View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 7:59 pm Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! |
|
|
In de omschrijving van 'Raad der Wijzen' staat dat ik hier ook informatie kan vinden over de verschillende verhaallijnen. Ben hier deze week begonnen aan mijn verhaal binnen jullie stadsmuren. Heb dan ook de vrijmoedigheid genomen om in deze topic de vraag neer te leggen of iemand de hoofdlijnen van de meest recente gebeurtenissen wil voorleggen aan mij (en andere nieuwelingen die de weg naar de stad nog niet hebben gevonden). De personen binnen de verhaallijnen kan ik opzoeken bij de karakterprofielen (erg handig trouwens). De details zal ik nog even nalezen, natuurlijk. Wie voelt zich geroepen om kort en bondig de situatie te omschrijven zoals deze nu is binnen de stadsmuren? Medarion heeft, van wat ik vluchtig heb gelezen, een grote rol binnen de stadsgeschiedenis, maar deze is niet te vinden in de karakterprofielen en zo kunnen er meer "gaten" zijn voor nieuwkomers die moeilijk in te lopen zijn. |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Wed Sep 25, 2002 4:17 am Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! |
|
|
Bedoeling is (was in ieder geval) de hele 'geschiedenis' van Raganorck in kaart te brengen, of op zijn minst de verhaallijnen die van belang zijn geworden (zoals de Kerkerdraad "Schaduwgangen" )
De Medariondraad is zeker de meest recentelijke (en grootste) en die houdt de stad al behoorlijk in zijn greep.
|
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Wed Dec 11, 2002 8:19 pm Post subject: Wat gebeurt er op dit moment in de stad?! |
|
|
In Gannon is een zekere Joker gearriveerd die nog wel wat assistentie kan gebruiken. In het Kasteel en daar omheen worden tegelijkertijd de nodige intriges geweeft. ~ Samara |
|
Back to top |
|
|
TheDarklord2003 Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Dec 13, 2002 10:31 am Post subject: Aanvulling: |
|
|
Pepijn is naar maanden afwezigheid ineens terug gekeerd uit het niks, en een groep beruchte jonge criminelen is opgedoken in het duistere kwatier. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
de Zwaardmeester Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Mar 17, 2003 7:22 pm Post subject: Re: Aanvulling: |
|
|
Quote: De rector van de Toren der magie en zijn trouwe rechterhand zijn verdwenen. De magisters liggen nu waarschijnlijk overhoop met elkaar ivm de opvolging.
wanneer is dat gebeurt? ik kan er niets over vinden |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Tue Mar 18, 2003 11:18 pm Post subject: Re: Aanvulling: |
|
|
Tijdje terug. In de tijd dat er een powerplayer overkwam hebben we een IC kunstgreep moeten toepassen om te voorkomen dat hij het hele spel overhoop zou gooien als een gevolg hiervan is de rector van de toren der magie en zijn vice-decaan in een soort trance terecht gekomen om de Raganorck dimensie te kunnen beschermen.
edit: als je de draad wil volgen dan is het "Tien torens: de school der magisters." Edited by: Uriel at: 3/19/03 12:20:26 am
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Wed Mar 19, 2003 1:36 pm Post subject: Re: Aanvulling: |
|
|
het hele gebeuren heb ik destijds gevolgd, maar tenzij ik ergens overheen heb gelezen is die vice-decaan gewoon in het kantoor van de rector. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Thu Mar 20, 2003 8:58 pm Post subject: Re: Aanvulling: |
|
|
Is idd nog niet afgerond... wordt aan gewerkt door Lupijn, meen ik. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:53 pm Post subject: |
|
|
Misschien tijd om hier even kort te vermelden hoe de zaken ervoor staan? Wellicht wel handig voor de grote groep nieuwkomers.
Per subforum een alinea over hoe de situatie is, lijkt me erg handig. |
|
Back to top |
|
|
Lorna Dane Verloren en Vergeten
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 9:54 pm Post subject: |
|
|
doen zou ik zeggen |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Mon Oct 11, 2004 12:27 pm Post subject: |
|
|
Je roept maar als je hulp nodig hebt Uriel, en misschien is het ook handig om draden die niet afgesloten zijn maar eigenlijk niet meer lopen (door afwezigheid van karakters) zo te maken dat de karakters die nog wel actief zijn weer vrij in die draden kunnen komen. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Crimson*Amadea Guest
|
Posted: Thu Oct 14, 2004 11:08 am Post subject: Terug van weggeweest |
|
|
Hoi iedereen,
Het is een hele tijd geleden maar ik ben terug. Ik hoop dat ik het ga bijhouden en heb 1 van mijn oude personages weer opgepakt. Verhaaltje erbij verzonnen wat er in de tussentijd gebeurt is en mezelf maar ingenesteld in het duistere district. M'n bio klopt nog steeds en hoop dat het weer als vanouds gezellig zal zijn.
Groetjes,
Harma
Amadea codename; Crimson van de Scharlaken 5
P.S. oh ja, maar een nieuwe username aangemaakt aangezien ik m'n oude inlog niet meer boven water wist te halen. |
|
Back to top |
|
|
|