View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
[MARTIN] Verloren en Vergeten
|
Posted: Tue Feb 17, 2004 7:09 pm Post subject: |
|
|
Srry, vergeten in te loggen *vinkt vakje aan met "altijd inloggen"* Ziezo! _________________ "..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light. |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Tue Feb 17, 2004 7:50 pm Post subject: |
|
|
Natuurlijk kun je proberen het kasteel binnen te sluipen, maar houd er wel rekening mee dat de bewaking van het kasteel sinds kort verscherpt is. Het makkelijkste moment om het kasteel binnen te sluipen is hoogstwaarschijnlijk tijdens het gemaskerde bal dat zeer binnenkort zal plaats vinden. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Tue Feb 17, 2004 11:36 pm Post subject: |
|
|
Wat doen jullie de kasteelwacht aan????
*zwijgt verder* _________________ Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck. |
|
Back to top |
|
|
gast Guest
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:07 pm Post subject: linken doen het niet |
|
|
Ben hier net binnen en denk zal me ff inlezen, maar onderstaande linken die doen het niet. Weet niet of dit bekent was maar denk meld het even.
Dat is de eerste stap. Om inspiratie op te doen, raden we je zeker aan alle informatie over Raganorck te lezen op de website ( http://www.filopsychopeut.nl/raga/index.html) en eventueel onze suggesties voor karakters te lezen ( http://www.filopsychopeut.nl/raga/inwonersidee.html ) of de profielen van andere karakters. |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 11:12 am Post subject: Linkjes |
|
|
Bedankt voor jouw opmerkzaamheid!
Er is wat veranderd inderdaad...voor de zekerheid geef ik je deze:
Je zou hier wat informatie moeten vinden onder de diverse kopjes.
Wat inspiratie over mogelijke karakters staat geloof ik onder 'inwoners->schrijf je in als inwoner'.
Karakters van andere spelers kun je hier vinden.
Welkom op Raganorck :) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
risharion Sporenzoeker
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 7:42 pm Post subject: |
|
|
ik had ook nog een vraagje... ik wilde als karakter officier in de paleiswacht gaan spelen, de vraag is hoe kom ik daar? kan ik gewoon het kasteel binnen lopen en vragen naar werk?
ik kan wel redelijk roleplayen hoop ik, ik moet alleen ff een beginnetje hebben met het binnenkomen van raganrok
alvast bedankt _________________ my loving heart lost in de Duister
for hope i give my alles |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 7:48 pm Post subject: |
|
|
Jep. Als je naar het kasteel gaat en een audiëntie aanvraagt met Ophelia komt alles goed denk ik |
|
Back to top |
|
|
risharion Sporenzoeker
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 8:09 pm Post subject: |
|
|
ok dan wordt het tijd om eens een audientie te gaan vragen _________________ my loving heart lost in de Duister
for hope i give my alles |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 10:51 pm Post subject: |
|
|
in de rij jij, ik was er eerst :p |
|
Back to top |
|
|
Pace Sporenzoeker
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 12:10 am Post subject: |
|
|
is het hier toegestaan om anderen hun doen en zeggen te controleren? of is dit totaal uit den boze? meestal is dat een gouden regel in zulke rpg's maar die regel heb ik tot nu toe nog nergens gevonden. _________________ asta la victoria siempre |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 12:17 am Post subject: |
|
|
In de Basisregels staan o.a. deze regels:
3) Respecteer je medespelers. Overleg via email of in het OOC-forum over verhaallijnen, onduidelijkheden of ideeën. Doe niet iets dat direct effect heeft op je medespelers zonder hun medeweten, zoals bijvoorbeeld het aanbrengen van verwondingen of het uitroepen van een toverspreuk.
5) Geen God Modding. Je hebt geen macht over je medespelers. Beperk je tot de gedachten, woorden en handelingen van je eigen karakter(s). Je bent vrij om je omgeving en verhaallijnen samen te stellen, maar denk er aan dat je niet in buitensporige mate onsterfelijk/onuitputbaar/onverslaanbaar bent. Net als iedereen is jouw karakter in de eerste plaats mens.
De link naar de basisregels staat ook in de welkomst-post in de draad van jouw karakter. _________________ -=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
|