niet verklappen :lol
Hij is daar wel keet aan het schoppen.

Verder weet ik het niet goed. Op het moment zo weinig tijd dat ik enkel mijn verhaallijn volg (waar mijn karakters in voor komen)

Ik denk ook dat er zoveel verschillende verhalen door elkaar heen lopen dat het onmogelijk is om ze allemaal te volgen.

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Dec 11, 2002 8:19 pm    Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! Reply with quote

In Gannon is een zekere Joker gearriveerd die nog wel wat assistentie kan gebruiken. In het Kasteel en daar omheen worden tegelijkertijd de nodige intriges geweeft.

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Fri Dec 13, 2002 10:31 am    Post subject: Aanvulling: Reply with quote

Pepijn is naar maanden afwezigheid ineens terug gekeerd uit het niks, en een groep beruchte jonge criminelen is opgedoken in het duistere kwatier.

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 2:30 pm    Post subject: Re: Aanvulling: Reply with quote

De rector van de Toren der magie en zijn trouwe rechterhand zijn verdwenen. De magisters liggen nu waarschijnlijk overhoop met elkaar ivm de opvolging.

Er zit een slaaf in de kerker van een vermoorde Baron

De hoeve Barnsteen heeft te maken met het uitblijven van de heren

Een broer van een sinds lang vermiste sterrenwichelaar eist opheldering van zaken over het verleden van de Nachtstorms en nog wel meer...

De nieuwe priester van de Ene ligt gewond in herberg de Groene Acker.

De veldslag in de Wilde wouden hebben een jonge magister z`n geheugen doen verliezen en deze bevind zich nu voor de stadswal.

Een woudvester is op zoek naar de Hoeve Barnsteen in de Wilde Wouden.

Een kleermakertje in het Gannon doet goede zaken. :-)

Een wezen is uit de Koude Kerkers gekropen en bevindt zich in Ophelia`s slaapkamer.

Een mysterieuze steen houdt de gemoederen in de Bibliotheek momenteel nogal bezig.

Een syndicaat gericht tegen niet-mensen heeft haar leidsman verloren en een groepje heren van de Hoeve Barnsteen eisen de koningin te spreken.

Ben ik nog iets vergeten? Owja de mededeling dat het allemaal op een of andere wijze met elkaar te maken heeft. :D :D :D :D :D :D :D

Back to top
View user's profile Send private message
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 7:22 pm    Post subject: Re: Aanvulling: Reply with quote

Quote:
De rector van de Toren der magie en zijn trouwe rechterhand zijn verdwenen. De magisters liggen nu waarschijnlijk overhoop met elkaar ivm de opvolging.


wanneer is dat gebeurt? ik kan er niets over vinden

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 11:18 pm    Post subject: Re: Aanvulling: Reply with quote

Tijdje terug. In de tijd dat er een powerplayer overkwam hebben we een IC kunstgreep moeten toepassen om te voorkomen dat hij het hele spel overhoop zou gooien als een gevolg hiervan is de rector van de toren der magie en zijn vice-decaan in een soort trance terecht gekomen om de Raganorck dimensie te kunnen beschermen.

edit: als je de draad wil volgen dan is het "Tien torens: de school der magisters."

Edited by: Uriel at: 3/19/03 12:20:26 am
Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 1:36 pm    Post subject: Re: Aanvulling: Reply with quote

het hele gebeuren heb ik destijds gevolgd, maar tenzij ik ergens overheen heb gelezen is die vice-decaan gewoon in het kantoor van de rector.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 8:58 pm    Post subject: Re: Aanvulling: Reply with quote

Is idd nog niet afgerond... wordt aan gewerkt door Lupijn, meen ik.

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Oct 07, 2004 1:53 pm    Post subject: Reply with quote

Misschien tijd om hier even kort te vermelden hoe de zaken ervoor staan? Wellicht wel handig voor de grote groep nieuwkomers.

Per subforum een alinea over hoe de situatie is, lijkt me erg handig.
Back to top
View user's profile Send private message
Lorna Dane
Verloren en Vergeten


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 50

PostPosted: Fri Oct 08, 2004 9:54 pm    Post subject: Reply with quote

doen zou ik zeggen Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Mon Oct 11, 2004 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Je roept maar als je hulp nodig hebt Uriel, en misschien is het ook handig om draden die niet afgesloten zijn maar eigenlijk niet meer lopen (door afwezigheid van karakters) zo te maken dat de karakters die nog wel actief zijn weer vrij in die draden kunnen komen.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Crimson*Amadea
Guest





PostPosted: Thu Oct 14, 2004 11:08 am    Post subject: Terug van weggeweest Reply with quote

Hoi iedereen,

Het is een hele tijd geleden maar ik ben terug. Ik hoop dat ik het ga bijhouden en heb 1 van mijn oude personages weer opgepakt. Verhaaltje erbij verzonnen wat er in de tussentijd gebeurt is en mezelf maar ingenesteld in het duistere district. M'n bio klopt nog steeds en hoop dat het weer als vanouds gezellig zal zijn.

Groetjes,
Harma
Amadea codename; Crimson van de Scharlaken 5

P.S. oh ja, maar een nieuwe username aangemaakt aangezien ik m'n oude inlog niet meer boven water wist te halen.
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group