Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Persoonlijke titels & statussen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 8:13 pm    Post subject: Re: Scout?......niet liever Schout? Reply with quote

geen schout dus, maar verkenner ajb

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 8:15 pm    Post subject: Tijteltjes aanschaffen...veel tijteltjes :) Reply with quote

Danae...heel graag zou ik eindelijk mijn karakters ook van tijteltjes willen voorzien...in orde van ontstaan:

Ckeetel
De Verdweenen Shoppe

De hond met vele namen:
Oorlogshond

Arnmack:
Kruisboogschutter

Rasham:
De Zegeldrager

Bij voorbaat heel erg bedankt :)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 8:53 pm    Post subject: Re: Tijteltjes aanschaffen...veel tijteltjes :) Reply with quote

De Zegeldrager?.......WTF!!??.....waarom geeft mij dat geen goed gevoel? ;)


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Sep 23, 2002 9:05 pm    Post subject: Re: Tijteltjes aanschaffen...veel tijteltjes :) Reply with quote

•Heb vrede met uw herinneringen en de gevolgen van uw daden.
Het 14e gebod van Randragam als ik me niet verteld heb Ridder :p :evil

Edited by: ckeetel at: 9/23/02 11:21:10 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 12:30 pm    Post subject: Re: titels Reply with quote

nu staat er schout....wat ik dus niet ben (geen ordehandhaver...maar wel een handhaver van een bepaalde Orde :) ).

Mijn laatste suggestie is dan ook: Zoeker in de Orde van Laodissea.

danku :)

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 1:05 pm    Post subject: Re: titels Reply with quote

Mirko...ik vind dat je de tijtel: 'Magisch Kunstenaar', dik&dwars verdiend hebt... :)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 1:22 pm    Post subject: titels Reply with quote

Magische Kunstenaar of Lappenman? Voor de rest zul je eerst je karakters moeten registreren voor ik er titels aan kan toekennen :)

..... Danaë
___________________________________

~ Rose, rose, wild red rose
Sweetest little ding that grows
You want me to be yours tomorrow
Show me that you care today
Bring roses to adorn my lokken
~ "Roses, roses, wild red roses
Roses wear a thousand Doorns
My Vrouwe fair, this vicious beauty's
Doorns will not adorn your lokken"
~ My liefde zei: "Vrouwe, wild red roses
Fiery scarlet flowers red
Beware of what seems pure but 's thorny
I'll get you daffodils instead"

(old children's song from Eddhenai)

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 1:54 pm    Post subject: teiteltjes :) Reply with quote

voor massarhe nog steeds "De Eenhoornige"
en voor Nara Bleombladt was 't geloof ik "Kruidelf"

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 5:22 pm    Post subject: Re: teiteltjes :) Reply with quote

Ik vind Magsich Kunstenaar ook wel erg mooi Mirk!

Bedankt Voor mijn titeltjes trouwens...hoe Lunea aan duister als de nacht komt wil ik niet eens weten....maar nu is ze halfork, simpel en eenvoudig net zoals zij.

Is het veel moeite om dapperdier met een kleine letter te schrijven? ( Ben niet een beetje een mierennneuker!).

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 5:34 pm    Post subject: teiteltjes :) Reply with quote

Hangt van mijn humeur af. Vandaag toevallig niet :)

..... Danaë
___________________________________

~ Rose, rose, wild red rose
Sweetest little ding that grows
You want me to be yours tomorrow
Show me that you care today
Bring roses to adorn my lokken
~ "Roses, roses, wild red roses
Roses wear a thousand Doorns
My Vrouwe fair, this vicious beauty's
Doorns will not adorn your lokken"
~ My liefde zei: "Vrouwe, wild red roses
Fiery scarlet flowers red
Beware of what seems pure but 's thorny
I'll get you daffodils instead"

(old children's song from Eddhenai)

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 5:38 pm    Post subject: Re: teiteltjes :) Reply with quote

Ik vraag me eigenlijk af of het wel goed is dat iedereen voor al zijn verschillende karakters een nieuwe login gebruikt. Hierdoor lijkt het voor buitenstaanders dat het een grotere (misschien onbereikbaardere) groep is. Voor de spelers zelf (geldt toch voor mij) is het soms ook vervelend omdat je dan niet weet wie wie is.

