View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Mon Sep 23, 2002 8:13 pm Post subject: Re: Scout?......niet liever Schout? |
|
|
geen schout dus, maar verkenner ajb |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 1:54 pm Post subject: teiteltjes :) |
|
|
voor massarhe nog steeds "De Eenhoornige" en voor Nara Bleombladt was 't geloof ik "Kruidelf" |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 5:22 pm Post subject: Re: teiteltjes :) |
|
|
Ik vind Magsich Kunstenaar ook wel erg mooi Mirk!
Bedankt Voor mijn titeltjes trouwens...hoe Lunea aan duister als de nacht komt wil ik niet eens weten....maar nu is ze halfork, simpel en eenvoudig net zoals zij.
Is het veel moeite om dapperdier met een kleine letter te schrijven? ( Ben niet een beetje een mierennneuker!). |
|
Back to top |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 5:38 pm Post subject: Re: teiteltjes :) |
|
|
Ik vraag me eigenlijk af of het wel goed is dat iedereen voor al zijn verschillende karakters een nieuwe login gebruikt. Hierdoor lijkt het voor buitenstaanders dat het een grotere (misschien onbereikbaardere) groep is. Voor de spelers zelf (geldt toch voor mij) is het soms ook vervelend omdat je dan niet weet wie wie is. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 5:54 pm Post subject: tja |
|
|
Ik zat daar ook over te dubben Coldrin, maar het is ook heel onduidelijk als 1 naam met verschillende characters speelt, aangezien die niet gescheiden blijven in hun draad. Ik probeer onder Red ( Biste, Pup, Honingbaard, Fritherik enz) zoveel mogelijk de psot te beginnen met de naam van het karakter dat van toepassing is. Lunea is een eigen leven gaan lijden.
Misschien is een Alias pagina een oplossing? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 6:49 pm Post subject: tja |
|
|
Goed idee! Ikzelf probeer ook alles rond vier log-ins te houden, Danae, Samara, Elegia en Lucifer, en meer kan ik echt niet aanraden! Op een gegeven moment wordt het echt irritant om zo vaak te moeten in en uitloggen ..... Danaë ___________________________________
~ Rose, rose, wild red rose Sweetest little ding that grows You want me to be yours tomorrow Show me that you care today Bring roses to adorn my lokken ~ "Roses, roses, wild red roses Roses wear a thousand Doorns My Vrouwe fair, this vicious beauty's Doorns will not adorn your lokken" ~ My liefde zei: "Vrouwe, wild red roses Fiery scarlet flowers red Beware of what seems pure but 's thorny I'll get you daffodils instead"
(old children's song from Eddhenai) |
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Tue Sep 24, 2002 6:52 pm Post subject: Re: tja |
|
|
Misschien kan ik als 'verse speler' zeggen dat het juist helder is wanneer er verschillende logins zijn. Het idee van een 'onbereikbare groep' is er nauwelijks. Het is inderdaad dan een goed idee om een wie-is-wie gedeelte op het forum te hebben waarin een overzichtelijk overzicht (hebben we daar ns een mooie contaminatie te pakken!) een overzicht geeft (ja, de pret houdt niet op) van wie nu wie is. Of een simpele signature onder elke post waarin de auteur staat vermeld... |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
|