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 5:54 pm    Post subject: tja Reply with quote

Ik zat daar ook over te dubben Coldrin, maar het is ook heel onduidelijk als 1 naam met verschillende characters speelt, aangezien die niet gescheiden blijven in hun draad. Ik probeer onder Red ( Biste, Pup, Honingbaard, Fritherik enz) zoveel mogelijk de psot te beginnen met de naam van het karakter dat van toepassing is. Lunea is een eigen leven gaan lijden.

Misschien is een Alias pagina een oplossing?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 6:49 pm    Post subject: tja Reply with quote

Goed idee! Ikzelf probeer ook alles rond vier log-ins te houden, Danae, Samara, Elegia en Lucifer, en meer kan ik echt niet aanraden! Op een gegeven moment wordt het echt irritant om zo vaak te moeten in en uitloggen :)

..... Danaë
___________________________________

~ Rose, rose, wild red rose
Sweetest little ding that grows
You want me to be yours tomorrow
Show me that you care today
Bring roses to adorn my lokken
~ "Roses, roses, wild red roses
Roses wear a thousand Doorns
My Vrouwe fair, this vicious beauty's
Doorns will not adorn your lokken"
~ My liefde zei: "Vrouwe, wild red roses
Fiery scarlet flowers red
Beware of what seems pure but 's thorny
I'll get you daffodils instead"

(old children's song from Eddhenai)

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Sep 24, 2002 6:52 pm    Post subject: Re: tja Reply with quote

Misschien kan ik als 'verse speler' zeggen dat het juist helder is wanneer er verschillende logins zijn. Het idee van een 'onbereikbare groep' is er nauwelijks. Het is inderdaad dan een goed idee om een wie-is-wie gedeelte op het forum te hebben waarin een overzichtelijk overzicht (hebben we daar ns een mooie contaminatie te pakken!) een overzicht geeft (ja, de pret houdt niet op) van wie nu wie is.
Of een simpele signature onder elke post waarin de auteur staat vermeld...

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Wed Sep 25, 2002 4:22 pm    Post subject: Re: tja Reply with quote

Allereerst...er is 1 les Nederlands waarbij ik heb opgelet en ik heb geleerd en nooit vergeten dat een contaminatie een onjuiste samenvoeging is van twee gezegden/spreekwoorden....bv. Het kost duur ( is duur, kost veel) Nog een shiver down my spine voorbeeld is...opnoteren of nachecken En een wat onbekendere: bijvoegen ( invoegen en bijsluiten. Jouw prachtige contructie...een overzichtelijk overzicht...noemen wij (= degenen die die les ook hebben meegemaakt :) ) een pleonasme.... een ander voorbeeld van een pleonasme is bv. een ronde bal, aangezien ballen over het algemeen genomen rond zijn. Voor de leergierigen onder ons rest nog de tautologie een opsomming van synoniemen...voorbeeld: wikken en wegen.

Andere lessen waar ik heb opgelet zijn bv de stelling van Pythagoras bij wiskunde en de erfelijkheids leer bij Bio. Dat was het wel zo'n beetje 0]


Hebben jullie al zin om bloed te ontrekken vanonder mijn nagels? Mooi dan is de les Nerderlands voorbij!


In-en uitloggen is inderdaad een crime met meerdere characters. Het is wel het meest overzichtelijk, maar dan weet je weer niet of het bv een ckeetel is of een mirko die ook eigenaar is van een karakter, voor het spel niet erg belangrijk, maar voor de sociale contacten wel zo leuk. Een naam aan het begin! van de post lijkt mij de beste oplossing, naast een alias pagina bij de karakters. Waarom aan het begin? Dan weet je meteen met wie je te maken hebt en hoe de voorlees stem in je hoofd moet klinken ( ja, ik weet ik ben gek!)

Gr.
Signe

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 3 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group